Standardy zarządzania IOB w Polsce

Data publikacji 2014-09-02
Data zakończenia 2014-09-10 10:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187587 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723300002, 793114001, 799510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są Standardy zarządzania IOB w Polsce. Ilekroć w dokumentacji jest mowa o IOB należy przez to rozumieć IOB w rozumieniu opisu w opisu przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Ulica Pańska 81/83
Nr domu 81
Nr miesz 83
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-834
Województwo mazowieckie
Tel (022) 432 80 80
Fax (022) 432 86 20
Internet www.parp.gov.pl
Regon 01718109500000
E-mail biuro@parp.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja działająca na podstawie ustawy
Rodzaj zam inny Agencja działająca na podstawie ustawy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/12/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości w wysokości 7000 zł (słownie: siedem tysięcy) przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Wiedza 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali : a) dwa zamówienia polegające na przeprowadzeniu badań dotyczących stanu rozwoju sektora instytucji otoczenia biznesu zawierające analizy rozwoju przynajmniej 3 typów instytucji (w tym: parków technologicznych, inkubatorów technologicznych, centrów transferu technologii, akademickich inkubatorów przedsiębiorczości) na obszarze minimum jednego województwa, lub badania grup przedsiębiorstw o populacji minimum 20 podmiotów, przy czym wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 100 000 zł brutto (a w przypadku, jeśli wartość usługi była w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość tej kwoty w złotych przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie usługi), lub b) dwa zamówienia polegające na określeniu standardów działalności podmiotów realizujących usługi: na rzecz przedsiębiorców lub w zakresie ekonomii społecznej lub usługi publiczne w sferze gospodarczej , przy czym wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 50 000 zł brutto (a w przypadku, jeśli wartość usługi była w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość tej kwoty w złotych polskich wyliczona wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie usługi); 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.
Zdolne 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 5 osobami, w tym: a) Kierownik zamówienia posiadający następujące kwalifikacje: - bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; - posiada wiedzę praktyczną nt. sektora IOB w Polsce, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzał instytucją otoczenia biznesu spośród następujących typów: park technologiczny, inkubator technologiczny, centrum transferu technologii; - doświadczenie związane z zarządzaniem projektami i realizacją projektów, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzał co najmniej 2 ukończonymi projektami, tj. był odpowiedzialny za: organizację pracy zespołu projektowego; nadzór nad realizacją projektu zgodnie z harmonogramem (projekt nie miał opóźnień); nadzór nad realizacją celów projektu (cele projektu zostały osiągnięte), wartość jednego projektu była nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (a w przypadku, jeśli wartość usługi była w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość tej kwoty w złotych wyliczona wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie), b) Ekspert ds. standardów posiadający następujące kwalifikacje: - bardzo dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; - doświadczenie w zakresie prowadzenia lub nadzorowania projektów wdrażania standardów działalności podmiotów realizujących usługi na rzecz przedsiębiorców lub w sektorze ekonomii społecznej, lub podmiotów realizujących usługi publiczne w sferze gospodarczej, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej dwa projekty w zakresie, o którym mowa wyżej, z których co najmniej jeden był o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto (a w przypadku, jeśli wartość zamówienia była w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość tej kwoty złotych wyliczona wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia); c) co najmniej 3 Ekspertami, z których każdy posiada następujące kwalifikacje: - bardzo dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; - posiada wiedzę praktyczną nt. funkcjonowania IOB w Polsce, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pracował w zespole IOB, lub świadczył doradztwo na rzecz minimum pięciu podmiotów spośród: parki technologiczne, inkubatory technologiczne, centra transferu technologii, akademickie inkubatory przedsiębiorczości, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej pięć projektów w zakresie doradztwa, zwiększania efektywności realizacji działań IOB, lub jest autorem/współautorem, co najmniej jednej publikacji w zakresie praktycznych aspektów rozwoju IOB; - posiada wiedzę praktyczną nt. budowania pakietu usług proinnowacyjnych w ramach IOB, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert realizował lub uczestniczył w rozwoju przynajmniej jednego projektu rozwoju IOB poprzez badanie potrzeb klientów, rozbudowę pakietu i świadczenie usług wspierających rozwój innowacyjności od powstania pomysłu do realizacji oferty rynkowej. Funkcje Kierownika zamówienia i Ekspertów (w tym eksperta ds. standardów) nie mogą być łączone. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zawartej umowie, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, ze zm.), ustawy Pzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807, z późn. zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. Nr 116, poz. 1206, z późn. zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2009 r., Nr 84, poz. 712 z późn. zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania umowy; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 30
Kryt 2 Koncepcja realizacji zamówienia
Kryt 2p 20
Kryt 3 Opis aktualnych trendów w dziedzinie stosowania standardów zarządzania organizacjami
Kryt 3p 15
Kryt 4 Scenariusze spotkań konsultacyjnych i warsztatów kreatywnych
Kryt 4p 15
Kryt 5 Liczba dodatkowych krajów, których akty prawne konstytuujących sposób działania i zarządzania IOB będą proponowane do analizy
Kryt 5p 10
Kryt 6 Liczba dodatkowych projektów, które będą poddane analizie przy formułowaniu standardów działania IOB oraz do mierzenia ich efektywności
Kryt 6p 10
Adres strony internetowej siwz www.parp.gov.pl
Adres uzyskania siwz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa
Data składania wniosków 10/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa kancelaria (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Umowa jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)