1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja następujących urządzeń technicznych i oprogramowania:
- komputery przenośne z systemem operacyjnym - 10 szt.,
- tablica interaktywna z projektorem - 1 kpl,
- komplet programów użytkowych na 10 stanowisk komputerowych umożliwiających kształcenie zawodowe według podstaw programowych kształcenia w zawodach: technik agrobiznesu (nr zaw. 331402) i technik architektury krajobrazu (nr zaw. 314202) umieszczonych na stronie internetowej www.koweziu.edu.pl tj. program komputerowy dla architektury krajobrazu, program komputerowy z dziedziny rolnictwa oraz pakiet biurowy.
2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pn.: Doposażenie bazy do kształcenia praktycznego w zawodach rolniczych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej Oś priorytetowa 3. Rozwój infrastruktury społecznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 6 SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania techniczne i jakościowe, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu równoważnego spełniającego wymagania opisane przez Zamawiającego o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich samych bądź lepszych w stosunku do wyposażenia określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ.
4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30213100-6 - komputery przenośne
48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32322000-6 - urządzenia multimedialne
5. Przedmiot zamówienia określony w Załączniku Nr 6 należy dostarczyć do siedziby Tucholskiego Centrum Edukacji Zawodowej, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola.
6. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych do siedziby jednostki, o której mowa w ust. 5, a także do montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego i wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia, sporządzonej w języku polskim, w tym m. in. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
7. Oprogramowanie, dla którego Wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np.: oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
8. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i jego ubezpieczenie od ewentualnych uszkodzeń w czasie transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montaż, uruchomienie wyposażenia oraz przeszkolenie pracownika Zamawiającego.
10. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
11. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Tucholski
|
Ulica |
Ul. Pocztowa 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Tuchola
|
Kod Pocztowy |
89-500
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 5590700
|
Fax |
52 5590701
|
Internet |
www.bippowiat.tuchola.pl
|
Regon |
09235109600000
|
E-mail |
przetargi@tuchola.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/10/2014
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 108. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium
w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
|
Wiedza |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
|
Potencjał |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
|
Zdolne |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
|
Sytuacja |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.5, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Ponadto Wykonawca w ofercie składa:
1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony formularz cenowy zgodnie z wzorem określonym w Załączniku Nr 7 do SIWZ,
3) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty,
w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów,
4) dokument potwierdzający wniesienie wadium,
5) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej/informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo w oryginale należy dołączyć do oferty.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1) w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia oraz przekazania należności, w szczególności w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotowego projektu,
3) jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
4) gdy zmiana postanowień umownych korzystna jest dla Zamawiającego.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bippowiat.tuchola.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola
|
Data składania wniosków |
10/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Punkt Obsługi Interesantów Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie dotyczy projektu pn.: Doposażenie bazy do kształcenia praktycznego w zawodach rolniczych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej Oś priorytetowa 3. Rozwój infrastruktury społecznej.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|