Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek oraz nośników danych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-09 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 287104 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208, 301251002, 301921136, 325820006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek oraz nośników danych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego i przekazaniu do utylizacji wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych, wymienionych w załączniku nr 1A do umowy.
3. Przekazanie nastąpi po zgromadzeniu przez Zamawiającego większej ilości zużytych materiałów, nie więcej niż pięć razy w ciągu trwania umowy. Miejsce odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych zostanie wskazane Wykonawcy każdorazowo przed obiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji.
4. Po utylizacji zużytych materiałów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę przekazania odpadu, zgodną z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzeni.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Ilości wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku nr 1A do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Opolski
Ulica Pl. Kopernika 11A
Nr domu 11A
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-040
Województwo opolskie
Tel 077 5 415977
Fax 077 5415930
Internet www.uni.opole.pl
Regon 00000138200000
E-mail piestrak@uni.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.uni.opole.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Opolski pl. Kopernika 11A 45-040 Opole pok. nr 2
Data składania wniosków 09/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Opolski pl. Kopernika 11A 45-040 Opole pok. nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Część zamówienia finansowana będzie ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z: 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego EFS. 2 Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego EFRR, 3 Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego EFRR i Funduszu Spójności FS, 4 Program Innowacyjna Gospodarka - współfinansowany z ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego EFRR, 5 Program Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego EFRR, 6 Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki, 7 Siódmy Program Ramowy (7PR), 8 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW), 9 Program -Uczenie się przez całe życie- Erasmus, 10 Program INNOTECH, 11 Program Badań Stosowanych, 12 Polish-Norwegian Research Programme (NCBIR), 13 Władza Wdrażająca Programy Europejskie
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy o wartości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego
Wiedza Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, minimum dwie sukcesywne dostawy w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, o wartości każdej dostawy na min.: 90.000,00 zł. brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100) rocznie (już zrealizowanej) i o czasie obowiązywania tych umów nie krótszym niż 1 rok.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)