Zakup oprogramowania na potrzeby komórek organizacyjnych MSW z podziałem na oprogramowanie zabezpieczające, antywirusowe oraz systemy operacyjne.

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-05 11:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania zabezpieczającego,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184869 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487300004, 487600003, 486200000, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części:
- Część I (pierwsza): zakup i dostawa licencji oprogramowania zabezpieczającego zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
- Część II (druga): zakup i dostawa dwuletniej licencji na oprogramowanie antywirusowe, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
- Część III (trzecia): zakup i dostawa licencji oprogramowania systemów firmy Microsoft lub produkt równoważny zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis

Zakup i dostawa licencji oprogramowania zabezpieczającego GFI WebMonitor - WebSecurity Edition lub produkt równoważny.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwuletniej licencji na oprogramowanie antywirusowe dla 1000 użytkowników stacjonarnych oraz 200 urządzeń mobilnychPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft, lub produkt równoważny w tym 280 sztuk licencji oprogramowania Microsoft Windows 8.1 Pro (z możliwością downgrade do Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit) - z jednym kluczem licencyjnym, lub produkt równoważny oraz 280 sztuk licencji oprogramowania Microsoft Office 2013 Standard (z możliwością downgrade do Microsoft Office 2010 Home and Bussines PL) lub inny zintegrowany pakiet biurowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Ulica ul. Stefana Batorego 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-591
Województwo mazowieckie
Tel 22 6015916, 6014537, 6014913
Fax 22 8456044, 6463708
Internet www.msw.gov.pl
Regon 01229324000000
E-mail zamowienia@msw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: -w zakresie części I - w wysokości 1300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych) -w zakresie części II - w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) -w zakresie części III - w wysokości 5.300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych) 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: NBP Okręgowy Oddział Warszawa Numer rachunku 56 1010 1010 0031 3113 9120 0000 z adnotacją: Wadium do przetargu na dostawę oprogramowania w części - postępowanie nr BAF-VI-2374-6-17/30-PN/2014.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza A- dla CZĘŚCI I - wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia: zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 (dwóch) głównych dostaw (umów) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN brutto) każda. Przez główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wykonanie dostawy licencji oprogramowania zabezpieczającego dla stron internetowych i poczty e-mail dla minimum 500 użytkowników. W przypadku dostaw (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, wykonawca dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje. B- dla CZĘŚCI II - wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia: zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 (dwóch) głównych dostaw (umów) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto, (słownie: trzydzieści tysięcy PLN brutto) każda. Przez główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wykonanie dostawy licencji oprogramowania antywirusowego dla użytkowników stacjonarnych w ilości minimum 500 szt. oraz dla użytkowników mobilnych w ilości minimum 100 szt. W przypadku dostaw (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, wykonawca dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje. C- dla CZĘŚCI III - 1.2. w zakresie warunku - posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia: zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 (dwóch) głównych dostaw (umów) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy PLN brutto) każda. Przez główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wykonanie dostawy licencji oprogramowania systemowego firmy Microsoft lub równoważne oraz pakiet Office lub produktów równoważnych dla minimum 200 użytkowników. W przypadku dostaw (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, wykonawca dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje.
Potencjał Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (Zaleca się aby zobowiązanie określało zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia). 3. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione. Pełnomocnictwo (jeżeli zostało udzielone) musi być załączone do oferty i może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. Ofertę należy sporządzić wg wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ bądź zgodnie z jego treścią. Wykonawcy nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku wyżej wymienionych formularzy opracowanego przez Zamawiającego. 5. Do oferty (Załącznik nr 2) należy załączyć: - dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, - formularz cenowy dla każdej z części stanowiący załącznik nr 3/1 lub/i 3/2 lub/i 3/3 do SIWZ, - pełnomocnictwo (jeżeli został udzielone) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. - Opis techniczny zawierający wszystkie wymagane parametry opisane w SIWZ dla każdej części zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy na warunkach określonych w § 9 ust. 2 ogólnych warunków umowy zawartych, odpowiednio dla danej części, w załączniku nr 9/1, 9/2 i 9/3 do SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.msw.gov.pl lub bip.msw.gov.pl (link zamówienia publiczne)
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, 02-591 Warszawa, ul. S. Batorego 5 blok F pok. 429.
Data składania wniosków 05/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, 02-591 Warszawa, ul. S. Batorego 5 blok F pok. 429.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Ofertę w zamkniętej kopercie - opisanej jak w rozdziale XI - należy złożyć do dnia 05.09.2014 r. do godziny 11:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 429. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz informacje wymagane w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Powyższe informacje zostaną przekazane Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, w odpowiedzi na ich pisemny wniosek. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - od ul. Rakowieckiej 2a, Biuro przepustek jest czynne w godzinach 8.00 - 16.00. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 150 - 72 lub 132 - 39 dzwoniąc z Biura Przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)