Dostawa serwera faksów wraz z wdrożeniem w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)

Data publikacji 2014-08-29
Data zakończenia 2014-09-17 10:00:00
Instytucja Główny Urząd Statystyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne,
  • Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR),
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 288360 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325000008, 484200008, 483130005, 805000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera faksów wraz z wdrożeniem w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2). Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione zadania:
Zadanie nr 1: Dostawę Serwera faksów wraz ze wszystkim niezbędnymi licencjami, dodatkowym oprogramowaniem oraz wdrożeniem;
Zadanie nr 2: Dostawę półki i karty (brama) VOIP;
Zadanie nr 3: Dostawę licencji na linie (karty) faksowe;
Zadanie nr 4: Dostawę dodatkowego, niezbędnego oprogramowania np. do integracji i konwersji dokumentów;
Zadanie nr 5: Wykonanie Projektu technicznego;
Zadanie nr 6: Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
Zadanie nr 7: Przeprowadzenie szkoleń;
Zadanie nr 8: Usługi gwarancyjne i serwisowe.
Celem zamówienia jest dostarczenie niezbędnych komponentów, wdrożenie oraz integracja z systemem SEOD serwera faksów obsługującego wszystkie jednostki statystyki publicznej umożliwiającego odbieranie i wysyłanie faksów w formie cyfrowej, dzięki integracji rozwiązania przez VOIP z centralą telefoniczną GUS. Wdrożenie serwera faksowego działającego w sieci WAN GUS umożliwi centralizację obsługi wszystkich linii faksowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Statystyczny
Ulica Al. Niepodległości 208
Nr domu 208
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-925
Województwo mazowieckie
Tel 22 6083539
Fax 22 6083189
Internet www.stat.gov.pl
Regon 00033150100017
E-mail G.Osinska@stat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych). Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości umowy z VAT. Wykonawca wniesie zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Zaliczka Nie
Wiedza W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, co oznacza, że wykonawca przedstawi wykaz dostaw obejmujący minimum 1 zamówienie polegające na dostawie serwera faksów wraz z wdrożeniem, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie wykazu, o którym mowa w ppkt III.4.1, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie określonych warunków, jeżeli zostanie wykazane wykonanie zamówień w wymaganym czasie, przez co najmniej jeden z połączonych podmiotów. Wykonawca, który realizował zamówienia obejmujące zakres szerszy niż przedmiot zamówienia określony w wymaganiach, winien podać tylko wartość części zamówienia odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. W przypadku wykonawców, którzy realizowali zamówienia za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy wartość tych zamówień po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy w następujących przypadkach lub okolicznościach: 1) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanego w ofercie oprogramowania lub urządzenia i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania lub urządzenia innym, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na spełniające wymagania określone w Umowie i załącznikach do Umowy, w szczególności na nowsze oprogramowanie lub urządzenie tego samego producenta, pod warunkiem że zmiana wynika z udokumentowanego: a) zakończenia produkcji przez producenta, b) braku dostępności zaoferowanego oprogramowania lub urządzenia przez Wykonawcę; 2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy; 3) niezbędnego zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego, Instytucję Zarządzającą, Pośredniczącą lub Wdrażającą Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, w tym w szczególności zmniejszenie finansowania działalności Zamawiającego; 4) zmiany założeń projektu SISP-2 uzasadniających dokonanie zmiany Umowy; 5) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, zgodnie z postanowieniami § 16 Umowy; 6) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 4 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy określonego w pkt. 3)-5).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi/
Adres uzyskania siwz Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa
Data składania wniosków 17/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 00-925 Warszawa, Al. Niepodległości 208, pok 210
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). 3. Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych statystyki publicznej
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)