Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Ulica |
ul. Wolności 12
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Mrągowo
|
Kod Pocztowy |
11-700
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
89 7412127
|
Fax |
89 7412127
|
Internet |
www.szpital-mragowo.pl
|
Regon |
51093834900000
|
E-mail |
zaopatrzenie@szpital-mragowo.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
36
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
7.1. Dla Pakietu nr 1, 2 i 3 dla każdej pozycji należy załączyć opisy - np. katalogi/ foldery lub ulotki producenta zawierające dane techniczne producenta lub dane techniczne tkaniny wystawione przez dystrybutora tkaniny dotyczące: rodzaju tkaniny, gramatury, kurczliwości, temperatury prania, możliwości używania środków dezynfekcyjnych, w celu potwierdzenia wszystkich wymagań Zamawiającego opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Należy zaznaczyć oferowane wzory w ramach oferty cenowej oraz załączyć tabelę rozmiarową.
7.2. Dla Pakietu nr 4 dla każdej pozycji należy załączyć opisy - np. katalogi/ foldery lub ulotki producenta zawierające dane techniczne producenta w celu potwierdzenia wszystkich wymagań Zamawiającego opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
7.3. Dla Pakietu nr 2 oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
wskazujących, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołu ratownictwa medycznego (Dz. U. 2010, nr 209, poz. 1382), np. dokumenty lub sprawozdania z wykonanych badań na zgodność przez uprawnione do tego podmioty.
Dokumenty muszą potwierdzić, że odzież dla Ratownictwa Medycznego jest zgodna z normami: PN-EN 471 (potwierdzająca kolor fluorescencyjny czerwony), PN-EN 343 (potwierdzająca wodoszczelność), PN-EN 14058 (zapewniająca ciepłochronność). Każdy element odzieży o barwie fluorescencyjnej czerwonej musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego.
Wymagane dokumenty:
a) Karty techniczne tkanin i dzianiny na koszulki
b) Karty technicznej i Certyfikatu zgodności z normą EN ISO 20471 :2013 (PN-EN ISO 20471:2013-07) na taśmę odblaskową
c) Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 na tkaninę i dzianinę
d) Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 na nici, napy, guziki, taśmę rzepową, zamki błyskawiczne oraz taśmę odblaskową.
Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ i wymienionymi normami Zamawiający żąda Certyfikatu Oceny Typu WE wydanego przez jednostkę notyfikowaną w zakresie dyrektywy 89/686/EEC - na gotowy wyrób (CE kategoria I, CE kategoria II) potwierdzającego spełnianie wymagań:
a) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Z 2005 r Nr. 259, poz. 2173)
b) EN ISO 13688 : 2013 (PN-EN ISO 13688 : 2013-12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne.
c) EN ISO 20471 :2013 (PN-EN ISO 20471 : 2013-07). Odzież o intensywnej widzialności - Metody badania i wymagania. Klasa - 2.
d) EN343:2003+A1:2007/AC:2009 (PN EN 343 + A1:2008; PN EN 343+A1:2007/AC:2009) Odzież ochronna. Ochrona przed deszczem. Klasa odporności na przenikanie wody i opór pary wodnej - 3.
7.4. Dokumenty potwierdzające, że tkanina z której będzie uszyta odzież spełnia wymogi normy PN-P 84525:1998 i PN-EN 340 - dotyczy Pakietu nr 1 i 3 (np. certyfikat, deklaracje zgodności lub inne dokumenty).
7.5. Dla asortymentu oferowanego w zakresie Pakietu nr 1 należy dołączyć:
- Karty technologiczne tkanin potwierdzające w/w parametry.
- Certyfikat jakości Oeko-Tex Standard 100 na materiał
- Certyfikat jakości Oeko-Tex Standard 100 na nici oraz napy
- Certyfikat zgodności odzieży (wyrób gotowy) z PN-P-84525:1998
7.6. Dokumenty potwierdzające, że obuwie spełnia wymogi normy PN-EN ISO 20347:2007 - dotyczy Pakietu nr 3 poz. 4 oraz Pakietu nr 4 (np. certyfikat, deklaracje zgodności lub inne dokumenty)
|
Inne dokumenty |
1. 5. Wszystkie oświadczenia, wykazy i poświadczone za zgodność kopie dokumentów muszą być podpisane przez umocowanych do tego przedstawicieli Wykonawcy lub przez Wykonawcę. Wraz z ofertą musi zostać złożony dokument, z którego wynika umocowanie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy w zakresie wymaganym czynnością prawną lub umocowanie do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty ORYGINAŁU pełnomocnictwa, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (jeśli Wykonawca dołącza do oferty kopię - musi być ona poświadczona za zgodność) - por. pkt. VIII.7 niniejszej specyfikacji.
2. Oferta ma zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji),
b) szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 1 do specyfikacji
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt. VII specyfikacji),
d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji,
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (aktualny katalog odzieży z zaznaczonymi wzorami oferowanymi do przetargu) z którego musi wynikać potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów oferowanych produktów.
g) próbki przedmiotu zamówienia: Pakiet 1:
- po jednej sztuce (bluza damska) w rozmiarze 38
- po jednej sztuce (bluza męska) w rozmiarze 52
- po jednej sztuce (fartuch damski) w rozmiarze 38
- po jednej sztuce (fartuch męski) w rozmiarze 52
- po jednej sztuce (spódnica) w rozmiarze 38
- po jednej sztuce (spodnie damskie) w rozmiarze 38
- po jednej sztuce (spodnie męskie) w rozmiarze 52
Pakiet 2:
- po jednej sztuce każdego z oferowanego asortymentu (damskie i męskie) w rozmiarze 38 i 52
Pakiet 3:
- po jednej sztuce asortymentu zaoferowanego w poz. Poz. 2, 3, 4, 6, 11 i 12
- po jednej sztuce (obuwie) w rozmiarze 38
Pakiet 4:
- po jednej sztuce (obuwie damskie) w rozmiarze 38
- po jednej sztuce (obuwie męskie) w rozmiarze 43
Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu (nie mogą być złożone w opakowaniu zawierającym ofertę!)
Na opakowaniu należy umieścić dokładny opis j.w. w punkcie VIII/1 + napis próbki.
W przypadku Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający na ich pisemny wniosek zwróci złożone próbki zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy.
h) podpisany załącznik nr 1, załącznik nr 2, załącznik nr 3
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Odbiorca zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości zamawianego asortymentu, a tym samym zmniejszenia wartości umowy.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
- numeru katalogowego produktu,
- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
- ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie),
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Odbiorcy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-mragowo.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Sp. z o.o.
|
Data składania wniosków |
08/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Sp. z o.o., ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, Sekcja zaopatrzenia i zamówień publicznych (pokój nr 205)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|