Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz rozmieszczeniem i instalacją dla potrzeb KPZMiUW we Włocławku

Data publikacji 2014-08-27
Data zakończenia 2014-09-04 10:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Przekładnia,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 285158 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 312140002, 302313000, 302321108, 302161100, 487710003, 486200000, 302321005, 302370009, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz rozmieszczeniem i instalacją dla potrzeb KPZMiUW we Włocławku z podziałem na 2 części zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz rozmieszczeniem i instalacją dla potrzeb KPZMiUW we Włocławku tj.
32 szt. stacji komputerowych, 20 szt. monitorów, serwer i 6 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części:
Część nr 1 - /zadanie nr 1/ - Stacje komputerowe, monitory i serwer;
Część nr 2 - /zadanie nr 2/ - Drukarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. Wymieniony w załączniku przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,
b) wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek, z zastrzeżeniem że okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru a czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 48 godzin od chwili przekazania zgłoszenia usterki faksem, e-mailem lub telefonicznie,
c) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych,
d) wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania.
Specyficzne warunki wykonania zamówienia:
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu i oprogramowania, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. sprzętu i oprogramowania o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy)

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
Ulica ul. Okrzei 74a
Nr domu 74a
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-800
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 2302000
Fax 054 2302030
Internet www.kpzmiuw.pl
Regon 00059716200000
E-mail wloclawek@kpzmiuw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 04.09.2014r. do godz. 10:00 wadium w wysokości: - dla części nr 1 zamówienia 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), - dla części nr 2 zamówienia 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Uprawnienie Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy (w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
Wiedza Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy (w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
Potencjał Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
Zdolne Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
Sytuacja Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające wydruk z wynikiem testu PassMark Performance Test, ze strony http://www.cpubenchmark.net, dla oferowanego procesora stacji roboczej, potwierdzający co najmniej wynik 4810 punktów PassMark CPU Mark
Inne dokumenty Formularz cenowy
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 p.z.p., przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę koszów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; 3) zmiana terminu realizacji Przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy wykonanie Przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie Przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie. 2. Istotne zmiany umowy postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1)zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 2); 2) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 p.z.p., Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 4. Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 p.z.p.: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych. 3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad Przedmiotem umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kpzmiuw.pl
Adres uzyskania siwz Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 200 (sekretariat)
Data składania wniosków 04/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 200 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)