usługi dzierżawy odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników PUO Eko-Wisła Sp. z o.o. w Sulnówku

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-08 09:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów EKO-Wisła sp. z o. o.
Miejscowość Świecie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 286468 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy odzieży roboczej letniej i zimowej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o. o
A. Dzierżawa i serwis:
Zestaw całoroczny - stycznia do grudnia dla 38 pracowników, częstotliwość serwisowania - 1 raz w tygodniu, ilość kompletów na 1 pracownika -3, planowana ilość cykli serwisowania w okresie trwania umowy - 208
a) spodnie ogrodniczki letnie
b) bluza szwedzka
c) koszula flanelowa
d) czapka z daszkiem

Uzupełnienie zimowe w miesiącach od listopada do marca dla 38 pracowników, częstotliwość serwisowania - 1 raz na dwa tygodnie, ilość kompletów na 1 pracownika -2, planowana ilość cykli serwisowania w okresie trwania umowy - 87
a) kurtka ocieplana

Określenie rozpoczęcia-zakończenia okresu letniego lub zimowego zależy od Zamawiającego.
B. Dzierżawa szaf ubraniowych
dla odzieży nowej w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej oraz pojedynczo dla każdego pracownika odzieży czystej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (zestaw całoroczny plus uzupełnienie zimowe), wraz z dostosowaniem emblematów imiennych na szafach z odzieżą do stanu faktycznego
C. Dzierżawiona i dostarczana odzież robocza musi spełnić poniższe warunki:
a) spodnie ogrodniczki:
Informacje techniczne:
skład i gramatura - 60% poliester, 40% bawełna, gramatura - 315 g/m2,
kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
Informacje szczegółowe:
na bawecie kieszeń kryta patką zapinaną na rzepy,
dwie kieszenie przednie i dwie kieszenie tylne kryte patkami zapinanymi na rzepy,
z tylu na prawej nogawce kieszeń miarowa,
rozporek zapinany na zamek,
po bokach guma dopasowująca,
regulowane szelki zapinane na plastikową klamrę.

b) bluza szwedzka:
Informacje techniczne:
skład i gramatura - 60% poliester, 40% bawełna, gramatura - 315 g/ m2,
kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
Informacje szczegółowe:
zapinana na zatrzaski,
jedna kieszeń piersiowa na telefon, druga kieszeń piersiowa kryta patką,
kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie dolne naszywane,
rękawy wykończone mankietami z regulacją na zatrzaski,
dół wykończony paskiem z regulacją obwodu na zatrzaski.

c) koszula flanelowa:
Informacje techniczne:
skład i gramatura - 100% bawełna, gramatura - 190 g /m2,
kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
Informacje szczegółowe:
podkrój szyi wykończony kołnierzem,
zapinana na guziki,
jedna kieszeń piersiowa otwarta,
długi rękaw wykończony rozciętym mankietem z możliwością regulacji na guzik.

d) kurtka długa ocieplana:
Informacje techniczne:
skład i gramatura - materiał wierzchni 70% poliester, 30% bawełna, gramatura - 230 g/ m2,
ocieplina - 100% poliester, gramatura - 130 g/ m2,
kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
Informacje szczegółowe:
zapinana na zamek, kryta plisą z zatrzaskami,
podkrój szyi wykończony kołnierzem,
kaptur dopinany na zamek,
dwie pionowe kieszenie piersiowe,
dwie podwójne kieszenie dolne, kryte patkami,
jedna kieszeń wewnętrzna,
w pasie ściągana sznurkiem od wewnątrz, z tyłu wszyta guma,
rękawy wykończone obrębem, wewnątrz wszyty ściągacz ochronny.

e) czapka letnia z daszkiem:
Informacje techniczne:
kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
Informacje szczegółowe:
sztywny daszek,
zapinana na rzep.

D. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia Zamawiającemu:

dostarczenie odzieży spełniającej warunki oraz normy określone certyfikatem CE, w kolorze niebieskim z elementami szarości - szczegóły do ustalenia z Zamawiającym,
utrzymanie odzieży roboczej w czystości i estetycznego jej wyglądu w okresie trwania najmu,
odzież nową i oznakowaną w sposób zapewniający jej identyfikację i powrót do właściwego użytkownika po usłudze serwisu
objęciem systemem kontroli skażenia biologicznego odzieży,
pranie i prasowanie odzieży według ustalonego harmonogramu,
dokonywanie przeróbek i napraw krawieckich uszkodzonej odzieży na koszt Wykonawcy,
dokonanie pomiarów pracowników w celu dostarczenia odpowiedniej odzieży we właściwych rozmiarach w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy oraz ze stosownym wyprzedzeniem odzieży zimowej przed okresem wskazanym w przedmiocie zamówienia,
personalne, numeryczne i rozmiarowe oznakowanie odzieży,
odbieranie i dostarczanie odzieży do Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów EKO-WISŁA Sp. z o.o., Sulnówko 74C, 86-100 Świecie na koszt Wykonawcy,
dostawę odzieży zamiennej w razie jej naturalnego zużycia lub zniszczenia np. skurczenia/zmniejszenia rozmiarów podczas prania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
dostawę (transportem Wykonawcy i na jego koszt), sortowanie i umieszczanie w dzierżawionych szafkach znajdujących się w Przedsiębiorstwie Unieszkodliwiania Odpadów EKO-WISŁA Sp. z o.o., Sulnówko 74C, 86-100 Świecie (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej) wg częstotliwości określonych w przedmiocie zamówienia i w uzgodnionym z Zamawiającym dniu tygodnia w godzinach od 7:00 do 15:00.,
w przypadku zmiany stanu zatrudnienia u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić to w comiesięcznych rozliczeniach (faktury VAT),
elektroniczną ewidencję przedmiotu zamówienia w zakresie zarówno asortymentu odzieży roboczej wraz z wartością odtworzeniową uwzględniającą okres jej używania oraz wykazem imiennym pracowników (w okresach miesięcznych)
dostarczenie odzieży dla nowego Pracownika w trakcie umowy wynajmu i serwisowania w ciągu 14 dni roboczych od powiadomienia Wykonawcy. Zamawiający może zmienić wielkość zapotrzebowania na odzież roboczą w przypadku zmian w zatrudnieniu. Zmniejszenie-zwiększenie zapotrzebowania na odzież roboczą nie może przekroczyć 15%, przy czym wielkości liczone są od ilości podanej w SIWZ (38 osób).
magazynowanie w siedzibie Wykonawcy odzieży zimowej, odzieży wycofanej w wyniku zmian zatrudnienia oraz absencji pracowników wskutek choroby, urlopu (w okresie nie krótszym niż dwa tygodnie).
sprzedaż odzieży będącej przedmiotem zamówienia w cenie 1,00 zł/komplet netto, po wygaśnięciu okresu umowy.
trwałe umieszczenie LOGO duże (szacunkowy wymiar dł.20,0 x szer. 7,0 cm) - umieszczone na bluzie szwedzkiej i kurtce zimowej ocieplanej (na plecach) -do ustalenia przy podpisaniu umowy w zależności od ustalonego koloru odzieży.

trwałe umieszczenie LOGO małe (szacunkowy wymiar dł.10,5 x szer.4,5 cm) - umieszczane na spodniach ogrodniczkach z przodu -do ustalenia przy podpisaniu umowy w zależności od ustalonego koloru odzieży.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów EKO-Wisła sp. z o. o.
Ulica Sulnówko 74C
Nr domu 74C
Miejscowość Świecie
Kod Pocztowy 86-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3301980
Fax 52 3301980
Internet www.ekowisla.pl
Regon 34043036100000
E-mail biuro@ekowisla.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2018
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł., słownie sześć tysięcy złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 wrzesnia 2014r. do godz. 900 i winno obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze ręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr 02 9484 1163 2700 0701 3238 0001 z dopiskiem usługi dzierżawy odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników PUO Eko-Wisła Sp. z o.o. w Sulnówku. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 9. W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu o oznaczony okres zgodnie z treścią § 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 10. Odmowa wyrażenia zgody przez wykonawcę na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania oferty, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 12. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 17. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie wykonali co najmniej jedno zadanie polegające na dzierżawie odzieży roboczej i serwisu odzieży o wartości rocznej nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto (bez podatku VAT), wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy zadania te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
Sytuacja Wykonawca musi spełnić następujące warunki Wykonawca musi wykazać, iż osiągnął w każdym roku z ostatnich 2 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody ze sprzedaży netto w kwocie co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedłoży rachunek zysków i strat, stanowiący część sprawozdania finansowego a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania - rachunku zysków i strat (Zamawiający będzie brał pod uwagę dane wskazane w poz. A rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1, / Wymagana forma dokumentu - oryginał / 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2 / Wymagana forma dokumentu - oryginał/ 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ); 4. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) o okres rozstrzygnięcia postępowania - odwołania, b) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) rezygnacja z części usług lub zmiana ilości, 3) inne zmiany: a) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia, b) zmiana nazwy zadania, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6) Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ekowisla.pl
Adres uzyskania siwz Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. Sulnówko 74C, 86 - 100 Świecie
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. Sulnówko 74C, 86 - 100 Świecie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Otwarcie ofert nastąpi dnia 8 września 2014r. o godz. 10:00 w siedzibie Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. Sulnówko 74C, 86 - 100 Świecie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)