Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-05 09:30:00
Instytucja Gmina - Miasto Elbląg
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 285932 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot główny:
CPV: 48.76.10.00-0
Nazewnictwo wg CPV: Pakiety Oprogramowania Antywirusowego

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przedłużenia licencji oprogramowania antywirusowego: ESET Endpoint Antivirus Suite na kolejny okres czasu:
1. Od dnia udzielenia zamówienia na 12 miesięcy.
2. Liczba chronionych komputerów: 600 (w tym 60 serwerów).
3. Nie zmienione klucze licencji.
Nazwa użytkownika: EAV-29585939
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy.
3. Czynności będą wykonywane w godzinach pracy Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawców w ofertach rozwiązań kompleksowej ochrony systemów komputerowych opierających się na innym - równoważnym oprogramowaniu, po spełnieniu warunków opisanych w Załączniku nr 5 do SIWZ, określających równoważność oprogramowania w stosunku do oprogramowania antywirusowego wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz następujących warunków:
1. Oferowane oprogramowanie spełnia specyfikację wymagań funkcjonalnych zawartych w Wycenie Dostawy - Załączniku NR 5 do SIWZ.
2. Wykonawca przeszkoli personel techniczny, 2 osoby w zakresie używania, zarządzania oraz administrowania programem.
3. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wersję elektroniczną instrukcji obsługi interfejsu użytkownika oprogramowania zainstalowanego na komputerze (adekwatnie do liczby licencji).
4. Wykonawca dokona pełnej deinstalacji istniejącego oprogramowania w liczbie 600 licencji, w tym 30 serwerów we wszystkich jednostkach organizacyjnych. Zamawiającego, łącznie z usunięciem wpisów w rejestrach systemowych, nie wszystkie jednostki są zarządzane za pomocą konsoli.
5. Wykonawca dokona zainstalowania oprogramowania na komputerach w liczbie zgodnej z liczbą wymaganych licencji.
6. Wykonawca wykaże w Wycenie Dostawy sporządzoną przez siebie specyfikację funkcjonalną potwierdzającą spełnianie przez oferowane oprogramowanie wymagań określonych przez Zmawiającego w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
7. Wykonawca w ramach wdrożenia oprogramowania równoważnego przetestuje dostarczane oprogramowanie w kwestii zgodności z oprogramowaniem używanym przez Zmawiającego, w celu wykluczenia problemów w funkcjonowaniu dostarczonego oprogramowania i programów użytkowanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie Nazwa i opis Wykonawcy formularza - Wycena Dostawy, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ, podał nazwę oprogramowania antywirusowego.
6. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego.
7. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał w Wycenie Dostawy - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ w kolumnie Nazwa i opis Wykonawcy oprogramowanie, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanego przez Zamawiającego. Przez równoważność oprogramowania rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferuje oprogramowanie wymienione w SIWZ. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w kolumnie Opis Zamawiającego w Wycenie Dostawy - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ i wskazane przez Wykonawcę. W przypadku zgodności oferowanego oprogramowania z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w Wycenie Dostawy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ.
8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją producenta oprogramowania.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych
w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina - Miasto Elbląg
Ulica ul. Łączności 1
Nr domu 1
Miejscowość Elbląg
Kod Pocztowy 82-300
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 55 235 35 36, 55 239 31 25
Fax 55 239 33 34
Internet www.umelblag.pl
Regon 17074771500000
E-mail rzp@umelblag.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 3
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
Wiedza potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
Potencjał potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
Zdolne potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
Sytuacja potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.
Inne dokumenty Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: W przypadku, gdy oprogramowanie przedstawione w ofercie, w momencie dostawy: - nie będzie dostępne na rynku, - będzie wycofane ze sprzedaży przez producenta, - producent wprowadzi nową wersję oprogramowania, Przewiduje się dopuszczenie nowszej lub lepszej wersji oprogramowania.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umelblag.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 406 82-300 Elbląg ul. Łączności 1
Data składania wniosków 05/09/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 3 dni od daty udzielenia zamówienia 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 6. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 11. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)