Zakup 26 licencji oprogramowania ACL lub równoważnego

Data publikacji 2014-09-03
Data zakończenia 2014-09-18 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Zestawy pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188261 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 484220002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego - Ministerstwa Finansów w Warszawie, przy ulicy Świętokrzyskiej 12 - 26 licencji/sublicencji oprogramowania ACL lub równoważnego (zwanego dalej Oprogramowaniem), obejmującego odpowiednio: klucze licencyjne, nośniki oraz dokumentację użytkownika.
2. Oprogramowanie musi umożliwiać:
1) import danych w różnych formatach, w tym:
a) poprzez wewnętrzną współpracę z typowymi bazodanowymi formatami (dBase, Access - także w wersji 2007, Excel - także w wersji 2007, Lotus, XML, SAP i inne),
b) plików tekstowych w formie drukowalnego raportu, pliku tekstowego o stałej długości, pliku tekstowego o zmiennej długości z separatorami,
c) w formacie plików PDF,
d) poprzez wykorzystanie API ODBC;
2) automatyczną konwersję różnych formatów pól (na etapie importu danych);
3) manualne określenie parametrów dla danych wejściowych;
4) indeksowanie zbiorów danych;
5) łączenie wielu różnych zbiorów danych (przy zachowaniu relacji pomiędzy zbiorami) w jeden zbiór w celu ich analizy; łączenie zbiorów danych o identycznej strukturze;
6) tworzenie aktywnych linków pomiędzy zbiorami danych, bez konieczności tworzenia nowych zbiorów;
7) analizę zbiorów (podzbiorów) z wykorzystaniem w szczególności funkcji: numerycznych, warunkowych, znakowych, czasowych, finansowych wraz z możliwością budowy własnych, złożonych funkcji;
8) przetwarzanie baz danych (tabel) o rozmiarach:
a) minimum 30.000 pól (kolumn ),
b) minimum 1,5 miliarda rekordów (wierszy);
9) użycie Prawa Benforda (bazującego na analizie sekwencji cyfr) do wykrywania możliwych błędów, potencjalnych nadużyć lub innych nieprawidłowości;
10) zastosowanie zaawansowanych funkcji wyszukiwawczych - wyszukiwanie danych spełniających określone parametry, w tym: wyszukiwanie duplikatów, luk w różnych typach pól (numerycznych, tekstowych, dat); zastosowanie uproszczonych funkcji wyszukiwawczych (szybki filtr);
11) wyodrębnienia ze zbiorów danych podzbiorów spełniających ustalone kryteria z wykorzystaniem funkcji grupujących, ekstraktujących;
12) sortowanie danych według rozmaitych kluczy;
13) zastosowanie funkcji porównawczych - porównywanie różnych zbiorów danych;
14) dodanie nowych pól (zdefiniowanych przez użytkownika) do zaimportowanych zbiorów danych;
15) pracę z atrybutem read only, uniemożliwiającym modyfikację pobranych danych;
16) automatyczny zapis przeprowadzonych operacji przez użytkownika;
17) tworzenie własnych makropoleceń;
18) zastosowanie doboru próby w oparciu o metody statystyczne, niestatystyczne (w których dobór próby jest przeprowadzony z zastosowaniem technik losowych);
19) dokonywanie graficznej prezentacji danych i wyników analiz;
20) zastosowanie edytora wykorzystującego interfejs graficzny (okienkowy) do tworzenia różnego rodzaju wyrażeń i równań (na podstawie ww. funkcji) nie wymagający od użytkownika specjalistycznej wiedzy informatycznej;
21) eksportowanie danych do innych formatów w tym: Word, Excel, Acces;
22) korzystanie z programu przez osoby posługujące się wyłącznie językiem polskim (polska wersja językowa);
23) weryfikację integralności danych - w zakresie kompletności i poprawności (dla danych w żądanych granicach);
24) profilowanie danych - w zakresie ogólnego obrazu danych pomocnego w identyfikowaniu trendów i anomalii oraz możliwości wygenerowania wyników obrazujących szczegóły plików o dowolnych rozmiarach.
Program musi umożliwiać wspieranie profilowania danych poprzez:
a) grupowanie unikalnych wartości pól znakowych,
b) grupowanie wartości jednego lub wielu pól znakowych,
c) grupowanie rekordów na podstawie zakresów (bazując na polu numerycznym),
d) grupowanie w oparciu o pole z datami lub w określonych zakresach;
25) izolowanie danych - program musi zapewniać:
a) możliwość filtrowania pozwalającego na wybór rekordów z tabeli (bez fizycznego usuwania),
b) możliwość tworzenia nowej tabeli z rekordów i pól z istniejącej tabeli,
c) możliwość utworzenia plików w formatach możliwych do odczytu przez inne aplikacje;
26) zmianę porządku rekordów w tabeli - program musi zapewnić:
a) możliwość sprawdzenia sekwencji danych w tabeli w oparciu o określone pole kluczowe,
b) możliwość stworzenia nowej tabeli, możliwość pracy z posortowaną tabelą bez tworzenia nowej posortowanej tabeli,
c) możliwość tymczasowego posortowania tabeli w widoku na podstawie pojedynczego pola bez tworzenia nowej tabeli;
27) łączenie tabel - zapewnienie dostępu do danych:
a) poprzez dokonanie ekstraktu danych z wielu tabel (zawierających ten sam typ informacji) do jednej tabeli (nadrzędnej),
b) poprzez połączenie pól z dwóch tabel w trzecią zawierającą połączone lub nie połączone rekordy z każdej z tabel lub kombinację dwóch poprzednich,
c) poprzez dostęp do wielu tabel równocześnie bez tworzenia nowej tabeli.
3. Zapewnienie Zamawiającemu prawa do korzystania z Oprogramowania, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
4. Przeprowadzenie szkoleń w języku polskim dla 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego Oprogramowania na poziomie zaawansowanym, obejmującym co najmniej zakres funkcjonalności wskazany w załączniku do SIWZ.
5. Udzielenie Zamawiającemu, na okres trzydziestu lat, z zastrzeżeniem 10-letniego okresu wypowiedzenia, nieograniczonego terytorialnie prawa do korzystania z Oprogramowania na wszystkich znanych w dniu zawarcia umowy polach eksploatacji, a w szczególności na polach eksploatacji wskazanych w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Ulica ul. Świętokrzyska 12
Nr domu 12
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-916
Województwo mazowieckie
Tel 22 694 45 06
Fax 22 694 52 68
Internet www.mf.gov.pl
Regon 00000221700000
E-mail wzp@mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 31
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000 zł. (sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy Warszawa, nr: 29 1010 1010 0038 1213 9120 0000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na zakup 26 licencji oprogramowania ACL. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia, o których mowa w ROZDZIAŁ IX ust. 8 pkt 1), na wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy oprogramowania o wartości co najmniej 200 000 zł brutto.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi oferowanego Oprogramowania, która przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia z tego zakresu na poziomie zaawansowanym.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mf.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pok. 1206
Data składania wniosków 18/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pok. 1206
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 POPT.02.02.00-00-349/13 Zakup usług telekomunikacyjnych/teleinformatycznych oraz sprzętu i wyposażenia dla Instytucji Audytowej
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)