Zmiana sposobu użytkowania części budynku magazynowego na poradnie (gabinety lekarskie) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy.

Data publikacji 2014-09-01
Data zakończenia 2014-09-17 10:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 290046 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452151008, 453200006, 452625006, 454100004, 454421008, 454300000, 453210003, 454500006, 454200007, 453300009, 453310006, 453100003, 324121108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zmiana sposobu użytkowania części budynku magazynowego prowadząca do utworzenia poradni (gabinety lekarskie) w której będą udzielane świadczenia zdrowotne w ramach POZ dla dorosłych i dzieci chorych.
Zamawiający informuje, że oczekuje realizacji prac budowlanych oraz instalacyjnych w pełnym zakresie projektowym, z wykonaniem białego montażu.
Zamawiający rezygnuje z realizacji wyposażenia w meble pomieszczeń przychodni, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, robót izolacji termicznej i tynkowania na ścianach zewnętrznych oraz prac dekarskich. W związku z powyższym nie należy dokonywać wyceny tych prac.
zczegółowy zakres robót w zadaniu określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do Specyfikacji (forma elektroniczna):
- projekcie budowlanym,
- wykonanie i zamontowanie reklamy świetlnej nad drzwiami wejściowymi do poradni (załącznik nr 9 do Siwz)
- przedmiarze robót (UWAGA! przedmiar stanowi tylko podstawę informacyjną, patrz rozdział 14 Siwz pt. sposób obliczenia ceny),
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- innych opracowaniach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Ulica ul. Wiejska 9
Nr domu 9
Miejscowość Brodnica
Kod Pocztowy 87-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 668 91 00
Fax 56 668 91 01
Internet www.zozbrodnica.webc.pl
Regon 00030232700000
E-mail zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 3) wykazu osób, w którym należy wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy oraz kierowanie co najmniej 1 robotą stanowiącą budowę. Uprawnienia muszą być wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót ogólnobudowlanych lub przedstawić inne równoważne uprawnienia, b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót lub przedstawić inne równoważne uprawnienia, c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót lub przedstawić inne równoważne uprawnienia,
Sytuacja Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia, tj: - odnośnie zmian sposobu spełnienia świadczenia; zmiany technologiczne, w szczególności; a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu fakt zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku jw. b) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wystąpienie tych okoliczności, e) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; f) zmiany, o których mowa w lit a) mogą być podstawą zwiększenia wynagrodzenia wyłącznie w przypadku, w którym wykonawca udowodni, iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie o co najmniej 20 %. Wzrost wynagrodzenia może zostać wówczas ustalony o nie więcej niż 10 % różnicy w cenie; g) zmiany, o których mowa w lit b) - d) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia; h) zmiany wskazywane w lit e) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom; i) w przypadku dostarczania w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą zawsze wymagane wobec urządzeń lub materiałów, zastępujących te proponowane w ofercie; j) każda ze wskazywanych w lit a - e) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia. - odnośnie zmian osobowych: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach; b) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ; - pozostałe zmiany: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 3) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji; 4) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres; 5) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności; a) klęskami żywiołowymi; b) zaistnieniem nieprzewidywalnych warunków fizycznych (przez które należy rozumieć jakiekolwiek działanie sił natury, którego nie dało się przewidzieć lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów; 6) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności; a) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wówczas termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 7) zmiany stawki podatku VAT - przez odpowiednią zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Strony są zobowiązane do niezwłocznego zawarcia odpowiedniego aneksu w przypadku wystąpienia zmiany stawki podatku VAT. 2. W żadnym wypadku Wykonawca, nawet w razie zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 1 powyżej, nie jest uprawniony do wstrzymania prac, odmowy ich wykonania bez zgody Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.zozbrodnica.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica Sekcja Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 17/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespołu Opieki Zdrowotnej Sekretariat ul. Wiejska 9 87-300Brodnica
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Data zakończenia 31/10/2014
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty 1) Podpisany i wypełniony Formularz Oferta (Załącznik nr 1 do SIWZ). W wypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców, wówczas dodatkowo należy złożyć wypełniony i podpisany wykaz podwykonawców (Załącznik nr 7 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo (gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)