Rozbudowa systemu centralnego wydruku oraz dostawa biurowych urządzeń drukujących

Data publikacji 2014-08-29
Data zakończenia 2014-09-08 09:45:00
Instytucja Centralny Ośrodek Informatyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego do drukowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185433 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 429620007, 487730007, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa systemu centralnego wydruku oraz dostawa biurowych urządzeń drukujących na potrzeby Centralnego Ośrodka Informatyki w Warszawie. Szczegółowe zasady realizacji niniejszego zamówienia określone zostały w cz. II SIWZ oraz cz. III SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralny Ośrodek Informatyki
Ulica ul. Suwak 3
Nr domu 3
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 90-330
Województwo mazowieckie
Tel 22 250 28 83
Fax 22 250 29 87
Internet www.coi.gov.pl
Regon 10099948900000
E-mail przemyslaw.oleszczyk@coi.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwie) dostawy urządzeń drukujących wraz z wdrożeniem systemu centralnego wydruku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto każda
Sytuacja W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca winien potwierdzić swoją kondycję finansową, gwarantującą realizację zamówienia, poprzez wykazanie się posiadaniem środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Do oferty Wykonawca winien załączyć szczegółową specyfikację oferowanych urządzeń drukujących oraz oprogramowania do systemu centralnego wydruku, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza oferty
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty: 1) w przypadku zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 3) w przypadku, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy, zmiany terminu jej realizacji lub zasad płatności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.coi.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa (recepcja)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)