Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Ulica |
Al. Mickiewicza 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30-059
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6173595
|
Fax |
(012) 6173595, 6173363
|
Internet |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Regon |
00000157700000
|
E-mail |
zzp@uci.agh.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
48
|
Wadium |
nie obowiązuje
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał:
1. Co najmniej jedną usługę w zakresie wdrażania systemu informatycznego wsparcia zarządzania, zawierającego elementy budżetowania lub obiegu dokumentów elektronicznych, o wartości łącznej nie mniejszej niż 300 000 zł.
2.Co najmniej jedną usługę w zakresie wdrażania systemu informatycznego wsparcia zarządzania, zawierającego elementy budżetowania lub obiegu dokumentów elektronicznych w organizacji zatrudniającej powyżej 300 osób.
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu (zal. Nr 6) i dowodów, metodą spełnia - nie spełnia
Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem co najmniej 3 konsultantów, przy czym każda z tych osób musi spełniać poniższe wymagania:
1. minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania, serwisu lub eksploatacji systemów informatycznego wsparcia zarządzania,
2. w ciągu ostatnich 3 lat należycie wykonały co najmniej jedną usługę o podanym charakterze w organizacji zatrudniającej powyżej 300 osób.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób - zał. nr 7 oraz oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Wykonawca, może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełniony Formularz oferty - usługi
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Metoda i zakres integracji z posiadanym przez zamawiającego zintegrowanym system informatycznym - dokument będzie podstawą do przyznania punktów w kryterium 19.2.2
Opis techniczny oferowanych produktów.
Zamawiający wymaga podania opisu oferowanych produktów wraz z ich faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany produkt spełnia wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta, nazwy handlowej, numeru wersji i środowiska pracy.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (posiadania wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów tj:
pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających, oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Zleceniobiorcy w następującym zakresie:
a)terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
-epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
-warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonanie dostawy,
-trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obu stron umowy,
-następstwem okoliczności leżących po stronie Zleceniodawcy lub przeszkodami dającymi się przypisać Zleceniodawcy,
-następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b)wysokości wynagrodzenia w przypadku:
-ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
c)zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy jeżeli dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
d)osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób.
e)powierzenie określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
-wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia.
Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
45
|
Kryt 2 |
Metoda i zakres integracji z posiadanym przez zamawiającego zintegrowanym system informatycznym
|
Kryt 2p |
45
|
Kryt 3 |
Termin realizacji wdrożenia pełnej funkcjonalności
|
Kryt 3p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
w siedzibie zamawiającego, paw. C-2 pok. 117
|
Data składania wniosków |
12/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
w siedzibie zamawiającego, paw. C-2 pok. 117
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|