Dostawa i montaż wyposażenia dla wystawy pn. Świat Toruńskiego piernika przy ul. Strumykowej 4 w Toruniu.

Data publikacji 2014-08-27
Data zakończenia 2014-09-10 10:00:00
Instytucja Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183727 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 323200002, 302360002, 317100006, 722125200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla wystawy pn. Świat Toruńskiego Piernika przy ul. Strumykowej 4.
Zakres przedmiotu wyposażenia obejmuje:
Część 1: Wyposażenie multimedialne,
Część 2: Prace projektowe, przygotowawcze oraz usługi,
Część 3: Wyposażenie ruchome, wykończenie ścian oraz zabudowy.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji
projektowej oraz specyfikacji technicznej (opracowania wykonane przez Kanela Architektura i Design Studio Projektowe; części składowe dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie.
W części 2 zakres przedmiotu wyposażenia obejmuje wykonanie pod nadzorem projektanta: programów multimedialnych oraz projektu tablic graficznych będących podstawą do wykonania nadruków przez wykonawcę elementów aranżacji oraz zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania w wyznaczonym terminie na sprzęcie wskazanym przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Ulica ul. Wały gen. Sikorskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6118713
Fax 056 6118622
Internet um.torun.pl
Regon 00059690300000
E-mail bzp@um.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 PZP) Stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 SIWZ. (dotyczy każdej części zamówienia)
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 77
Wadium Wadium w wysokości 13.300,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy trzysta złotych 00/100) Z podziałem na części: Część 1 - 6,000,00zł Część 2 - 1,900,00zł Część 3 - 5,400,00zł powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją Wadium - 111/2014 - Przetarg nieograniczony - dostawę i montaż wyposażenia dla wystawy pn. Świat Toruńskiego piernika przy ul. Strumykowej 4 Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w sposób należyty, Część 1: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu sprzętu wystawienniczego o podobnym charakterze tj. służącego do zrealizowania kompleksowej wystawy muzealnej ,w skład której wchodzą dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego za kwotę min.150.000,00zł brutto, Wykonawca może zsumować zamówienia, tak by wykazać dostawę i montaż odpowiedniego sprzętu, a także by sumować zamówienia, tak by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę. Część 2: co najmniej 2 zamówienia w zakresie których wchodziło wykonanie projektów multimedialnych tj. animacji, prezentacji, nagrań dźwiękowych, aplikacji interaktywnych wraz z oprogramowaniem do ich edycji służących prezentacji wystawienniczej lub muzealnej o wartości wykonania nie mniejszej niż 70.0000,00zł brutto każda , Wykonawca może wykazać wykonanie jednego lub więcej typów programów będących w zakresie zamówienia za odpowiednią kwotę, a także sumować pojedyncze zamówienia, tak by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę Część 3: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu zabudów i scenografii oraz gablot muzealnych do realizacji kompleksowej wystawy muzealnej , za kwotę min.150.000,00zł brutto, Wykonawca może sumować zamówienia, tak by wykazać dostawę i montaż odpowiedniego sprzętu, a także by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę. Z podaniem wartości oraz dat i miejsc wykonania.
Potencjał zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty -Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. -Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w pkt 3.2., 3.3. siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. -oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych -oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy -oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). -oświadczenie Wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia przy ich udziale) lub podanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Sprzedawcę 3.Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1)jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a)uwarunkowań organizacyjno-technicznych, b)uwarunkowań formalno-prawnych, c)z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2)jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy dostaw w ramach zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 PZP, dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach negocjacji stron ustalonych odrębnie, 3)jeżeli zmiana dotyczyć będzie zmiany sprzętu na sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.torun.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów , Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10 - sekretariat.
Data składania wniosków 10/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów , Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Regionalny program Operacyjny Województwa kujawsko- pomorskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)