Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kampinoski Park Narodowy
|
Ulica |
ul. Tetmajera 38
|
Nr domu |
38
|
Miejscowość |
Izabelin
|
Kod Pocztowy |
05-080
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 7226001
|
Fax |
22 7226560
|
Internet |
http://www.kampinoski-pn.gov.pl/
|
Regon |
14591663700000
|
E-mail |
dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
http://bip.kampinoski-pn.gov.pl/
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa osoba prawna
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa osoba prawna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
60
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 2500 zł. (słownie : dwa tysiące pięćset złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr : 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001 BGK o/Warszawa z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy: przetarg - Dostawa sortów mundurowych
Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty.
4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto z treści dokumentu musi wynikać, iż udzielone gwarancje są nieodwołalne i nieprzenośne.
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia: 11.09.2014 do godz. 1200 04
6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
8. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia ww warunków podmiotowych dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia
|
Wiedza |
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (lub krótszym, jeżeli wynika to z okresu prowadzonej działalności) - min. trzech dostaw o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, potwierdzonych referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru towaru dla Parków Narodowych, Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych
Ocena spełnienia w/w warunków podmiotowych dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia
|
Potencjał |
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 )
b) szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto , w rozbiciu
na poszczególne przedmioty umundurowania oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT). Przy każdej pozycji należy podać producenta danego przedmiotu umundurowania ( podwykonawcę )- załącznik nr 4
c) Wykonawca przedłoży pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie strony porozumienia potwierdzające uprawnienia do reprezentacji, oraz solidarną odpowiedzialność stron,
d) umowę lub inną formę porozumienia określającą jednoznacznie strony uczestniczące w porozumieniu z podaniem ich danych w zakresie siedziby, formy prowadzonej działalności gospodarczej, miejsca jej zarejestrowania, telefonów zgodnie z pkt. 8 SIWZ
e) Wykonawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (podając ich dane).-ZAŁĄCZNIK NR.7. do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Ocena techniczna, jakościowa dostarczonego wzoru
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.kampinoski-pn.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Kampinoski Park Narodowy 05-080 Izabelin Ul. Tetmajera 38.
|
Data składania wniosków |
11/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:30
|
Miejsce |
Kampinoski Park Narodowy 05-080 Izabelin Ul. Tetmajera 38 pok. nr 104.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|