Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Przedszkola marzeń w gminie Klukowo współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

Data publikacji 2014-08-29
Data zakończenia 2014-09-08 12:00:00
Instytucja Gmina Klukowo
Miejscowość Klukowo
Województwo podlaskie
Branża
  • Tablice,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Pomoce naukowe,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185215 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302000001, 370000008, 390000002, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z montażem części wyposażenia na potrzeby realizacji projektu. Zamówienie obejmuje między innymi: wyposażenie do utrzymania czystości, wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi, dostawa mebli do oddziałów przedszkolnych oraz szatni i pomieszczeń gospodarczych, rolet okiennych, dostawę zabawek, dostawę pomocy dydaktycznych, dostawę artykułów plastycznych, dostawę sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych programów multimedialnych. Wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie. Szczegółowy opis wyposażenia, które stanowi przedmiot zamówienia został określony dla poszczególnych zadań w załączniku Nr 4 do niniejszego SIWZ

Opis

Meble do szatni i innych pomieszczeń - Łuniewo MałeCz. 2. Meble i wyposażenie - zakup i montaż przykładowych zestawów - Wyszonki KościelneCz. 3. Meble do szatni i innych pomieszczeń - Wyszonki KościelneCz. 4. Meble i wyposażenie - zakup i montaż przykładowych zestawów - KlukowoCz. 5. Meble do szatni i innych pomieszczeń - KlukowoCz. 6. Meble i wyposażenie - zakup i montaż przykładowych zestawów - KuczynCz. 7. Wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach - Wyszonki-KościelneCz. 8. Wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach - Kuczyn

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Klukowo
Ulica ul. Mazowiecka 14
Nr domu 14
Miejscowość Klukowo
Kod Pocztowy 18-214
Województwo podlaskie
Tel 0-86 2774520
Fax 0-86 2774542
Regon 45067018900000
E-mail uszynski@klukowo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Internet www.klukowo.pl
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/10/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenia dołączone do oferty.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenia dołączone do oferty.
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenia dołączone do oferty.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenia dołączone do oferty.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane oświadczenia dołączone do oferty.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach określonych w niniejszym paragrafie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 3. Wykonawca może zmienić termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu za zgodą Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku siły wyższej. 4. Wszelkie opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły wyższej nie będą traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań określonych Umową i nie będą podlegały jakiejkolwiek odpowiedzialności strony za szkodę poniesioną przez drugą stronę. 5. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 6. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy w przypadku jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla zamawiającego 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień niniejszej umowy oraz przetargu będącego podstawą zawarcia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.ug.klukowo.wrotapodlasia.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, Pokój Nr. 2.
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, Pokój Nr. 3 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Inwestycja będzie realizowana w ramach Poddziałania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)