Przebudowa ul. Spokojnej

Data publikacji 2014-08-27
Data zakończenia 2014-09-11 11:00:00
Instytucja Gmina Miasta Rypin
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183685 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451112000, 451112914, 452310005, 452311006, 452311109, 452311123, 452311130, 452313008, 452316001, 452320002, 452323005, 452331206, 452331244, 452331402, 452332001, 452332221, 441300000, 325200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z przebudową ul. Spokojnej w Rypinie, branży drogowej, sanitarnej oraz usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną i telekomunikacyjną. Roboty obejmują również ułożenie w ulicy Zacisze i drodze wewnętrznej przyległej do ulicy Spokojnej płyt drogowych pochodzących z demontażu.
2) Zakres robót budowlanych opisanych szczegółowo w dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie m.in.:
a) demontaż płyt drogowych żelbetowych 1,50 m x 3,00 m stanowiących tymczasową nawierzchnię ul. Spokojnej w ilości około 2280 m2 z ich transportem w miejsce ponownego wbudowania,
b) ułożenia płyt drogowych z demontażu wraz z korytowaniem i ułożeniem podsypki w ilości około 2180,00 m2 (ul. Zacisze i droga wewnętrzna przyległa do ul. Spokojnej). Płyty nienadające się do wbudowania w ilości około 100 m2 do wywiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego),
c) uzupełnienia nawierzchni z kostki brukowej betonowej w obramowaniu
z krawężników wokół studzienek włazowych w ilości około 60 m2,
d) wycięcia i wykarczowania drzew w ilości 8 szt.,
e) korytowania pod jezdnię i zjazdy z wywiezieniem nadmiaru gruntu w ilości około 2300 m3,
f) obramowania z krawężników drogowych jezdni i zjazdów na ławie betonowej
w ilości około 2000 mb,
g) nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 20 cm, gruncie stabilizowanym gr. 15 cm
i warstwie odcinającej z piasku w ilości około 4700 m2,
h) regulacji elementów uzbrojenia podziemnego jak studnie kanalizacji deszczowej, sanitarnej, zasów wodociągowych i studzienek telekomunikacyjnych,
i) malowania oznakowania poziomego i montaż oznakowania pionowego,
j) zabezpieczenia rurami ochronnymi skrzyżowań z kablami elektroenergetycznymi w ilości około 125 m,
k) usunięcia kolizji z urządzeniami telekomunikacyjnymi - przesuniecie 1 słupka rozdzielczego i 1 studni kablowej (wymiana pokrywy),
l) montażu wpustów ulicznych z przykanalikami w ilości 16 szt. (64 mb przykanalików) z zabudową 1 studni na istniejącej kanalizacji deszczowej
i przyłączeniem do istniejących studni kanalizacji deszczowej,
m) montażu wpustów ulicznych ze studniami osadnikowymi fi 200 cm w ilości 2 szt.
3) Opis stanu istniejącego: w miejscu realizacji znajduje się droga gminna utwardzona tymczasowo prefabrykowanymi płytami żelbetowymi. W rejonie planowanych robót zlokalizowana jest istniejąca, podziemna sieć elektroenergetyczna, sieć telekomunikacyjna, wodociągowa oraz kanalizacja sanitarna, deszczowa.
4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
5) Roboty muszą być wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania robót.
6) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty z wyłączeniem zakresu dotyczącego ułożenia zdemontowanych płyt oraz usunięcia kolizji z podziemną siecią elektroenergetyczną

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Rypin
Ulica ul. Warszawska 40
Nr domu 40
Miejscowość Rypin
Kod Pocztowy 87-500
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 280 96 19
Fax 54 280 96 54
Internet www.bip.rypin.eu
Regon 91086671000000
E-mail joanna.lewandowska@rypin.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/05/2015
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 11 września 2014 roku, do godziny 11:00
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę, w skład której wchodziło wykonanie nawierzchni dróg z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 2 200 m2 na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego lub co najmniej dwie roboty, z których jedna polegała na wykonaniu podbudowy drogi z kruszywa kamiennego łamanego o powierzchni minimum 2 200 m2, a druga polegała na wykonaniu nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 2 200 m2. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.
Zdolne Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przynajmniej kierownikiem budowy, posiadającym wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. UWAGA: Zamawiający określając wymogi dla ww. osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 roku, Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia z sumą gwarancyjną na wartość co najmniej 500 000,00 zł. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy; Kosztorys ofertowy; Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zakresu robót zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ dotyczących Podwykonawców lub podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, 2) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) terminu zakończenia inwestycji z jednoczesnym przedłużeniem, bez dodatkowych kosztów, zabezpieczenia należytego wykonania umowy z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, c) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, d) dokonanie w dokumentacji projektowej niezbędnych zmian niemożliwych do wykrycia na etapie zawarcia umowy mających wpływ na czas realizacji robót, e) realizację w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem zamówienia powodujących konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 4) zmiany (zmniejszenie) wysokości wynagrodzenia z uwagi na: a) zrezygnowanie z części robót, b) dokonanie w dokumentacji projektowej niezbędnych zmian niemożliwych do wykrycia na etapie zawarcia umowy powodujących zmniejszenie wartości umowy, 5) konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie (wskazanych w ofercie) z następujących powodów: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, b) niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, c) jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi SIWZ. 5. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 6. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy. 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.rypin.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Rypin, ul. Warszawska 40, 87 - 500 Rypin, pokój Nr 111
Data składania wniosków 11/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Rypin, ul. Warszawska 40, 87 - 500 Rypin, pokój Nr 104
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)