Dostawa komputerów wraz z systemami operacyjnymi NR SPRAWY: zp.2712.60.2014

Data publikacji 2014-09-03
Data zakończenia 2014-09-12 10:00:00
Instytucja Gmina Michałowice
Miejscowość Michałowice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188185 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 486240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
do siedziby urzędu, komputerów stacjonarnych wraz z monitorem i oprogramowaniem - 30 szt.

1. Wymagania w zakresie innych cech:
1) komputery i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta
2) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim;
3) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,
4) inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu określone zostały w Specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ oraz do formularza ofertowego.

3. Wykonawca udziela gwarancji określonej w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń (załącznik nr 6 do SIWZ oraz do formularza ofertowego) i zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych.
4. Szczegółowa Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń obejmujących z określeniem ilości zamawianego sprzętu została określona w załączniku nr 6 do SIWZ
5. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu.
6. W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprzętu oraz oferowane okresy gwarancji.
7. W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymienionymi w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń wówczas Wykonawca może załączyć do oferty podpisaną specyfikację techniczną sprzętu załączoną do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Michałowice
Ulica Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
Miejscowość Michałowice
Kod Pocztowy 05-816
Województwo mazowieckie
Tel 22 350 91 91
Fax 22 350 91 01
Internet www.michalowice.pl
Regon 01326929000000
E-mail k.borecka@michalowice.pl; k.makal@michalowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, które obejmuje zakres niniejszego zamówienia.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 PLN brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2),
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) [chyba, że świadczenie okresowe lub ciągłe] z należytą starannością, co najmniej jedną (1) taką dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie dostawy sprzętu komputerowego lub podobnych urządzeń za kwotę minimum 100.000,00 PLN brutto każda. Należy podać jej wartość, przedmiot oraz datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dowody potwierdzające, że te dostawa została wykonana lub są wykonywane należycie.
Potencjał oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2),
Zdolne oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2),
Sytuacja wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej 100.000,00 PLN brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu.
Inne dokumenty a) wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 1), b) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. Nr 5), c) specyfikacje techniczne - załącznik nr 6 do SIWZ oraz do formularza ofertowego wraz z wymaganymi certyfikatami oraz testami. d) dowód wniesienia / wpłacenia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, g) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, h) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; i) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1 Pzp podlega unieważnieniu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.michalowice.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Michałowice Reguły, Al. Powstańców Warszawy 1 05-816 Michałowice pok.201
Data składania wniosków 12/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Michałowice Reguły, Al. Powstańców Warszawy 1 05-816 Michałowice biuro podawcze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)