Dostawa wraz z montażem mebli do Instytutu Metalurgii Żelaza

Data publikacji 2014-09-03
Data zakończenia 2014-09-16 10:00:00
Instytucja Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 292328 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391100006, 391300002, 391500008, 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem mebli do Instytutu Metalurgii Żelaza w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie i zamontowanie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji.

Opis

Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie i zamontowanie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji.Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie i zamontowanie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji.Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie i zamontowanie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica
Ulica ul. Karola Miarki 12
Nr domu 12
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Województwo śląskie
Tel 032/2345216
Internet www.imz.gliwice.pl
E-mail elmach@imz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytut badawczy
Rodzaj zam inny instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace 20% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia. Zakres zamówień uzupełniających może obejmować dodatkową dostawę wraz z montażem tego samego rodzaju mebli lub ich części.
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Potencjał Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty pełnomocnictwa
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy, przewiduje następujące zmiany istotnych warunków umowy: W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy, wysokość ceny umownej brutto, wynikającej z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona (lub pomniejszona), stosownie do wzrostu/spadku wysokości stawki podatku VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia zdarzeń i sytuacji (przyczyn zewnętrznych), których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana powyższa nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia umownego brutto.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.imz.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Metalurgii Żelaza 44-100 Gliwice ul. Karola Miarki 12-14 budynek A, pokój 38
Data składania wniosków 16/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Metalurgii Żelaza 44-100 Gliwice ul. Karola Miarki 12-14 budynek A, pokój 38
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)