Świadczenie usług telefonicznych oraz dostępu do Internetu dla Muzeum Śląskiego w Katowicach wraz z wykonaniem przyłącza niezbędnego do realizacji tych usług

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-05 10:30:00
Instytucja Muzeum Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184293 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642000008, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telefonicznych oraz dostęp do Internetu dla Muzeum Śląskiego w Katowicach na podstawie Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171 poz. 1800, z późn. zmianami) oraz przepisów wydanych na jej podstawie a także wykonanie przyłącza niezbędnego do realizacji przedmiotowych usług.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Część A: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej, Internetu oraz łącza danych,
Część B: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej kablowej.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usług telefonii stacjonarnej, Internetu oraz łącza danych na rzecz Zamawiającego w zakresie Operatora, w dwóch lokalizacjach tj.:
a) ul. Dobrowolskiego 1, Katowice - nowy budynek Muzeum Śląskiego, a późniejsza siedziba główna Muzeum,
b) al. W. Korfantego 3, Katowice - obecna siedziba główna Muzeum, a późniejszy oddział Muzeum Śląskiego;
2) zachowanie i bezpłatne przeniesienie do swojej sieci, numerów: 32 251-57-14
i 32 251-51-67 z lokalizacji przy Pl. Sejmu Śląskiego 2 (oddział Muzeum Śląskiego - Centrum Scenografii Polskiej) do lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1, Katowice;
3) wykonanie przyłącza dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach - nowy budynek Muzeum Śląskiego, a późniejsza siedziba główna Muzeum;
świadczenie usługi FaxMail dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1, Katowice - nowy budynek Muzeum Śląskiego, a późniejsza siedziba główna Muzeum.
2. Termin realizacji umowy: dd dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do 31 grudnia 2015 roku albo do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w §8 ust. 2 Umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, przy czym terminy rozpoczęcia realizacji usług ustala się w następujący sposób:
1) dla lokalizacji przy al. Korfantego 3 w Katowicach - od dnia zakończenia obowiązywania umów z dotychczasowymi operatorami,
2) dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach - do 3 dni roboczych liczonych od dnia wygaśnięcia obowiązujących umów z dotychczasowymi operatorami dla danego numeru, jednak nie wcześniej niż od dnia zakończenia wykonania przyłącza dla tej lokalizacji.
3) Termin realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania przyłącza dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach oraz łącza danych pomiędzy lokalizacjami przy al. Korfantego 3 w Katowicach a ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach, nastąpi w okresie do 6 tygodni, liczonych od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą.
Terminy wygaśnięcia obecnie obowiązujących umów znajdują się w załączniku nr 2A do SIWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usług telefonii stacjonarnej kablowej na rzecz Zamawiającego w zakresie Operatora, w trzech lokalizacjach tj.:
a) ul. Dobrowolskiego 1, Katowice - nowy budynek Muzeum Śląskiego, a późniejsza siedziba główna Muzeum,
b) ul. Dobrowolskiego 1, Katowice - budynek ochrony (poprzedni adres dla tego przyłącza to ul. Kopalniana 6, dojście od ul. Nadgórników),
c) al. W. Korfantego 3, Katowice - obecna siedziba główna Muzeum, a późniejszy oddział Muzeum Śląskiego;
2) wykonanie przyłącza kablowego dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach - nowy budynek Muzeum Śląskiego, a późniejsza siedziba główna Muzeum.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do 31 grudnia 2015 roku albo do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w §8 ust. 2 Umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, przy czym terminy rozpoczęcia realizacji usług ustala się w następujący sposób:
1) dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach (budynek przyszłej siedziby głównej Muzeum) - do 3 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia wykonania przyłącza dla tej lokalizacji,
2) dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach (budynek ochrony - poprzedni adres dla tego przyłącza: ul. Kopalniana 6, dojście od ul. Nadgórników) oraz dla lokalizacji przy al. Korfantego 3 w Katowicach - od dnia zakończenia obowiązujących umów z dotychczasowymi operatorami.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania przyłącza dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach nastąpi w okresie do 6 tygodni, liczonych od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą.
Terminy wygaśnięcia obecnie obowiązujących umów znajdują się w załączniku nr 2A do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Śląskie
Ulica Al. Korfantego 3
Nr domu 3
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-005
Województwo śląskie
Tel 032 2585661-3; 3503672
Fax 032 2599804
Internet www.muzeumslaskie.pl
Regon 00109412100000
E-mail muzeumjg@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) oraz art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807). Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ oraz dokument wymieniony w rozdziale IV ust. 1 pkt 3) SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wymagane, jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie o którym mowa powyżej. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany wysokości cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, przy czym wynagrodzenie, o którym mowa w §8 ust. 2 umowy nie ulegnie zwiększeniu, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom. W przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca, tj. pozwalające spełnić warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) obniżenia cen jednostkowych brutto, wskazanych w ofercie Wykonawcy, 5) zmiany liczby numerów telefonicznych poprzez obniżenie lub zwiększenie zakresu usług, z zachowaniem wysokości cen jednostkowych brutto, wskazanych w §4 ust. 2 wzoru umowy. Z zastrzeżeniem, że zmniejszenie lub zwiększenie może dotyczyć maksymalnie 5 numerów.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.muzeumslaskie.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Śląskie w Katowicach, al. W. Korfantego 3, 40-005 Katowice
Data składania wniosków 05/09/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Muzeum Śląskie w Katowicach, al. W. Korfantego 3, 40-005 Katowice, piętro I, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Informacje dodatkowe 1. Wykonawcom oraz innym podmiotom, które mają lub miały interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniosły lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI tejże ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności określonych w art. 180 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawie Pzp. 7. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 9. Zapisy rozdziału V ust. 9 SIWZ stosuje się odpowiednio.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)