Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek.

Data publikacji 2014-08-27
Data zakończenia 2014-09-05 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 284586 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek.
Asortyment oraz ilości wyszczególnione zostały w Pakiecie asortymentowym w załączniku nr 1 - Formularz ofertowy.
Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 14:00
Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki:
- I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Tybury 16,
- II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Grota - Roweckiego 30,
- III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Będzińskiej 5,
- Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi przy ul. Lipowej 28,
- Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Księży Młyn 2,
- Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Tybury 16,
- Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Paderewskiego 47,
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 149.
Artykuły będące przedmiotem umowy, zarówno oryginały jak i zamienniki, muszą być nieregenerowane, fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach jednostkowych zawierających:
- nazwę producenta,
- logo,
- symbol produktu,
- typ i model urządzenia do którego jest przeznaczony,
- ważny termin przydatności do użycia.
Dostarczone artykuły powinny być wolne od wad oraz spełniać normy ISO 9001 oraz ISO 14001.
Artykuły objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy.
Zamienniki oryginalnych artykułów (artykuły równoważne) muszą mieć pełną kompatybilność z urządzeniami, w których mogą być użyte, ich parametry muszą odpowiadać co najmniej parametrom materiałów oryginalnych (pojemność tonerów tuszu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu produktu oryginalnego pochodzącego od producenta urządzenia dla którego materiał jest przeznaczony.
Dostarczone artykuły nie będą wymagały zainstalowania dodatkowego oprogramowania.
Dostarczone artykuły nie mogą naruszać (utraty) gwarancji urządzeń, w których zostaną zainstalowane.
W przypadku niewłaściwej pracy urządzenia Zamawiającego lub jego uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem oferowanego materiału równoważnego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy. Podstawą będzie ekspertyza wykonana przez autoryzowany serwis producenta sprzętu.
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi.
W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonym asortymencie Zamawiający przesyła reklamację do Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych towarów niespełniających wymagań określonych w przepisach, w tym norm ISO 9001 i ISO 14001 lub uszkodzonych w wyniku transportu, na własny koszt.
W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie Wykonawcę w formie telefonicznej lub pisemnej.
Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż zaproponowane równoważne artykuły odbiegają niekorzystnie od parametrów produktu oryginalnego w szczególności wydajność, jakość wydruku, brak kompatybilności z urządzeniami Zamawiającego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwe artykuły bez zmiany ceny na inne spełniające wymagania Zamawiającego.
Ceny jednostkowe netto określone w ofercie są cenami stałymi i nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca po dokonaniu dostawy wystawi fakturę. Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument (np. W-Z) zawierający miejsce dostawy i potwierdzenie odbioru towaru dokonane przez pracownika Zamawiającego.
Strony dopuszczają zmiany cen jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wszelkie zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu na piśmie.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie zobowiązany do poddania się do kontroli realizacji zamówienia przez Zamawiającego i udzielenia ewentualnych wyjaśnień w wyznaczonym przez niego terminie.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisana dla przedmiotu zamówienia,
2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia,
3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń, niezbędnych dla sprawnego wykonania zamówienia,
5) Wykonawca jest obowiązany do monitorowania wartości umowy.
Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku trzykrotnej reklamacji dotyczącej nienależytego wykonania umowy, a w szczególności wystąpienia przypadków:
1) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym,
2) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury w terminie 21 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu.
Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości materiałów eksploatacyjnych, pomiędzy poszczególnymi asortymentami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w ramach wartości brutto zawartej umowy.
Każdy Wykonawca w prowadzonym może złożyć tylko jedną ofertę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Internet http://bip.uml.lodz.pl
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrazić w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zmówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 3)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90- 440 Łódź
Data składania wniosków 05/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90- 440 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)