Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
|
Ulica |
ul. Wały gen. Sikorskiego 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Toruń
|
Kod Pocztowy |
87-100
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
056 6118713
|
Fax |
056 6118622
|
Internet |
um.torun.pl
|
Regon |
00059690300000
|
E-mail |
bzp@um.torun.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 PZP) Stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 SIWZ. (dotyczy każdej części zamówienia)
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
77
|
Wadium |
Wadium w wysokości 13.300,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy trzysta złotych 00/100)
Z podziałem na części:
Część 1 - 6,000,00zł
Część 2 - 1,900,00zł
Część 3 - 5,400,00zł
powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach;
a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją Wadium - 111/2014 - Przetarg nieograniczony - dostawę i montaż wyposażenia dla wystawy pn. Świat Toruńskiego piernika przy ul. Strumykowej 4
Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego.
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w sposób
należyty,
Część 1: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu sprzętu wystawienniczego o podobnym charakterze tj. służącego do zrealizowania kompleksowej wystawy muzealnej ,w skład której wchodzą dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego za kwotę min.150.000,00zł brutto, Wykonawca może zsumować zamówienia, tak by wykazać dostawę i montaż odpowiedniego sprzętu, a także by sumować zamówienia, tak by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę.
Część 2: co najmniej 2 zamówienia w zakresie których wchodziło wykonanie projektów multimedialnych tj. animacji, prezentacji, nagrań dźwiękowych, aplikacji interaktywnych wraz z oprogramowaniem do ich edycji służących prezentacji wystawienniczej lub muzealnej o wartości wykonania nie mniejszej niż 70.0000,00zł brutto każda , Wykonawca może wykazać wykonanie jednego lub więcej typów programów będących w zakresie zamówienia za odpowiednią kwotę, a także sumować pojedyncze zamówienia, tak by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę
Część 3: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu zabudów i scenografii oraz gablot muzealnych do realizacji kompleksowej wystawy muzealnej , za kwotę min.150.000,00zł brutto, Wykonawca może sumować zamówienia, tak by wykazać dostawę i montaż odpowiedniego sprzętu, a także by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę.
Z podaniem wartości oraz dat i miejsc wykonania.
|
Potencjał |
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
-Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. -Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w pkt 3.2., 3.3. siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. -oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych -oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy -oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). -oświadczenie Wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia przy ich udziale) lub podanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy.
2.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Sprzedawcę
3.Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1)jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą:
a)uwarunkowań organizacyjno-technicznych,
b)uwarunkowań formalno-prawnych,
c)z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2)jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy dostaw w ramach zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 PZP, dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach negocjacji stron ustalonych odrębnie,
3)jeżeli zmiana dotyczyć będzie zmiany sprzętu na sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.torun.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów , Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10 - sekretariat.
|
Data składania wniosków |
10/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów , Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10 - sekretariat.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Regionalny program Operacyjny Województwa kujawsko- pomorskiego na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|