Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego

Data publikacji 2014-09-01
Data zakończenia 2014-09-18 10:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 290028 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208, 301923200, 301243007, 301921136, 301923406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Określa SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowy woj. podkarpackiego. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilość asortymentu zawarty został w Załączniku nr 10 do SIWZ Formularz asortymentowy (składający się z 24 stron). 3.3. Przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie producenta oraz typ urządzenia, a także numer katalogowy nadany przez producenta materiałów eksploatacyjnych zwanych dalej )oryginalnymi). Wskazane oznaczenia mają służyć jedynie do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców. Zamawiający wyszczególnił parametry techniczne tych produktów dopuszczając jednocześnie składanie ofert zawierających produkty równoważne tzn. produkty o parametrach nie gorszych w stosunku do oryginalnego. 3.4. W przypadku urządzeń oznaczonych w formularzu cenowym (*) wymagane są materiały eksploatacyjne oryginalne wymóg utrzymania gwarancji producenta na urządzenie. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały wyprodukowane przez producenta sprzętu, do którego mają być zastosowane. Wyżej wymienione materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe tzn. produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, oznaczone logiem producenta i symbolem produktu analogicznym jak na opakowaniu. Opakowanie winno mieć logo producenta, symbol produktu, ze wskazaniem typu urządzenia z którym produkt jest kompatybilny, termin przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, tuszem. Dla pozostałych urządzeń (nieoznaczonych (*)) dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów innych niż wymaganych przez producenta sprzętu zwanych dalej (równoważne). 3.5. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach nie gorszych w stosunku do materiałów oryginalnych zalecanych przez producenta sprzętu oraz które: 3.5.1. Są fabrycznie nowe, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, 3.5.2. w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera albo atramentu, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element, umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem, 3.5.3. są opakowane hermetycznie, nie nosząc śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, 3.5.4. zapewniają jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, 3.5.5. nie naruszają w żaden sposób praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej, 3.5.6. przy produkcji których wykorzystano 100% nowych części, a żadna z części tj. bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca oraz pozostałe części nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie, 3.5.7. posiadają na opakowaniach zewnętrznych informację o producencie, symbol materiału eksploatacyjnego, opis zawartości, termin przydatności do użytku oraz wskazanie urządzeń do jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 3.6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.6.1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają, kompatybilność pracy z urządzeniami, do których są przeznaczone, wskazanymi przez Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 3.6.2. Jeżeli Zamawiający w trakcie użytkowania dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych stwierdzi, że jakość, wydajność lub niezawodność niekorzystnie odbiegają od parametrów produktów oryginalnych (pochodzących od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad, w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (faksem lub emailem) o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku dwukrotnej reklamacji danej pozycji materiału eksploatacyjnego równoważnego Zamawiający może żądać wymiany na produkt oryginalny lub inny spełniający wymagania Zamawiającego i zalecany przez producenta urządzenia w cenie określonej w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3.6.3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu dostawy. 3.6.4. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, 3.6.5. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, 3.6.6. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia, potwierdzone przez autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tego uszkodzenia na własny koszt, w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego faksem lub emailem zgłoszenia o uszkodzeniu. Koszt sporządzenia opinii technicznej lub ekspertyzy technicznej oraz koszty związane z naprawą uszkodzonego urządzenia ponosi Wykonawca. Brak reakcji Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od momentu zawiadomienia o uszkodzeniu urządzenia uprawnia Zamawiającego do dokonania naprawy na koszt Wykonawcy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. 3.6.7. W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, o którym mowa w pkt. 3.6.6 przekroczy 5 dni roboczych, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby Zamawiającego, na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i funkcjonalności. 3.6.8. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia z przyczyn, o których mowa w pkt. 3.6.6 (brak możliwości dokonania naprawy) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany urządzenia na fabrycznie nowe o takich samych lub wyższych parametrach technicznych w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania wyników opinii lub ekspertyzy. 3.6.9. W przypadku, gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia urządzenia w budynku Zamawiającego, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Brak reakcji Wykonawcy w wyżej określonym terminie, upoważnia Zamawiającego do dokonania czyszczenia urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta Sprzętu na koszt Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt czyszczenia. 3.6.10. Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne do siedziby każdej z jednostek skarbowych biorących udział w zamówieniu wspólnym na własny koszt (adresy dostaw wskazano w Załączniku nr 2 do SIWZ). Dostawy odbywać się będą średnio raz na kwartał, z wyjątkiem sytuacji awaryjnych, w których dopuszcza się dokonanie ponadplanowego zamówienia przez każdą jednostkę, nie częściej jednak niż dwa razy w czasie trwania umowy, 3.6.11. Czas realizacji dostawy wynosi 5 dni roboczych od dnia zamówienia przekazanego za pośrednictwem faksu na podany przez Wykonawcę numer, albo drogą elektroniczną na wskazany adres email. 3.6.12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy w dni robocze w godzinach od 8.0014.00, 3.6.13. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych na własny koszt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3.6.14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raportów z testów tonerów, tuszy potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO IEC 19798 dla tonerów do drukarek kolorowych, ISO IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych ISO IEC 24711 dla atramentowych wkładów drukujących, Raporty z testów sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wyżej wymienione raporty wymagane są wyłączenie w przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych w stosunku do materiałów eksploatacyjnych oryginalnych urządzeń i powinny być doręczone najpóźniej wraz z dostawą. 3.7. CPV zamówienia: 301251105 toner do drukarek laserowych faksów, 301251208 toner do fotokopiarek, 301923200 taśmy do drukarek, 301243007 bębny do maszyn biurowych, 301921136 wkłady drukujące. 301923406 taśmy do faksów 3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości w poszczególnych asortymentach, z zachowaniem cen jednostkowych materiałów eksploatacyjnych, nie przekraczając wartości zamówienia. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości oraz asortymentu zamówienia maksymalnie o 20 % wartości dostawy dla każdej jednostki skarbowej uczestniczącej w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Rzeszowie
Ulica ul. Geodetów 1
Nr domu 1
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 017 8503600
Fax 017 8521130
Internet http://www.is.rzeszow.pl
Regon 00102300300000
E-mail bwi@pk.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Określa SIWZ: 16.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 16.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 16.2.1. W pieniądzu. 16.2.2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 16.2.3. W gwarancjach bankowych. 16.2.4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 16.2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 16.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 84101015280017171391200000 z dopiskiem Wadium dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów 16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 16.5. W przypadku wadium wnoszonego w formach innych niż w pieniądzu dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. Z treści dokumentu wadium winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć oryginał poręczenia lub gwarancji. 16.6. Wadium wraz z odsetkami podlega zatrzymaniu w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 16.7. Z dokumentu wadium musi wynikać termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 16.8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 16.9. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a oferta uznana za odrzuconą. 16.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 16.11. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 16.12. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą zgodnie z art. 184 ustawy PZP. 16.13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wiedza w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca powinien udokumentować wykonanie lub wykonywanie głównych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów tj. co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 250 000 złotych brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raportów z testów tonerów, tuszy potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19798 - dla tonerów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO/IEC 24711 - dla atramentowych wkładów drukujących, Raporty z testów sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wyżej wymienione raporty wymagane są wyłączenie w przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych w stosunku do materiałów eksploatacyjnych oryginalnych urządzeń i powinny być doręczone najpóźniej wraz z dostawą
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.is.rzeszow.pl
Adres uzyskania siwz Izba Skarbowa w Rzeszowie ul. Geodetów 1 35-959 Rzeszów
Data składania wniosków 18/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Izba Skarbowa w Rzeszowie ul. Geodetów 1 35-959 Rzeszów pok. 1209
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)