Przebudowa ulicy Karczewskiego w Jędrzejowie

Data publikacji 2014-09-05
Data zakończenia 2014-09-22 10:00:00
Instytucja Gmina Jędrzejów
Miejscowość Jędrzejów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 189787 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452331402, 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Karczewskiego w Jędrzejowie
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części obejmujące:
a). CZEŚĆ I - Przebudowę ul. Karczewskiego (Dz. Nr Ew. 504/7, 549) od ul. Szansa do ul. Dr. F. Przypkowskiego w Jędrzejowie
b). CZEŚĆ II - Budowę zjazdu publicznego z ul. Dr. F. Przypkowskiego (Droga powiatowa Nr 0001T, Dz. Nr Ew. 510) na ul. Karczewskiego (Dz. nr Ew. 549) w Jędrzejowie
3. Opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ obejmującej:
a). dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia:
- przedmiary robót (oświetlenie zewnętrzne, roboty drogowe, remont odwodnienia)
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
b). dla CZEŚCI II przedmiotu zamówienia:
- projekt budowlany
- przedmiar robót
- specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót

Opis

Opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ obejmującej:
- przedmiary robót (oświetlenie zewnętrzne, roboty drogowe, remont odwodnienia)
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robótOpis oraz zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ obejmującej:
- projekt budowlany
- przedmiar robót
- specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Jędrzejów
Ulica ul. 11 Listopada 33a
Nr domu 33a
Miejscowość Jędrzejów
Kod Pocztowy 28-300
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3861010
Fax 41 3861267
Internet www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl
Regon 29100977400000
E-mail marta.prawda@umjedrzejow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/11/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia (Przebudowa ul. Karczewskiego) - dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi asfaltowej o długości co najmniej 100 mb każda. - dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia (Budowa zjazdu publicznego) - dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzenia terenu z kostki betonowej o minimalnej powierzchni 50 m2 każda
Zdolne Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (robót), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
Sytuacja Wykonawca winien wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty wypełniony formularz oferty
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją techniczną, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 2. Przewiduje się możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są robotami zaniechanymi. Sposób wyliczenia wartości tych robót określono w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo, okoliczności: a). powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b). powodujące poprawienie parametrów technicznych; c). wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4. Możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń 5. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT 6. Termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a). przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b). działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c). wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d). wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót 7. Istnieje możliwość dokonania zamiany kierownika budowy (robót) jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby kierownika budowy (robót) w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych - jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy; W przypadku zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy (robót), osoba powołana na jej miejsce musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy (robót), jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego 8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości 9. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę albo rezygnację z podmiotu będącego podwykonawcą, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.jedrzejow.eobip.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Jędrzejowie, Wydział Inwestycji i Utrzymania Infrastruktury Technicznej, ul. 11 Listopada 33b, 28-300 Jędrzejów, pokój nr 7
Data składania wniosków 22/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów, sekretariat (pokój nr 12)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)