Dostawa bielizny noworodkowej, bielizny wielorazowego użycia, ubrań medycznych z podziałem na 6 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/42/2014

Data publikacji 2014-08-29
Data zakończenia 2014-09-08 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185183 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395180006, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy bielizny noworodkowej, bielizny wielorazowego użycia, ubrań medycznych z podziałem na 6 pakietów, wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Bielizna szpitalna wielorazowego użycia , biała
II Koszule, piżamy dla chorych
III Bielizna szpitalna wielorazowego użycia , kolorowa
IV Bielizna niemowlęca
V Poduszki, koce
VI Ubranka noworodkowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Ulica ul. Wólczańska 191/195
Nr domu 191
Nr miesz 195
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-531
Województwo łódzkie
Tel 042 6371322
Fax 042 6371322
Internet www.pirogow.pl
Regon 47165836000000
E-mail zp@pirogow.internetdsl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ, zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą (dotyczy Pakietu nr I ÷ VI): oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: Ustawa z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - dotyczy pakietu III - wzór druku stanowi załącznik nr 12 do SIWZ oświadczenia że dostarczane produkty (bielizna niemowlęca) uszyte z zastosowaniem bezpiecznych (nietoksycznych) materiałów elementów takich jak: nici, napy, troczki etc. - dotyczy pakietu IV, VI - wzór druku stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (W przypadku gdy wykonawca składa równocześnie oferty na pakiet IV i VI, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu), Kopii (potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie dokumentu) deklaracji zgodności producenta lub atesty lub certyfikaty poświadczające jakość i bezpieczeństwo stosowanych tkanin zgodnie z normą ENV 14237:2002 tekstylia w systemie ochrony zdrowia, z uwzględnieniem pkt 9.6 SIWZ - dotyczy pakietów I, II, III, IV (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na pakiet I lub II lub III lub IV, może niniejszy dokument złożyć w 1 egzemplarzu), Kopii kart technicznych tkaniny wystawioną przez producenta (potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie karty technicznej). Dokument winien zawierać opis parametrów funkcjonalno - technicznych tkanin (tj. skład surowcowy, masę powierzchniową, kurczliwość, temperaturę prania), z uwzględnieniem pkt 9.6 SIWZ - dotyczy pakietów I, II, III, IV, V (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na pakiet I lub II lub III lub IV lub V, może niniejszy dokument (dokumenty) złożyć w 1 egzemplarzu), Kopii (potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie dokumentu) certyfikatu uprawniającego do oznaczenia znakiem: Bezpieczny dla dziecka lub Bezpieczny dla niemowląt, z uwzględnieniem pkt 9.6 - dotyczy pakietu VI, materiały informacyjne w języku polskim/przetłumaczonych na język polski zgodnie z pkt 9.6 SIWZ potwierdzających wszystkie parametry (wyszczególnione opisane w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (rozmiary, skład, numery katalogowe etc.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach, zaznaczyć którego pakietu i pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 2 do 7 do SIWZ dotyczy. Materiały informacyjne (katalogi lub zdjęcia itp.) przedstawiające zaoferowany produkt. Wykonawca winien przedstawić minimum 3 fasony wzory do wyboru z każdej pozycji. Zamawiający wybierze po jednym fasonie wzorze z każdej pozycji przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - dotyczy Pakietu VI . Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.7.6 i 9.7.7 winny być szczegółowo oznaczone, której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą (zgodnie z wymogami wskazanymi ww. punktach) i załączone do każdego Kosztorysu ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje wykonawca, z uwzględnieniem pkt 13.3.2 SIWZ.
Inne dokumenty Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku asortymentu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: zmiana stawek podatku VAT (bez wzrostu ceny jednostkowej netto produktu), zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pirogow.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37)
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)