Modernizacja systemu oświetlenia drogowego realizowana w ramach programu Energooszczędne oświetlenie uliczne - SOWA na terenie miasta Łodzi - 2

Data publikacji 2014-08-29
Data zakończenia 2014-09-15 11:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 288952 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453100003, 453161006, 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Modernizacja oświetlenia drogowego realizowana w ramach programu Energooszczędne oświetlenie uliczne - SOWA na terenie Miasta Łodzi. W zakresie opracowania jest modernizacja opraw oświetleniowych mieszczącego się przy ulicach: Rokicińska, Hetmańska, Opolczyka, Odnowiciela, Mazowieckiego, Łokietkówny, Jagienki, Maćka z Bogdańca, Juranda ze Spychowa, Podbipięty, Zagłoby, Ketlinga, Przybyszewskiego, Książąt Polskich, Wojewódzkiego, Ofiar Terroryzmu, Zgierska, Flisacka, Dolna, Konstantynowska, Zakładowa, Gillete, Nowy Józefów, Projektowana, Os. Powstania Styczniowego 1863, Zachodnia, Ogrodowa, Pienista, Banachiewicza, Cebertowicza, Chemiczna, Dylika, Fizyczna, Geodezyjna, Janowskiego, Kotarbińskiego, Komputerowa, Kosmiczna, Laserowa, Majewskiego, Romerska, Telewizyjna, Wernera, Karskiego, Amazonitowa, Berylowa, Boksytowa, Gipsowa, Jaspisowa, Nefrytowa, Topazowa, Opalowa, Wojska Polskiego. Zadanie polega m.in. na: wykonaniu robót elektrycznych zgodnie z dokumentacja projektową dla niniejszego zadania; demontażu starych opraw oświetleniowych, montażu nowych urządzeń oświetlenia drogowego. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: ETAP I - obejmował będzie następujący zakres ulic: 1 ul. Rokicińska: 1.1 Oprawa SOD 250W szt. 80 1.2 Oprawa SOD 150W szt. 4 1.3 Oprawa SOD 100W szt. 23 1.4 Oprawa LED 45W szt. 23 1.5 Lampa sodowa 250W szt. 80 1.6 Lampa sodowa 150W szt. 4 1.7 Lampa sodowa 100W szt. 23 1.8 Układ zapłonowy 250 szt. 80 1.9 Układ zapłonowy 150 szt. 4 1.10 Układ zapłonowy 100 szt. 23 1.11 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 130 2 ul. Hetmańska 2.1 Oprawa SOD 250W szt. 120 2.2 Lampa sodowa 250W szt. 120 2.3 Układ zapłonowy 250 szt. 120 2.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 120 3 ulice: Jagienki, Bilewiczówny, Maćka z Bogdańca, Juranda ze Spychowa 3.1 Oprawa LED 82,5W szt. 48 3.2 Oprawa LED 34,8W szt. 28 3.3 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 76 4 ul. Podbipięty 4.1 Oprawa LED 34,8W szt. 11 4.2 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 11 5 ul. Zagłoby 5.1 Oprawa LED 82,5W szt. 53 5.2 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 53 6 ulice: Przybyszewskiego, Książąt Polskich 6.1 Oprawa SOD 250W szt. 45 6.2 Lampa sodowa 250W szt. 45 6.3 Układ zapłonowy 250 szt. 45 6.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 45 ETAP II - obejmował będzie następujący zakres ulic: 1 ul. Wojewódzkiego 1.1 Oprawa LED 82,5W szt. 14 1.2 Oprawa LED 34,8W szt. 35 1.3 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 49 2 ulice: Zakładowa, Dyspozytorska 2.1 Oprawa LED 68,9W szt. 18 2.2 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 18 3 ulice: Ketlinga i Juranda 3.1 Oprawa LED 82,5W szt. 7 3.2 Oprawa LED 34,8W szt. 9 3.3 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 16 4 ul. Pienista 4.1 Oprawa SOD 250W szt. 54 4.2 Lampa sodowa 250W szt. 54 4.3 Układ zapłonowy 250 szt. 54 4.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 54 5 Os. Rojna Południe 5.1 Oprawa LED 38W szt. 163 5.2 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 163 6 Os. Olechów Południe 6.1 Oprawa LED 56,9W szt. 7 6.2 Oprawa LED 34,8W szt. 65 6.3 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 72 7 ul. Zgierska (Flisacka - Dolna) 7.1 Oprawa SOD 250W szt. 44 7.2 Lampa sodowa 250W szt. 44 7.3 Układ zapłonowy 250 szt. 44 7.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 44 ETAP III - obejmował będzie następujący zakres ulic: 1 ul. Karskiego 1.1 Oprawa SOD 250W szt. 34 1.2 Lampa sodowa 250W szt. 34 1.3 Układ zapłonowy 250 szt. 34 1.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 34 2 ul. Wojska Polskiego 2.1 Oprawa SOD 250W szt. 54 2.2 Lampa sodowa 250W szt. 54 2.3 Układ zapłonowy 250 szt. 54 2.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 54 3 ul. Ofiar Terroryzmu 3.1 Oprawa LED 107W szt. 80 3.2 Oprawa LED 70W szt. 277 3.4 Oprawa LED 38W szt. 155 3.5 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 512 ETAP IV - obejmował będzie następujący zakres ulic: 1 ul. Konstantynowska 1.1 Oprawa SOD 250W szt. 27 1.2 Lampa sodowa 250W szt. 27 1.3 Układ zapłonowy 250 szt. 27 1.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 27 2 Os. Powstania Styczniowego 2.1 Oprawa LED 43W szt. 139 2.2 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 139 3 ul. Zachodnia (Legionów - Lutomierska) 3.1 Oprawa SOD 250W szt. 90 3.2 Lampa sodowa 250W szt. 90 3.3 Układ zapłonowy 250 szt. 90 3.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 90 4 ul. Dolna 4.1 Oprawa SOD 250W szt. 33 4.2 Lampa sodowa 250W szt. 33 4.3 Układ zapłonowy 250 szt. 33 4.4 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 33 5 ul. Nowy Józefów 5.1 Oprawa LED 126W szt. 41 5.2 Oprawa LED 68,9W szt. 7 5.3 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 48 6 Os. Liściasta 6.1 Oprawa LED 38W szt. 44 6.2 Demontaż starej i montaż nowej oprawy szt. 44 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE III SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Ulica ul. Piotrkowska 175
Nr domu 175
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-447
Województwo łódzkie
Tel 42 6384959, 6384911
Fax 42 638-49-58
Internet www.zdit.uml.lodz.pl
Regon 47317005200000
E-mail k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/07/2015
Wadium Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę 90.000,00 PLN w formach ustalonych w art 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na modernizacji/ remoncie/wymianie/budowie/przebudowie oświetlenia drogowego o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Potencjał w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej wyszczególnionymi poniżej narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.samochód z podnośnikiem z koszem izolowanym do 1 kV - 2 szt. 2.samochód dostawczy do 0,9 t - 1 szt.
Zdolne w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej: a) jedną osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV, c) jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru do 1 kV. Uprawnienia, o których mowa w pkt. a) powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006, nr 83, poz 578 ze zm.). Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.)
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Za najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt III. 3.2.) Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.;
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3.Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3), który polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów dokument określony w pkt III.4.2) tiret 2.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zdit.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, pokój 09 (I piętro, lewa oficyna)
Data składania wniosków 15/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź- Kancelaria ZDiT.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe I. Dot. III.3) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt.III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnił wymagane warunki. II. Dot. III.4) 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wskazane w pkt.III.4.2. i III.4.3. oraz III.4.4) musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. III.Forma złożonych dokumentów. 1. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie nalezy do grupy kapitałowej, o której mowa w pkt III.4.4) i zobowiązań, o których mowa w III.6.2), które należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składaćwraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lubte podmioty. IV.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt III.4.1). V. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminach: a) Etap I należy zakończyć do 15.12.2014 r. b) Etap II należy zakończyć do 15.12.2014 r. c) Etap III należy zakończyć do 30.04.2015 r. d) Etap IV należy zakończyć do 30.07.2015 r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)