1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i akcesoriów BHP, znaków ppoż. oraz sprzętu ochronnego (wymienionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy
i właściwości określone w deklaracji zgodności/certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia.
4.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie oferowanych artykułów, pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów wymaganych, określonych w załączniku Nr 2 do SIWZ.
6.W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego.
7.Przy dostawie artykułów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego.
8.Artykuły objęte zamówieniem muszą odpowiadać normom wskazanym
w załączniku nr 2 do siwz oraz posiadać świadectwa dopuszczenia. Artykuły powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników atmosferycznych.
9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego opisu rozmiarówki (dla odzieży od rozmiaru XS do XXXL, obuwia od 36 do 46) zamawianych przedmiotów, przed ostateczną realizacją zamówienia w celu ustalenia właściwych rozmiarów zamawianej odzieży; potrzebne rozmiary podane zostaną w momencie zamówienia;
10.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą deklaracje lub certyfikaty zgodności dla artykułów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, przy których Zamawiający zastrzegł, aby takie dokumenty dostarczyć.
11.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny, typu, Zamawiający rozumie przez to że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe,
12.Warunki dostawy:
a.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu,
na własny koszt i ryzyko.
b.Zamówiony towar należy dostarczyć do wskazanych magazynów Zamawiającego, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7.30 ÷ 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem, na min. 48 godz. przed dostawą towaru. W powiadomieniu należy zaznaczyć, które pozycje z arkusza ofertowego zostaną dostarczone do Zamawiającego.
c.Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego
(np.: poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów.
d.Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej.
e.W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet)
na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonej przesyłki (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika).
f.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do następujących magazynów zamawiającego:
- Magazyn mundurowy JW. 4352 w Giżycku, ul. Wojska Polskiego 21. Pozycje od 1 do 54 z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Magazyn Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko przy ul. Moniuszki 7. Pozycje od 55 do 168 z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Magazyn MPS Giżycko ul. Nowowiejska 20. Pozycje od 169 do 174 z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Magazynu żywnościowego JW. 4352 w Giżycku ul. Wojska Polskiego 21. Pozycja nr 175 z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Magazyn sprzętu sportowego i wydawnictw JW. 4352 w Giżycku przy
ul. Nowowiejskiej 20. Pozycja nr 176 z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
13.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły:
a.są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady
i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
b.nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w Załączniku Nr 2 do siwz lub
c.dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego,
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
14.Wymagania stawiane Wykonawcy:
a.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
b.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
c.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
15.Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm) w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 4352
|
Ulica |
ul. Nowowiejska 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Giżycko
|
Kod Pocztowy |
11-500
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
87 429 46 02
|
Fax |
87 429 46 41
|
Internet |
www.24wog.wp.mil.pl
|
Regon |
28060211800000
|
E-mail |
24wog.zam@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Obrona
|
Rodzaj zam inny |
Obrona
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/10/2014
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy.
1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące zł).
1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
1.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O.O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 89.2014 - dostawa odzieży ochronnej i akcesoriów bhp. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji.
2.Zwrot i zatrzymanie wadium.
2.1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
- dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
- unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
2.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.3.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
2.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
2.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
|
Wiedza |
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
|
Potencjał |
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
|
Zdolne |
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
|
Sytuacja |
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz ofertowy wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 1 do SIWZ), Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1)Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności istotna zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzanie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2)Wszelkie inne, niż określone w ust. 1, zmiany w umowie, muszą być dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
3)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014 r.
4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, przy czym wartość niewykorzystanego zobowiązania nie może być większa niż 30% wartości, określonej w § 5 ust. 1 umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 GIŻYCKO, budynek nr 5, pok. nr 6
|
Data składania wniosków |
11/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 GIŻYCKO, budynek nr 5, Kancelaria Jawna pok. nr 109
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|