Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miedźna
|
Ulica |
ul. Wiejska 131
|
Nr domu |
131
|
Miejscowość |
Miedźna
|
Kod Pocztowy |
43-227
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 2116338, 2116196, 2116160
|
Fax |
032 2116089
|
Internet |
www.miedzna.pl
|
Regon |
27625829100000
|
E-mail |
info@miedzna.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł.
Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego nr 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006 z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: Dostawa oraz zainstalowanie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Równe szanse - eInclusion w Gminie Miedźna w latach 2013 - 2014. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginały dokumentów należy złożyć w kasie zamawiającego: Urzędu Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131,43-227 Miedźna, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów lub w formie oryginału w ofercie. Wnoszona przez wykonawcę ubezpieczeniowa lub bankowa gwarancja zapłaty wadium musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz być płatna na pierwsze żądanie zamawiającego bez konieczności spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków poza oświadczeniem zamawiającego, iż wystąpiła którakolwiek z okoliczności określonych w pkt. 5 i 6.
Zamawiający w szczególności nie dopuszcza możliwości pośrednictwa banku, który miałby poświadczać podpisy.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego lub w formie oryginału w ofercie w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunków w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust 1 i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły :spełnia -nie spełnia.
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie dotyczące dostawy i zainstalowania co najmniej 30 sztuk zestawów komputerowych,co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. IV-2.3. Jako poświadczenia dotyczące realizacji z ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które dotyczyły usług jw., których realizacja miała miejsce nie wcześniej jak 3 lata przed dniem upływu terminu składania ofert.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunków w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust 1 i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły :spełnia -nie spełnia.
|
Zdolne |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi wykształcenie informatyczne, tj.: Instalatora sprzętu komputerowego który był odpowiedzialny za realizację co najmniej jednego zamówienia na dostawę i zainstalowanie minimum 30 zestawów komputerowych - 2 osoby, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. IV-2.2.
|
Sytuacja |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, lub będą dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 50 000,00 zł, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. IV-2.4.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wymaganiami pkt. III.2.3, o treści załącznika nr 3,
Dowodami są:a. poświadczenie,b. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej,c. w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których mowa powyżej.Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm., w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 uPzp - Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 uPzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wykorzystując wzór załącznika nr 5 lub 6 do IDW.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejsze informacje muszą został złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy
w okolicznościach określonych w projekcie umowy (część B SIWZ).
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.miedzna.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna,
|
Data składania wniosków |
15/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131 pokój nr 6 w budynku A lub przesyłką pocztową poleconą na adres Gmina Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
Projekt finansowany z budżetu środków europejskich 85 % oraz dotacja celowa pochodząca z publicznych środków krajowych 15 %.
|