Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, UM-ZP-262-75/14

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-05 11:30:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 286432 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 302131006, 302321108, 385200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego dalej sprzętem) dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w 23 zadaniach (częściach) w następujący sposób:
1. Zestawy komputerowe;
2. Komputery przenośne;
3. Drukarki monochromatyczne;
4. Skaner;
5. Urządzenie wielofunkcyjne;
6. Drukarka kolorowa laserowa;
7. Komputery All-in-one;
8. Komputer przenośny;
9. Komputer przenośny;
10. Komputer przenośny;
11. Komputer przenośny;
12. Stacja robocza;
13. Monitor LCD;
14. Jednostka centralna komputera;
15. Komputer przenośny;
16. Stacja robocza;
17. Komputer przenośny;
18. Komputer przenośny;
19. Monitor LCD;
20. Komputery przenośne;
21. Zestawy komputerowe;
22. Skaner;
23. Drukarka kolorowa laserowa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.21.30.00-5 - Komputery osobiste
30.23.13.00-0 - Monitory ekranowe
30.21.31.00-6 - Komputery przenośne
30.23.21.10-8 - Drukarki laserowe
38.52.00.00-6 -- Skanery
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (sprzętu):
4. Montaż sprzętu będzie obejmował m.in.: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie i przekazanie do użytku.
5. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich
Rozwiązania równoważne:
6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w SIWZ.
8. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego

Opis

Dostawa (części 1 -3):
1. Zestawy komputerowe
2. Komputery przenośne
3. Drukarki monochromatyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków ZamówieniaDostawa (części 4-23):
Część 4 - Skaner,
Część 5 -Urządzenie wielofunkcyjne
Część 6 -Drukarka kolorowa laserowa
Część 7 -Komputery All-in-one
Część 8 -Komputer przenośny
Część 9 -Komputer przenośny
Część 10 -Komputer przenośny
Część 11 -Komputer przenośny
Część 12 -Stacja robocza
Część 13 -Monitor LCD
Część 14 -Jednostka centralna komputera
Część 15 -Komputer przenośny
Część 16 -Stacja robocza
Część 17 -Komputer przenośny
Część 18 -Komputer przenośny
Część 19 -Monitor LCD
Część 20 -Komputery przenośne
Część 21 -Zestawy komputerowe
Część 22 -Skaner
Część 23 -Drukarka kolorowa laserowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Ulica Al. Racławickie 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-059
Województwo lubelskie
Tel 81 528 88 88
Fax 81 528 89 18
Internet www.umlub.pl
Regon 00028871600000
E-mail u.czuja@umlub.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 23
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umlub.pl
Adres uzyskania siwz 1) j.w., 2) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Michał Woś e-mail: michalwos@umlub.pl tel.: 81 528-89-54, faks: 81 528-89-27
Data składania wniosków 05/09/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1, pokój nr 8 (Kancelaria Ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w zakresie poszczególnych zadań w następujących wysokościach: 1) w Zadaniu nr 1 - 9.862,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt dwa złote 00/100); 2) w Zadaniu nr 2 - 4.053,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćdziesiąt trzy złote 00/100); 3) w Zadaniu nr 3 - 1.120,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto dwadzieścia złotych 00/100); 4) w Zadaniu nr 4 - 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100); 5) w Zadaniu nr 5 - 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100); 6) w Zadaniu nr 6 - 620,00,00 PLN (słownie: sześćset dwadzieścia złotych 00/100); 7) w Zadaniu nr 7 - 244,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści cztery złote 00/100); 8) w Zadaniu nr 8 - 183,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt trzy złote 00/100); 9) w Zadaniu nr 9 - 81,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt jeden złotych 00/100); 10) w Zadaniu nr 10 - 122,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia dwa złote 00/100); 11) w Zadaniu nr 11 - 91,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt jeden złotych 00/100); 12) w Zadaniu nr 12 - 163,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt trzy złote 00/100); 13) w Zadaniu nr 13 - 55,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych 00/100); 14) w Zadaniu nr 14 - 73,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt trzy złote 00/100); 15) w Zadaniu nr 15 - 102,00 PLN (słownie: sto dwa złote 00/100); 16) w Zadaniu nr 16 - 244,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści cztery złote 00/100); 17) w Zadaniu nr 17 - 305,00 PLN (słownie: trzysta pięć złotych 00/100); 18) w Zadaniu nr 18 - 61,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt jeden złotych 00/100); 19) w Zadaniu nr 19 - 93,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt trzy złote 00/100); 20) w Zadaniu nr 20 - 285,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt pięć złotych 00/100); 21) w Zadaniu nr 21 - 1.138,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści osiem złotych 00/100); 22) w Zadaniu nr 22 - 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych 00/100); 23) w Zadaniu nr 23 - 112,00 PLN (słownie: sto dwanaście złotych 00/100); W przypadku składania oferty na kilka zadań, wartość wadium stanowi suma wadiów ustalonych dla poszczególnych zadań. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, ze zm.); 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy oraz gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw chyba, jeżeli nie udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 5. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 3 lit. b) i e). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 68 1130 1206 0028 9097 3890 0004 w Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie 7. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł umożliwiający określenie którego przetargu oraz części (zadania) wpłata dotyczy np. Wadium na dostawę sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-75/14, zadanie(a) ... 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem Niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć w oddzielnej koszulce czy kopercie oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą); 10. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 Pzp, za wyjątkiem wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
Uprawnienie Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Wiedza Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą się, że należycie zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną główną dostawę sprzętu komputerowego o wartości: i. min. 240.000,00 zł brutto - dla oferty składanej na zadanie nr 1; ii. min. 100.000,00 zł brutto - dla oferty składanej na zadanie nr 2; iii. min. 25.000,00 zł brutto - dla oferty składanej na zadanie nr 3; iv. min. 12.000,00 zł brutto - dla oferty składanej na zadanie nr 5; v. min. 15.000,00 zł brutto - dla oferty składanej na zadanie nr 6; vi. min. 28.000,00 zł brutto - dla oferty składanej na zadanie nr 21. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy
Potencjał Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy
Zdolne Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy
Sytuacja Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4.2) tiret 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych i nie późniejszym niż termin składania ofert - w odniesieniu do oferowanych procesorów komputerów w zakresie zadań nr: 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21; 2. Wynik testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net/ w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych i nie późniejszym niż termin składania ofert - w odniesieniu do oferowanych kart graficznych komputerów przenośnych w zakresie zadań nr: 12, 14, 16, 17. 3. Wymaga się, aby dokumenty dotyczące oferowanych urządzeń były oznaczone numerem zadania którego dotyczą oraz opatrzone nazwą Wykonawcy i podpisem (zgodnie z wymaganą formą dokumentów składanych w ofercie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)