Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
|
Ulica |
Al. Piastów 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-310
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
0-91 449 4250, 449 4042
|
Fax |
0-91 449 4690
|
Internet |
www.zut.edu.pl/przetargi/dostawy
|
Regon |
32058816100000
|
E-mail |
zm@ps.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
28/02/2015
|
Wadium |
1. Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o udzielenie niniejszego zamówienia jest wniesienie Zamawiającemu wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) Gwarancjach bankowych; 3) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); 5) W pieniądzu, wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:Bank Zachodni WBK S.A III Oddział w Szczecinie Nr rachunku: 02 1090 1492 0000 0000 4903 0242 Kod SWIFT zamawiającego: WBK PPLPP 3. Ostatecznym terminem wniesienia wadium zamawiającemu jest termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (termin określony w dziale IX SIWZ). Wadium wnosi się na czas nie krótszy niż termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu (dział X SIWZ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu uważać się będzie za wniesienie z chwilą uznania rachunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 5) niniejszego działu. 5. Treść uprawnień zamawiającego wynikająca z dokumentu wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1) - 4) niniejszego działu musi wskazywać na niniejsze postępowanie i umożliwiać spieniężenie wadium na pełną kwotę, bezwarunkowo i nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, przy zajściu okoliczności wskazanych w ust. 6 niniejszego działu. Jeżeli dokumenty wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1) - 4) niniejszego działu sporządzone są w języku innym niż polski, należy do nich dołączyć ich tłumaczenie na język polski. Zaleca się przedstawienie tłumaczenia z poświadczeniem wykonanym przez tłumacza przysięgłego. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana wezwany do zawarcia Umowy o zamówienie odmówi podpisania tej umowy na warunkach określonych w jego ofercie lub zawarcie z nim takiej umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie; 2) Wykonawca nie wniósł, wymaganego na podstawie działu XII SIWZ, zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień ust. 6 niniejszego działu, zamawiający zwróci wykonawcy wadium wniesione w niniejszym postępowaniu na podstawie i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a., 2 i 4 ustawy PZP. 8. Postanowienia powyższe niniejszego działu będą miały zastosowanie również w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, z tym, że termin do wniesienia wadium określi zamawiający w żądaniu do ponownego wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca przedkłada łącznie: a) Wykaz już wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych zamówień w zakresie określonym w dziale V ust. 2 pkt. 1) lit. a. do d., w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) Dowody potwierdzające, iż zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3 lit. a) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie (dowodami takimi mogą być poświadczenia w postaci, np. referencji, protokołów odbioru, umów wraz z rachunkami oraz każdy innych dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanego zamówienia, z którego będzie wynikać, że zamówienie zostało zrealizowane należycie). Jeżeli poświadczenie dotyczy nadal wykonywanych zamówień powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. Oświadczenie o należytym wykonaniu zamówienia za odbiorcę złożyć może również jego pracownik lub inna przez niego upoważniona osoba. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale IV SIWZ zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek. 2. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek wskazany w dziale IV ust. 3 SIWZ (posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia), jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: 1) Wykonawca wykaże (potwierdzi) zamawiającemu, co najmniej jedno zamówienie w każdym wskazanym obszarze w lit. a. do d., że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujące: a. działania w zakresie instalacji i zarządzania systemem operacyjnym Debian GNU/Linux, b. działania w zakresie realizacji aplikacji wykorzystującej uwierzytelniony certyfikat do wymiany danych, c. działania w zakresie projektowania systemów/aplikacji serwerowych z interfejsem WEB, d. działania w zakresie projektowania i implementacji systemów rozproszonych. 2) Potwierdzenie (wykazanie) prowadzenia zamówień, wymaganych na podstawie pkt 1 niniejszego ustępu nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale IV ust. 3 lit a) i b) SIWZ. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 2a i ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w sposób, w języku oraz formie wymaganej Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów.
|
Zdolne |
W celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedkłada łącznie: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaz będzie zawierał min. 4 osoby zdolne do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Osoby, muszą posiadać: a) wykształcenie wyższe; b) doświadczenie w realizacji usług w zakresie informatyki - inżynieria oprogramowania 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale IV SIWZ zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek. 2. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek wskazany w dziale IV ust. 4 pkt 1) SIWZ (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: 1) wykonawca wykaże (potwierdzi) zamawiającemu, że dysponuje min. 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. takimi które posiadają: a) wykształcenie wyższe, b) wiedzę niezbędną do realizacji usług z obszarów wymienionych w dziale V ust. 2 pkt 1) c) doświadczenie w realizacji zadań o których mowa w dziale V ust. 2 pkt 1) 2) Potwierdzenie (wykazanie) dysponowania, wymaganymi na podstawie pkt 1) niniejszego ustępu osobami nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale IV ust. 4 pkt 1 SIWZ. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 2a i ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w sposób, w języku oraz formie wymaganej Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszczalne przypadki zmiany zawartej umowy zostały określone postanowieniami działu XIV.SIWZ
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zut.edu.pl/przetargi/dostawy
|
Adres uzyskania siwz |
Dział Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 406.
|
Data składania wniosków |
15/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 403, 404, 406 lub 407.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.Umowa nr UDA-RPZP.03.02.00-32-008/10-00 Projekt pn. Telemedycyna - element e-zdrowia WZP.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|