Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części.

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-05 10:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184891 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części.
-cześć 1: dostawa kubków i filiżanek oraz kubków termicznych
- cześć 2: dostawa wskaźników laserowych, kredek, kredy dla dzieci, długopisów, zakreślaczy
- cześć 3: dostawa pendrivów, podkładek pod myszy
- cześć 4: dostawa toreb na zakupy, parasoli automatycznych, wizytowników
- cześć 5: dostawa smyczy, breloczków, uchwytów na torby, czyścików do ekranu
- cześć 6: dostawa balonów, przypinek typu badge, opasek silikonowych
- cześć 7: dostawa koszulek t-shirtów, koszulek polo. 3. Wykonawca w formularzu cenowym na poszczególne części zamówienia w kolumnie nr 3: Nazwa i typ proponowanego asortymentu wskaże nazwa producenta, pełną nazwa i symbol produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty próbki artykułów promocyjnych tj. po jednej sztuce każdego artykułu opisanego w załączniku nr 2 - CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 7, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dołącza do oferty próbki bez logotypów UAM, wzór nadruku dowolny, z zachowaną techniką nadruku opisaną w SIWZ dla poszczególnych wzorów w porównywalnej wielkości w dowolnym kolorze. 7. Zamawiający zakłada, że asortyment z części 1-7 będzie zamawiany 1 raz w miesiącu. Tylko w sytuacjach wyjątkowych może wystąpić potrzeba dodatkowego zamówienia, w szczególności asortymentu z części 2 postępowania tj: wskaźników laserowych, zestawów kredek, długopisów, zakreślaczy.

Opis

sukcesywną dostawę kubków i filiżanek oraz kubków termicznych.
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 1 oraz Załączniku A do SIWZ.
Załącznik A (pozycja 1-4 poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z logotypami UAM, jakich oczekuje zamawiającysukcesywną dostawę wskaźników klaserowych, kredek, kredy dla dzieci, długopisów, zakreślaczy.
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 2 oraz Załączniku B do SIWZ.
Załącznik B do SIWZ (pozycje 1-9) zawiera poglądowe zdjęcia koszulek t- shirtów i koszulek polo z wzorami logo i logotypu oraz logotypem Kolorowego Uniwersytetu jakich oczekuje zamawiający.sukcesywną dostawę pendrivów, podkładek pod myszy.
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 3 oraz Załączniku C do SIWZ.
Załącznik C do SIWZ - pozycja nr 1 -3 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający.sukcesywną dostawę dostawa toreb na zakupy, parasoli automatycznych, wizytowników.
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 4 oraz Załączniku D do SIWZ.
Załącznik D do SIWZ - pozycja nr 1-5 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający.sukcesywną dostawę smyczy, breloczków, uchwytów na torby, czyścików do ekranu
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 5 oraz Załączniku E do SIWZ.
Załącznik E do SIWZ - pozycja nr 1-4 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający.sukcesywną dostawę dostawa balonów, przypinek typu badge, opasek silikonowych

Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 6 oraz Załączniku F do SIWZ.
Załącznik F do SIWZ - pozycja nr 1 -4 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający.sukcesywną dostawę dostawa koszulek t-shirtów, polo
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 7 oraz Załączniku G do SIWZ.
Załącznik G do SIWZ - pozycja nr 1- 6 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Ulica ul. Wieniawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-712
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8294440, 8291232
Fax 061 8294012, 8291103
Internet www.amu.edu.pl
Regon 00001293330000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zadanie nr 1 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 2 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 3 - 600.00 zł (słownie: sześćset 00/100) Zadanie nr 4 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 5 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 6 - 900.00 zł (słownie: dziewięćset 00/100) Zadanie nr 7 - 1 800.00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza posiadanie wiedzy i doświadczenia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia..
Potencjał dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie Art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia wynikającego z Umowy, w przypadku gdy w terminie wskazanym wyżej nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto. W takim przypadku, w drodze pisemnego Aneksu, strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego. b) w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży (konieczne będzie przedstawienie przez Wykonawcę stosownych dokumentów: oświadczenie producenta/ importera o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie. W takim przypadku, w drodze pisemnego Aneksu, strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: asortyment zostanie zmieniony - produkt wycofany zostanie zastąpiony produktem innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/uam
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego, Dział zamówień Publicznych, pokoj nr 301
Data składania wniosków 05/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego , Dział zamówień Publicznych , pokój nr 301
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy na każdą cześć należy złożyć osobny formularz ofertowy . Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. Formularz cenowy na każdą cześć należy złożyć osobny formularz cenowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Próbki oferty asortymentowej Wykonawca składający ofertę winien dołączyć do oferty próbki, zgodnie z zapisami w rozdz. III pkt 3 SIWZ
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)