Artykuły mleczarskie - nabiał

Data publikacji 2014-09-02
Data zakończenia 2014-09-16 12:00:00
Instytucja Zakład Karny w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko,
  • Śmietana,
  • Produkty serowarskie,
  • Ser świeży,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187015 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003, 155121001, 155117000, 155421001, 155400005, 155422001, 155510005, 155513101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów mleczarskich - nabiału na potrzeby Zakładu Karnego w Nysie.
Lp, przedmiot zamówienia, jm, ilość
1. Śmietana o zawartości tłuszczu 12% - kubek, kartonik, od 350g do 1 kg, zg. z PN kl/gat.I, kg 2.000;
2. Mleko w proszku/ odtłuszczone/ zg. z PN kl/gat.I, kg 420;
3. Ser twarogowy chudy/ twarogowo - śmietankowy, kostka po 200g lub 250g/1szt., zg. z PN kl/gat.I, kg 3.100;
4.Serek ziarnisty/wiejski - opakowanie jednostkowe 100g lub 150g/1szt., zg. z PN kl/gat.I, kg 2.000
5. Ser fromage/ różne smaki - opakowanie jednostkowe od 90g do 120g /1szt., zg. z PN kl/gat.I, kg 2.000;
6.Serek homogenizowany/ różne smaki opakowanie jednostkowe od 100g do 135g/1szt., zg. z PN kl/gat.I, kg 2.000;
7.Ser topiony/ różne smaki - kostka po100g/1szt., zg. z PN kl/gat.I, kg 2.000;
8.Serek do smarowania pieczywa- opakowanie jednostkowe od 100g do 150g/1szt., zg. z PN kl/gat.I, kg 2.000;
9.Kefir naturalny - 200g zg. z PN kl/gat.I, kg 3.900
10.Jogurt naturalny od 100g do 200g zg. z PN kl/gat.I, kg 200

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny w Nysie
Ulica ul. Kościuszki 4a
Nr domu 4a
Miejscowość Nysa
Kod Pocztowy 48-300
Województwo opolskie
Tel 077 4332471
Internet www.sw.gov.pl
Regon 00032020700000
E-mail zk_nysa@sw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka sektora finansów publicznych
Rodzaj zam inny Jednostka sektora finansów publicznych
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2: z formułą spełnia nie spełnia
Wiedza Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2: z formułą spełnia nie spełnia
Potencjał Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2: z formułą spełnia nie spełnia
Zdolne Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2: z formułą spełnia nie spełnia
Sytuacja Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2: z formułą spełnia nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oprócz oświadczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. III.3.1 do III.3.5 i dokumentów określonych w pkt. III.4 wykonawca przedkłada: aktualne dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów lub innych dokumentów rejestrowych; wypełniony formularz ofertowy według danych zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ; podpisany/parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązuje się do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu) których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia i oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału podmiotu przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zobowiązane są złożyć dokumenty wymienione w pkt III.4. Wykonawcy mogą również wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia/ przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze(konsorcja, spółki cywilne). W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ i złożyć dokumenty wymienione wyżej w pkt. III.3, III.4, przy czym dokumenty wymienione w pkt. III.3.1 do III.3.5 składa co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy wykonawcy wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4 winny być złożone przez każdego wykonawcę - partnera z osobna. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Dokumenty podmiotów zagranicznych - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokumenty - oświadczenia powinny być wystawione w terminach przewidzianych tak jak do dokumentów o których mowa w pkt 4.3.1. Pozostałe oświadczenia czyli oświadczenie o spełnieniu warunków udziału według wzoru - załącznik nr 2, oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru - załącznik nr 3, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej według wzoru - załącznik nr 4 i formularz ofertowy - załącznik nr 5, parafowany/podpisany projekt umowy - załącznik nr 6 winny być również dołączone do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny artykułów na wniosek jednej ze stron złożony nie później niż 14 dni przed wprowadzeniem zmian. Możliwość zmiany ceny wymienionej w § 1 pkt. 4 umowy może nastąpić, nie wcześniej jednak niż po 3 miesiącach licząc od dnia podpisania umowy, nie częściej niż raz na kwartał i nie więcej niż o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalonego przez Prezesa GUS za poprzedni kwartał. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany cen artykułów w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na skutek zmiany jej wysokości dokonanych ustawą o podatku od towarów i usług.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Karny 48 - 300 Nysa ul. Kościuszki 4a Dział Kwatermistrzowski
Data składania wniosków 16/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Sekretariat lub Brama Główna Zakładu Karnego 48 - 300 Nysa ul. Kościuszki 4a
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)