Data publikacji |
2014-09-01 |
Data zakończenia |
2014-09-16 09:30:00 |
Instytucja |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. |
Miejscowość |
Ruda Śląska |
Województwo |
śląskie |
Branża |
- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
- Środki czyszczące i polerujące,
- Środki czyszczące,
- Bielizna toaletowa i kuchenna,
- Pasty i proszki czyszczące,
- Preparaty piorące,
- Produkty do zmywania naczyń,
- Rękawice,
- Perfumy i produkty toaletowe
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
186395 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
398300009, 337119006, 395142000, 184240007, 392240008, 398000000, 398310006, 398312101, 398312400, 398312503, 398313009, 398316002, 398320003, 398130004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii profesjonalnej oraz środków czystości i preparatów do sprzątania dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Oferowany w pakiecie I pozycja 4 preparat winien spełniać wymagania określone ustawą o produktach biobójczych - Pozwolenie na obrót produktem biobójczym - Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.).
3. Oferowany w pakiecie II, pozycja 2, 3, 4 preparat winien spełniać wymagania przewidziane ustawą o kosmetykach - Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach - Ustawa z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 475)
4. Zamawiający w pakiecie I do pozycji od 1 do 4 wymaga dostarczenia, zamontowania i serwisowania bezpłatnie 20 sztuk automatycznego urządzenia dozującego umożliwiającego dozowanie preparatów w opakowaniach 2,5 l typu zamkniętego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
5. Oferowane w pakiecie I, pozycja 1-4 środki do mycia codziennego jak i do mycia gruntownego powierzchni muszą być kompatybilne i pochodzić od jednego producenta
6. Zamawiający wymaga dostarczenia do oferty 1 kopii kart charakterystyki danego preparatu w formie papierowej oraz kopie kart charakterystyki na nośniku danych w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy - dotyczy pakietu I pozycja 1-10, pakietu II pozycja 1-7, 25, pakietu II pozycja 5, 6.
7. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić na koszt własny, personel Zamawiającego w zakresie stosowania przedmiotu zamówienia, jeśli jest to konieczne z wykorzystaniem własnych akcesoriów - dotyczy pakietu I pozycji 1-10.
8. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu.
9. Zamówiony towar - pakiet I, II, III, IV winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia.
11. Oferowane środki winny spełniać wszystkie wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych warunków spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający oczekuje środków wysokiej jakości, tj. niezawodnych, spełniających bezwzględnie wszystkie funkcje dla których jest przeznaczony.
12. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu - dotyczy pakietu I, II, III, IV.
13. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem
OpisChemia profesjonalna zgodnie z załącznikiem nr 1Środki czystości oraz produkty do sprzątania zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZPreparaty myjąco - czyszczące zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZInny sprzęt gospodarczy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. W. Lipa 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Ruda Śląska
|
Kod Pocztowy |
41-703
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 248 24 52
|
Fax |
32 779 59 12
|
Internet |
www.szpitalruda.pl
|
Regon |
24146865300000
|
E-mail |
zampub@szpital.rsl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Sp. z o.o
|
Rodzaj zam inny |
Sp. z o.o
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca w zależności od pakietu, do którego przystępuje składa oświadczenie sporządzone według załącznika nr 6 do SIWZ, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w:
- Ustawie o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 175, poz. 1433 ze zm.) - dotyczy pakietu I pozycja 4.
- Ustawie o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 475) - dotyczy pakietu II pozycja 2,3,4.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga dostarczenia do oferty kart charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim, wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu I pozycja 1-10, pakietu II pozycja 1-7, 25, pakietu III pozycja 5, 6.
Do oferty należy dostarczyć ulotki informacyjne z opisem stosowania, składem chemicznym oferowanych preparatów - dotyczy pakietu I, pozycja 1-10, pakietu II pozycja 1-7, 25, pakietu III pozycja 1-8.
Ponadto do ofert należy dostarczyć ulotki informacyjne, prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia- dotyczy pakietu II pozycja 8-24.
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.
Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia.
5. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wg załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
- zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie,
- zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego,
- zmiana nazwy handlowej produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania lub ilości sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem
- zmiana stawki podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto oraz maksymalna wartość zamówienia brutto (pakietu) pozostaje bez zmian poprzez odpowiednie zmniejszenie ilości zamawianego towaru,
- zmiana wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową
- konieczność zmiany miejsca dostawy przedmiotu zamówienia,
- zmiany adresowe Stron,
- przekształcenia Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne),
- zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
- siła wyższa - rozumiana jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,
- zmiana, rezygnacja, bądź wprowadzenie podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
b) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w §6 ust. 1, w terminie określonym §3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalruda.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
|
Data składania wniosków |
16/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|