ZAKUP I WDROŻENIE MODUŁU ZARZĄDZANIA OCENĄ I AKREDYTACJĄ DO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Data publikacji 2014-08-29
Data zakończenia 2014-09-09 09:00:00
Instytucja Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 289016 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722630006, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie modułu - zarządzanie ocena i akredytacją. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Dostarczenie bezterminowej licencji na w/w moduł - liczba licencji: nieograniczona - dla wszystkich pracowników dydaktycznych Zamawiającego, z możliwością równoczesnej pracy; 2) Udzielenie 2 licencji administracyjnych dla generatora raportów, bezterminowo; 3) Wykonanie instalacji nowego modułu w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego i na serwerach, wchodzących w skład Platformy sprzętowej obecnego systemu ZSI w ramach obecnej bazy danych Oracle systemu ZSI; 4) Wykonanie analizy przedwdrożeniowej i sporządzenie dokumentacji projektowej, w tym: Koncepcji Wdrożenia, Harmonogramu Wdrożenia i podziału czynności w ramach wdrożenia; 5) Wykonanie konfiguracji, parametryzacji oraz modyfikacji modułów oraz kompleksowej integracji z systemem ZSI Zamawiającego na płaszczyźnie: - Wspólnego mechanizmu autoryzacji dostępu do nowego modułu w ramach systemu ZSI Zamawiającego, - Wspólnego mechanizmu zarządzenia uprawnieniami z poziomu modułu administracyjnego systemu ZSI Zamawiającego, - Wspólnego mechanizmu konfiguracji i parametryzacji w ramach systemu ZSI Zamawiającego. 5) Wdrożenie funkcjonalności nowego modułu do ZSI Zamawiającego, wg Harmonogramu wdrożenia; 6) Przeszkolenie Administratorów ZSI do samodzielnego zarządzania, konfigurowania i nadzoru nad eksploatacją nowego modułu z obsługi i użytkowania systemu w takim zakresie, który umożliwi im samodzielną pracę z ZSI Zamawiającego; 7) Przeprowadzenie szkoleń użytkowników z obsługi przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem instrukcji dla użytkowników końcowych w formie elektronicznej i papierowej; 8) Opracowanie i dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej dla nowego modułu dla systemu ZSI; 9) Przeprowadzenie Startu Produktywnego modułu, którego efektem będzie samodzielna praca Użytkowników ZSI

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Ulica ul. Waszyngtona 4/8
Nr domu 4/8
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-200
Województwo śląskie
Tel 034 3784100
Fax 034 3784202
Internet www.ajd.czest.pl
Regon 00000149400000
E-mail a.malolepsza@ajd.czest.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/11/2014
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał należyte zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę i wdrożenie w uczelni wyższej modułu - funkcjonalności w obszarze zarządzania badaniami naukowymi lub akredytacją w ramach zintegrowanego systemu informatycznego
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Opis - specyfikację funkcjonalności oferowanego modułu poświadczony przez Wykonawcę potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ z podaniem oznaczeń takich jak nazwa i wersja oferowanego oprogramowania
Inne dokumenty 1) Stosownie do treści art. 26 ust. 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania musi określać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres działania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (okres udostępnienia zasobów). 2) Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących przypadkach: a) wprowadzenia nowej wersji Oprogramowania przez Producenta Oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, pozwalającego na zastosowanie korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, b) udostępnienia przez Wykonawcę nowej wersji Oprogramowania w trakcie realizacji Umowy, c) zaprzestania wykonywania określonych świadczeń przez Producenta Oprogramowania, d) zmiany warunków licencjonowania przez Producenta lub dystrybutora, e) konieczności dostarczenia innych, niż określone w Umowie, Produktów, spowodowanej zakończeniem produkcji określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub z obrotu, f) zmiany lub wejścia w życie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację Umowy, g) zaprzestanie finansowania przez i NCBiR projektu Zamawiającego, w ramach którego realizowana jest przedmiotowa Umowa, h) uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany sposobu wykonania części Umowy; i) zmiany w infrastrukturze Zamawiającego, j) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania i odbioru prac, k) zmian, dotyczących sposobu wykonania części zamówienia, spowodowanych zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień. l) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i termin prac Wykonawcy lub termin odbioru prac. 2) Żadna zmiana Umowy nie może prowadzić do zwiększenia Wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Każda zmiana Umowy dokonywana jest w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ajd.czest.pl
Adres uzyskania siwz Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa
Data składania wniosków 09/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Wdrożenie modelu zarządzania jakością w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie poprzez zastosowanie systemu klasy ERP z elektronicznym obiegiem dokumentów i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)