DOSTAWA WYPOSAŻENIA RUCHOMEGO GIMNAZJUM W KOSAKOWIE CZĘŚĆ B - MULTIMEDIA i KOMPUTERY, GASTRONOMIA, DYGESTORIA

Data publikacji 2014-08-29
Data zakończenia 2014-09-08 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Kosakowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble laboratoryjne,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne,
  • Systemy operacyjne,
  • Systemy i serwery informacyjne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 287584 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000, 302100004, 486000004, 486200000, 488000006, 489000007, 391800007, 391300002, 392210007, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia ruchomego Gimnazjum w Kosakowie - część B - w zakresie wyposażenia obiektu. Ze względu na rodzaj wyposażenia dostawa została podzielona na części:
a) Część I: Multimedia i komputery - szczegółowe zestawienie określa Załącznik nr 1.1. do SIWZ Multimedia i komputery - zestawienie asortymentu.
b) Część II: Gastronomia - szczegółowy zestawienie określa Załącznik nr 2.1. do SIWZ Gastronomia - zestawienie asortymentu.
c) Część III: Dygestoria - szczegółowy zestawienie określa Załącznik nr 3.1. do SIWZ Dygestoria- zestawienie asortymentu.
UWAGA: wymiary dygestorium podane w tabeli należy ewentualnie zweryfikować na podstawie przeprowadzonego pomiaru przed montażowego.
4. WYMAGANIA JAKOŚCIOWE:
Wymagania jakościowe dotyczące całego asortymentu wyposażenia dydaktycznego opisano w Załączniku nr 4 do SIWZ - Wymagania jakościowe wyposażenia wnętrz - wspólny dla wszystkich części Zamówienia

Opis

szczegółowe zestawienie określa Załącznik nr 1.1. do SIWZ Multimedia i komputery - zestawienie asortymentu. Zamieszczony na stronie www.bip.kosakowo.plSzczegółowy zestawienie określa Załącznik nr 2.1. do SIWZ Gastronomia - zestawienie asortymentu.Zamieszczony na stronie www.bip.kosakowo.plszczegółowy zestawienie określa Załącznik nr 3.1. do SIWZ Dygestoria- zestawienie asortymentu.
UWAGA: wymiary dygestorium podane w tabeli należy ewentualnie zweryfikować na podstawie przeprowadzonego pomiaru przed montażowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy
Ulica ul. Żeromskiego 69
Nr domu 69
Miejscowość Kosakowo
Kod Pocztowy 81-198
Województwo pomorskie
Internet www.bip.kosakowo.pl
E-mail kosakowo@zgwrp.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy w zakresie 20% wartości zamówienia podstawowego tj. wartości szacunkowej zamówienia obejmujące przedmiot zamówienia.
Wadium 11.1. Ustalona wartość wadium wynosi: Dla części I: 4.000 zł (cztery tysiące złotych) Dla części II: 3.000 zł (trzy tysiące złotych) Dla części III: 2.000zł (dwa tysiące złotych) 11.2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 11.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy PZP 11.4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040. W przypadku, jeżeli do upływu terminu (wyznaczonego na konkretną godzinę) składania ofert wymagana kwota wadium nie wpłynie na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, te wadium nie zostało wniesione, co wiąże się z wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty jako nie zabezpieczonej wadium. 11.5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert a kończyć najwcześniej po upływie następnych 30-tu dni. 11.6. Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11.8. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 11.9. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania-Formularz B
Wiedza 8.2 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży wypełnione Formularze C i dowody należytego wykonania (np. referencje) dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż: dla części I - 150.000 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100) dla części II - 100.000 zł brutto (słownie: sto tysięcy 00/100) dla części III - 60.000 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Referencje dotyczą zakresu zgodnego z rodzajem rzeczowym składanej oferty (t.j. wyposażenia dla szkół). Uwaga: Wykonawca dostawy w zakresie Multimedia i komputery zobowiązany jest do przedłożenia referencji w zakresie usług polegających na dostawie tablic multimedialnych (tzn. w zakresie zgodnym z niniejszym zamówieniem) do obiektów szkolnych/ przedszkolnych i wyposażenia szkolnych pracowni komputerowych / sal informatycznych w komputery stacjonarne wraz z monitorami.
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Formularz B
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Formularz B
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-For. B
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ. Wypełnienie druku umowy oraz ewentualne zmiany powstałe podczas prowadzenia postępowania przetargowego zostaną uwzględnione w redakcji końcowej , po wyborze Wykonawcy ZMIANY UMOWY 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach : a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy b) Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy . c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy d) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy . e) Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy f) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) g) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. h) Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa w pkt 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.kosakowo.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Kosakowo 81-198 Kosakowo ul. Żeromskiego 69 pok. 206..
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Kosakowo 81-198 Kosakowo ul. Żeromskiego 69 Biuro Obsługi Interesanta pok. 3 na parterze.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)