Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Ulica |
ul. Marcelińska 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-354
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 88 63 300
|
Fax |
61 867 25 21
|
Internet |
rckik.poznan.pl
|
Regon |
00029383500000
|
E-mail |
karolina.biskup@rckik.poznan.pl; lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
Dla Pakietu Nr 1- 800,00 pln
Dla Pakietu Nr 2- 200,00 pln
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. 26 Oddział Poznań nr konta 74109018540000000101988775.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Budynek I, II piętro
(w przypadku osobnej koperty jej zawartość winna być stosownie opatrzona).
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia
i godziny składania ofert.
3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
|
Wiedza |
Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę:
Dla Pakietu Nr 1 - kalendarzy reklamowych o wartości minimum 15.000,- wartości brutto
Dla Pakietu Nr 2 - kalendarzy reklamowych o wartości minimum 5.000,- wartości brutto
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, złożony na Formularzu Nr 2 stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Opis wymaganego doświadczenia:
Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę:
Dla Pakietu Nr 1 - kalendarzy reklamowych o wartości minimum 15.000,- wartości brutto
Dla Pakietu Nr 2 - kalendarzy reklamowych o wartości minimum 5.000,- wartości brutto
UWAGA
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, w wykazie należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy).
Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
Prawa zamówień publicznych,
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.
Załącznik Nr 6 - Zakres zlecanego podwykonawstwa.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Strony mogą zmienić postanowienia umowy w formie pisemnego aneksu.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy:
a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych,
b) zmiana danych Wykonawcy np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej,
c) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty, tzn. oczywiste omyłki pisarskie.
4. Zamawiający zastrzega również możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, z wyłączeniem § 2 i zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i lub Zamawiającego skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
b) powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości brutto umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wzrost cen brutto spowodowany zmianą stawki podatku VAT może nastąpić jedynie w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek:
a) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze Stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 K.c.,
b) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
6. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.
7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca będzie mógł żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.rckik.poznan.pl, http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
|
Adres uzyskania siwz |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Marcelińska 44
60-354 Poznań, Sekretariat Budynek I, II piętro
|
Data składania wniosków |
15/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Marcelińska 44
60-354 Poznań, Sekretariat Budynek I, II piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące oświadczenie: W
celu dokonania oceny wizualnej przedmiotu zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia, Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć do każdego Pakietu próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia . 2. Zamawiający
przewiduje zapłatę Wykonawcom za dostarczone próbki. Warunkiem otrzymania zapłaty jest dołączenie do
próbek przedmiotu zamówienia faktury z terminem płatności minimum 14 dni od daty otwarcia ofert. Brak faktury
oznacza bezpłatne przekazane próbek.
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
Formularz Nr 1 - Formularz ofertowy,
Formularz Nr 2 - Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień,
Załącznik Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik Nr 2 - Wzór umowy
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
Prawa zamówień publicznych,
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.
Załącznik Nr 5 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
Załącznik Nr 6 - Zakres zlecanego podwykonawstwa.
Udostępnienie dokumentów odbywać się będzie wg poniższych zasad:
- Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku
- Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów
- udostępnienie dokumentów odbywać się będzie w obecności pracownika Zamawiającego
- Wykonawca nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać treści złożonych ofert, za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu
- udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy - urzędowania
- Koszt wykonania przez Zamawiającego monochromatycznej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 0,45 zł/str.
- Koszt wykonania przez Zamawiającego kolorowej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 2,50 zł/str
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć:
4.1. W celu dokonania oceny wizualnej przedmiotu zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego Pakietu próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje zapłatę Wykonawcom za dostarczone próbki. Warunkiem otrzymania zapłaty jest dołączenie do próbek przedmiotu zamówienia faktury z terminem płatności minimum 14 dni od daty otwarcia ofert. Brak faktury oznacza bezpłatne przekazane próbek.
|