Zaprojektowanie, wykonanie, inwentaryzacja i modernizacja sieci światłowodowej - część II realizowanego w ramach projektu: Bezpieczna sieć szerokopasmowa Miasta Ełku

Data publikacji 2014-09-05
Data zakończenia 2014-09-23 09:00:00
Instytucja Miasto Ełk
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190329 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713200007, 324121005, 325621001, 386210004, 452316001, 453143004, 453000000, 324100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zaprojektowanie, wykonanie, inwentaryzacja i modernizacja sieci światłowodowej - część II realizowanego w ramach projektu: Bezpieczna sieć szerokopasmowa Miasta Ełku

W ramach niniejszego projektu należy dostarczyć i wdrożyć:
- opracowanie szczegółowej koncepcji projektowanych sieci i przyłączy telekomunikacyjnych zgodnych z warunkami technicznymi i przedstawienie jej do akceptacji Zleceniodawcy,
- wykonania na podstawie zaakceptowanej koncepcji kompletnej dokumentacji projektowej i wybudowania na terenie miasta Ełk sieci i przyłączy telekomunikacyjnych z wykorzystaniem rur fi 110 i fi 160,
- pozyskania aktualnych map do celów projektowych,
- uzyskania właściwych dla danego projektu opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań,
projektowych oraz dla lokalizacji tego wymagających prawomocnych pozwoleń na budowę projektowanych elementów,
- opracowanie dokumentacji budowlanej dla projektowanych przyłączy telekomunikacyjnych,
- opracowanie dokumentacji wykonawczej na potrzeby budowy kablowych przyłączy optotelekomunikacyjnych w oparciu o ww. projekt przyłączy telekomunikacyjnych a następnie wybudowanie go zgodnie z opracowaną dokumentacją,
- dostarczenia w celu sprawdzenia i zatwierdzenia przez Zleceniodawcę opracowań projektowych w terminach zgodnych z umową,
- opracowania koncepcji logicznej sieci.
- wszystkie kable optyczne muszą być zakańczane w pełnym profilu na przełącznicach optycznych (dopuszcza się zakończenie kabli w pełnym profilu na złączu optycznym)
- poprzez zewnętrzne złącze optyczne Zamawiający rozumie iż Wykonawca dostarczy i wykona złącze optyczne zewnętrzne w którym: umieści panel optyczny, dokona rozszycia minimum 8 włókien a w przypadku złącza które ma być umieszczone na końcu kabla optycznego Wykonawca rozszyje i zakończy wszystkie włókna, umieści studnie SK-2 w której zostawi zapas kabla optycznego, obok umieści studnię SK-1 którą połączy ze studnią SK-2 minimum 4 rurami fi 110 na studni SK-1 umieści szafkę instalacyjną zewnętrzną.
W związku z wykonaniem w ramach inwestycji miejskich nowych ciągów pieszych (chodniki z kostki polbrukowej) w pasach drogowych na terenie miasta Ełk, Zleceniobiorca zobowiązany jest w przypadku prowadzenia prac ziemnych metodą wykopu otwartego do odbudowy chodnika oraz przejęcia gwarancji z tytułu nieprawidłowego odtworzenia nawierzchni w ciągach pieszych w momencie zakończenia prowadzenia robót budowlanych w pasach drogowych ww. ulic związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

Koszty zajęcia pasa drogowego, innych terenów/gruntów oraz nadzorów (archeolog, PKP, GDDKiA, konserwator zabytków, przyrody, ZMiUW itp.) na czas prowadzenia robót obciążają wykonawcę.
W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym opłaty z tytułu nadzorów ze strony gestorów sieci, koszty sporządzenia map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w SIWZ i SST, a które należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej. W terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy Plan wdrożenia, zawierający:
a) projekt systemu, zawierający opis konfiguracji systemu i urządzeń,
b) harmonogram działań, zawierający także terminy zgłaszania gotowości do odbioru systemów w poszczególnych lokalizacjach,
c) harmonogram płatności.

Oferent powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Ełk
Ulica ul. M. J. Piłsudskiego 4
Nr domu 4
Miejscowość Ełk
Kod Pocztowy 19-300
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 087 73 26 200
Fax 087 73 26 230
Internet www.elk.pl
E-mail zium@um.elk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 200
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Wiedza Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji teletechnicznej wraz z montażem kabla światłowodowego o wartości min. 150 000,00 PLN brutto, Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 200 000 PLN. Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji teletechnicznej wraz z montażem kabla światłowodowego o wartości min. 150 000,00 PLN brutto. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku: a) zmiany terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy może ulec zmianie za zgodą stron, w szczególności gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji umowy, z tym, że maksymalny termin zakończenia będzie przypadał nie później niż 30 dni po zakończeniu okresu przerwy lub postoju spowodowanego wystąpieniem siły wyższej. b) gdy przedmiot zamówienia (urządzenia) zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na polskim rynku. W takim przypadku Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji, przy czym zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisane przez producenta lub dystrybutora w Polsce oświadczenie o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu oraz jednocześnie przedstawi propozycję zmian. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w złożonej ofercie. Zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu realizacji umowy i innych warunków udzielenia zamówienia określonych w SIWZ. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury 2007-2013. W przypadku braku akceptacji IZ Zamawiający ma prawo do odstąpienia od tej części zamówienia. c) zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, d) przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących następstwem prawnym, 2. W przypadku wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz okresu świadczeń gwarancyjnych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
Data składania wniosków 23/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Inwestycja będzie finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007- 2013 Nazwa i numer Osi priorytetowej: Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Nazwa i numer Działania: Tworzenie infrastruktury społeczeństwa informacyjnego oraz ze środków własnych
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)