Ochronę fizyczną obiektów, osób, mienia i zwierząt hodowlanych

Data publikacji 2014-09-05
Data zakończenia 2014-09-18 10:00:00
Instytucja Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
Miejscowość Błonie
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190635 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 797100004, 302313000, 323331007, 349710004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

A. Świadczenie całodobowej jednoosobowej usługi w zakresie: ochrona fizyczna obiektów, osób, mienia i zwierząt hodowlanych połączona z funkcją portiera (w siedzibie ZD):
1. IHAR - PIB Zakład Doświadczalny Radzików, 05-870 Błonie (podwórze, obiekty magazynowe, gospodarcze i biurowe w Radzikowie - ochrona całodobowa);
2. IHAR - PIB Zakład Doświadczalny Radzików, 05 - 870 Błonie - Ferma inwentarza żywego w Radzikowie - ochrona całodobowa;
3. IHAR - PIB Zakład Doświadczalny Radzików, Gospodarstwo Młochów, 05-831 Młochów, gmina Nadarzyn (podwórza, obiekty magazynowe i gospodarcze w Młochowie - ochrona całodobowa).

B. Ochrona fizyczna obiektów, osób, mienia i zwierząt hodowlanych (ok.400 szt.), połączona z funkcją portiera zorganizowana będzie w ramach jednego, całodobowego posterunku w obsadzie jednoosobowej we wszystkie dni tygodnia przez 24 godziny na dobę, szczegóły określa załącznik nr 5a, 5b, 5c do SIWZ i umowy.
2. Obowiązki Wykonawcy:
1. Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA).
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał pracowników ochrony oparciu o umowę w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób, mienia i zwierząt hodowlanych, a także wskazał, iż osoby nadzorujące i kontrolujące pracę osób bezpośrednio realizujących zamówienie posiadają niezbędne do tego uprawnienia - licencję drugiego stopnia.
3. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się, w terminie 2 dni od dnia objęcia stanowiska z topografią chronionego obiektu - rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, lokalizacją poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, systemem monitoringu, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego oraz bieżącą działalnością Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania pracowników ochrony posiadających aktualne badania lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania usługi ochrony.
5. Zamawiający zastrzega sobie aby pracownik ochrony posiadał aktywny telefon komórkowy.
6. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony posiadali jednolite umundurowanie służbowe wraz z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym. Pracowników obowiązuje schludny i czysty wygląd.
7. Zamawiający wymaga aby w pomieszczeniu przeznaczonym dla ochrony - w portierni przebywał wyłącznie pracownik ochrony , a w przypadku kontroli osoba kontrolującej - nadzór ochrony. W pomieszczeniu tym nie mogą przebywać inne osoby, bez względu na stopień pokrewieństwa z ochroną lub miejsce zatrudnienia.
8. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz - projekt uzupełniającego monitoringu wizyjnego dla poszczególnych obiektów zgodnie z załącznikiem nr 8.
3. Usługa w zakresie ochrony obejmuje:
1. Zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego funkcjonowania.
2. Skuteczne przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi, dewastacji i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu.
3. Kontrolę i nadzór nad ruchem interesantów w Zakładzie. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej - wyjazdowej na i z terenu Zakładu, podnoszenie i zamykanie zapory - szlabanu sterowanego pilotem.
4. Sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym.
5. Dokonywanie obchodów wewnątrz budynku oraz bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia.
6. Egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w siedzibie Zakładu regulaminów, instrukcji porządkowych, bhp, przeciwpożarowych oraz innych instrukcji dostarczonych przez Zamawiającego.
7. Udzielanie niezbędnych informacji będących w kompetencji osoby ochraniającej obiekt osobom przybywającym do Zakładu w celu załatwienia spraw.
8. W przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z zatrzymaniem sprawców i powiadomieniem właściwych służb (policji, straży pożarnej i innych), swoich przełożonych i osób funkcyjnych Zamawiającego.
9. Obsługę urządzeń systemu monitoringu znajdującego się w budynku po uprzednim przeszkoleniu.
10. Sprawne otwieranie bramy wjazdowej i zapory przed każdym uprawnionym do wjazdu pojazdem. Przechowywanie, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych dla pracowników. Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku administracyjnego. Sprawdzanie i ewentualne zamykanie okien pomieszczeń publicznie dostępnych (ubikacje, korytarze itp.).
11. Kontrolę i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
12. Informowanie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie w książce awarii i usterek.
13. Każdorazowo (po zgłoszeniu) w przypadku awarii należy powiadomić firmę obsługującą budynek oraz właściwego Kierownika. Nadzorować prace usuwania zgłoszonych awarii i usterek oraz dokonać odnotowania usunięcia awarii.
14. Przyjmowanie i ewidencjonowanie wszelkich zgłoszeń awarii i usterek w prowadzonej książce zgłoszeń awarii i usterek.
15. Wypełnianie każdorazowo po skończonej służbie książki raportów i odnotowanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru.
16. Udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli.
17. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, gazu, zaworów wodnych i instalacji ppoż. oraz telefonów alarmowych.
18. Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli pracownika ochrony i sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług ochrony.
19. W uzasadnionych przypadkach (w oparciu o przepisy kodeksu pracy) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądać wymiany pracownika ochrony.
20. Wykonawca zobowiąże swoich pracowników ochrony do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu.
21. Wykonawca przyjmuje, że nie ma prawa do udzielania informacji osobom postronnym.
22. Wykonawca oznakuje obiekt, w którym wykonuje usługę ochrony w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego.
23. Pomieszczenie wyznaczone przez Zamawiającego dla pracowników ochrony jest przeznaczone wyłącznie dla pracowników ochrony. Nie mają prawa przebywać w tym pomieszczeniu inne osoby tj. pracownicy ZD lub osoby obce.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
Ulica Radzików
Miejscowość Błonie
Kod Pocztowy 05-870
Województwo mazowieckie
Tel 22 7253715
Fax 22 7253715
Internet www.zdhar.pl
Regon 00007948000040
E-mail tad.mich@zdhar.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Państwowy Instytut Badawczy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium 8. Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości - 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ SA IO. Warszawa nr 31203000451110000000315670 z dopiskiem: wadium IHAR - PIB. PN. 15.2014. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) powoduje, że zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert - podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a oferta takiego wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia zastrzeżeń i uwag. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je bez odsetek wynikających z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, i baz pomniejszania o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej trzech usług w zakresie świadczenia całodobowej ochrony osób, mienia i zwierząt w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje) 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Osoba kierująca wykonaniem zamówienia ze strony Wykonawcy powinna posiadać licencję, co najmniej II stopnia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: a). opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ubezpieczenie powinno obejmować cały okres realizacji umowy. Jeżeli obejmuje krótszy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego ubezpieczenia. b). Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej, w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Firma składająca ofertę w zamian za informację bankową może przedłożyć informacje finansową - kompletny bilans za rok 2013, jeżeli firma nie sporządza bilansu przedkłada informację finansową zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 2 - 4. Pozostałe warunki każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 5. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 6. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 14 dni roboczych od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury vat. 8. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.
Wiedza Analiza przedłożonych dokumentów, oświadczeń, informacji i referencji załączonych do oferty.
Potencjał Porównanie ofert, informacji i dokumentów załączonych do oferty.
Zdolne Ocena realizacji podobnych zamówień i porównanie dotychczasowych ofert.
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych od oferenta, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wymaganiami SIWZ.
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 1
Sprawozdanie calosc 2 Nie
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 14 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty Zamawiający żąda od oferenta załączenia wszystkich wymaganych dokumentów określonych w ogłoszeniu i SIWZ. Ofertę i pozostałe wymagane dokumenty należy wypełnić dokładnie, szczegółowo, zgodnie z ich wymogami, strony należy ponumerować.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się zmianę postanowień umowy w przypadku wystąpienia niespodziewanych okoliczności gospodarczych, lub innych nieprzewidzianych zdarzeń.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zdhar.pl
Adres uzyskania siwz IHAR - PIBZD Radzików, 05 - 870 Błonie (po uprzednim przesłaniu pisemnego wniosku z podaniem dokładnego adresu, nr faksu i nr telefonu.
Data składania wniosków 18/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce IHAR - PIB Zakład Doświadczalny Radzików - Sekretariat, 05-870 Błonie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)