Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych PW. Nr postępowania: ZP/U/KK/47/14

Data publikacji 2014-09-04
Data zakończenia 2014-09-12 12:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 189507 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 798000002, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych PW.
1.1. Katalog o PW i wydziałach, 2 wersje językowe PL i EN: nakład wersja PL - 1000 egzemplarzy, EN - 1000 egzemplarzy, pakowane po 200 egz., format: A5; środki: 20 stron +/- 4 strony, kolor 4+4, papier kreda mat 170 g; okładka: 4 strony 4+4, kreda mat 300 g, folia matowa 1+0; oprawa: zeszytowa;
1.2. Ulotka wydarzenia organizowane przez PW: nakład 500 sztuk, format: A4, łamanie na 3 do środka (1/3 A4), ulotka dostarczona w formie złożonej, papier: kreda mat 170 g, kolor: 4+4, folia matowa 1+1;
1.3. Ulotki zakładki Wydziały PW (20 wersji odpowiadających 20 wydziałom PW): nakład 10 000 sztuk = 20 rodzajów x 500 sztuk, pakowane po 500 szt. wydziałami, wymiary: 50 mm szer. x 180 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1; kolor: 4+4;
1.4. Ulotka zakładka ogólnouczelniana: nakład 1000 sztuk, wymiary 50 mm szer. x 200 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1; kolor 4+4;
1.5. Ulotka zakładka studia w języku angielskim: nakład 1000 sztuk, wymiary 50 mm szer. x 200 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1; kolor 4+4;
1.6. Ulotka zakładka studia w języku rosyjskim: nakład 1000 sztuk, wymiary 50 mm szer. x 200 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1, kolor 4+4;
1.7.Teczki ofertowe PL i EN w formacie A4: nakład 500 sztuk PL, 500 sztuk EN, grzbiet 5 mm, karton 350 g, folia matowa 1+0, kolor: 4+0, teczka drukowana według wykrojnika (Rysunek 1);
1.8. Imienne wizytówki Biura ds. Promocji i Informacji PW (7 typów) w dwóch wersjach językowych PL i EN: 7 typów po 100 sztuk (50 PL, 50 EN), wymiary: 90 mm szer. x 50 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1, kolor 4+0;
1.9. Notes z nadrukiem + okładka, w dwóch wersjach językowych PL i EN: nakład 500 sztuk PL, 500 sztuk EN, format A5; okładka: kolor 4+0, kreda mat 250 g, folia matowa 1+0; spód: karton usztywniający notes 350 g; środek: papier offset 90 g, druk 2+0; objętość: 50 kartek; klejony w blok na krótszej krawędzi;
1.10. Roll-up kierunki studiów (2 wersje językowe PL i EN) oraz roll-up ogólnouczelniany (2 wersje językowe PL i EN), nakład: po 2 sztuki każdej wersji językowej, tj. 2 x roll-up ogólnouczelniany PL, 2 x roll-up ogólnouczelniany EN, 2 x roll-up kierunki studiów PL, 2 x roll-up kierunki studiów EN; wymiary: 85 cm szer. x 200 cm wys., wysokiej jakości druk na materiale smart, kolor: 4+0, składany maszt + górna listwa mocująca, kaseta z mechanizmem samozwijającym - stabilna, podparta w 2 punktach (2 nóżki), waga: max 3,5 kg, torba transportowa w komplecie, gwarancja 24 miesiące;
1.11.Torba bawełniana naturalna/ecru, wersja językowa PL i EN: nakład - 500 sztuk PL, 500 sztuk EN, materiał - surówka bawełniana naturalna o gramaturze 150g/m2; uchwyt - bawełniany naturalny długi ok. 70 cm; nadruk - dwustronny 2 kolory pantone (2+2) na całości torby (Rysunek 2); rozmiar - 38 cm szer. x 42 cm wys;
1.12. Koszulka męska bawełniana z nadrukiem, wersja językowa PL i EN: nakład - 600 sztuk PL (300 kolor biały, 300 kolor czarny), 600 sztuk EN (300 kolor biały, 300 kolor czarny) - 100% bawełna, gramatura 190g/m2, nadruk 2+0, obszar zadruku na całości koszulki, okrągły dekolt, rozmiary: M, L, XL;
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Druk i produkcję materiałów promocyjnych na podstawie projektów graficznych dostarczonych przez Zamawiającego.
b) Wykonawca sprawdzi wszystkie otrzymane od Zamawiającego projekty graficzne pod względem technicznym i je zatwierdzi. W przypadku nieprawidłowości przygotuje poprawne technicznie pliki.
c) Wykonawca przedstawi zamawiającemu co najmniej 4 próbki papieru bądź innego materiału do wyboru, do druku bądź produkcji każdej wymienionej powyżej pozycji (z wyłączeniem roll-upów).
d) Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików z projektami graficznymi wydrukuje i dostarczy do Zamawiającego po 1 egzemplarzu próbnym dla każdej pozycji do akceptacji. W przypadku braku akceptacji wydruku próbnego przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do poprawienia wydruku i dostarczenia kolejnych egzemplarzy próbnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
e) Od Wykonawcy wymagany jest transport materiałów do Warszawy w wyznaczone miejsce oraz rozładunek. Baza dostawy: franco magazyn Biura ds. Promocji i Informacji PW, Gmach Główny Politechniki Warszawskiej, 00-661 Warszawa, Plac Politechniki 1, tzn. wszystkie koszty i ryzyka do franco ponosi Wykonawca

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Warszawska
Ulica Pl. Politechniki 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-661
Województwo mazowieckie
Tel 022 2346206, 2346630
Fax 022 2346217, 6286075
Internet www.pw.edu.pl
Regon 00000155400000
E-mail poreda@ca.pw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy o łącznej wartości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
Czas Obowiązuje termin
Wadium Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na druku materiałów promocyjnych, np. ulotki, plakaty itp., o wartości minimum 30 000 złotych brutto łącznie.Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Potencjał Dysponowania zespołem co najmniej 2 osób posiadających 2-letnie doświadczenie w pracy w usługach drukarskich i powiązanych. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Zdolne Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Sytuacja Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC), na sumę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 8.2., 8.3. Rozdziału 11; 5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy, wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowę regulującą współpracę tych podmiotów. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy składają pełnomocnictwo lub umowę spółki cywilnej; 5.3. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1c do Formularza oferty; 5.4. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1d do Formularza oferty; 5.5.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na druku materiałów promocyjnych, np. ulotki, plakaty itp., o wartości minimum 30 000 zł brutto łącznie, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Formularza oferty. 5.6 Wykonawca przedstawi, że ma do dyspozycji odpowiedni wykwalifikowane osoby które posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe: dysponuje zespołem co najmniej 2 osób posiadających 2-letnie doświadczenie w pracy w usługach drukarskich i powiązanych należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza oferty 5.7. Wypełniony szczegółowymi danymi oraz opisany załącznik nr 4 Formularz cenowy, w którym Wykonawca winien podać dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA:Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji: 1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców), 2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, 3) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 5) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: 1) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; 2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; 3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; 4) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; 5) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; 6) inne wydarzenia losowe.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Adres uzyskania siwz Politechnika Warszawska Administracja Centralna w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Warszawskiej, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój 204, ul. Noakowskiego18/20, 00-668 Warszawa
Data składania wniosków 12/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Politechnika Warszawska Administracja Centralna w Dział Zamówień Publicznych Politechniki Warszawskiej, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój 204, ul. Noakowskiego18/20, 00-668 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Okres trwania zamówienia 14
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)