Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Rybacka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-204
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 48 00 700
|
Fax |
91 48 00 769
|
Internet |
www.pum.edu.pl
|
Regon |
00028888600000
|
E-mail |
dzppum@pum.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości
1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Wykaz głównych dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ; By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości każdego z nich równej lub przekraczającej 15 000,00 zł brutto. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawę, montaż i uruchomienie systemu telekonferencyjnego lub audiowizualnego.
3. Dowody dotyczące dostaw wykazanych w Załączniku nr 7, określające czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia
o wartości każdego z nich równej lub przekraczającej 15 000,00 zł brutto.
Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawę, montaż i uruchomienie systemu telekonferencyjnego lub audiowizualnego.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Opis oferowanych urządzeń - prospekty techniczne wydane przez producentów oferowanych urządzeń. W przypadku, gdyby załączone do oferty prospekty
nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi określone w SIWZ.
W przypadku oryginalnych dokumentów wydanych przez producenta oferowanego sprzętu, Zamawiający nie dopuszcza dokumenty w języku innym niż polski (dotyczy urządzeń wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ w pkt: 1, 3, 6, 7, 10).
2. Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ;
2. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, kserokopię dokumentu wadialnego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę;
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Okres rękojmi i gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.pum.edu.pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/dostawy/ogloszenia-o-wszczeciu-postepowan
|
Adres uzyskania siwz |
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, III piętro.
|
Data składania wniosków |
08/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, Kancelaria Ogólna PUM, I piętro.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałoby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.
|