Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2014-09-08
Data zakończenia 2014-09-17 10:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 297130 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 488220006, 302321108, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na dostawie 12 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, 5 monochromatycznych drukarek sieciowych i serwera z oprogramowaniem do siedziby ZGM oraz oddziałów Zamawiającego, tj. Administracji Domówi Mieszkalnych nr 1 do 5.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć sprzęt i oprogramowanie do każdej z jednostek do ich siedzib, tj.
ZGM ul. Wełniany Rynek 3,
ADM Nr 1 ul. Wyszyńskiego 38
ADM Nr 2 ul. Towarowa 6A
ADM Nr 3 ul. Armii Polskiej 29
ADM Nr 4 ul. Drzymały 10
ADM Nr 5 ul. Gwiaździsta 4
które zobowiązane będą dostarczony sprzęt i oprogramowanie odebrać.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Ulica ul. Wełniany Rynek 3
Nr domu 3
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Kod Pocztowy 66-400
Województwo lubuskie
Tel 095 7387101 (-02)
Fax 095 7387100
Internet www.zgm.gorzow.pl
Regon 00361962000000
E-mail zamowienia@zgm.gorzow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków-oświadczenie Wykonawcy
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków-oświadczenie Wykonawcy
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków- oświadczenie Wykonawcy
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz oferty /zał. nr 1/ wraz z oświadczeniem, o zapoznaniu się z treścią załączonego wzoru umowy oraz zobowiązania się w przypadku wyboru, do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 2) oryginał pełnomocnictwa osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmianę treści niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany osób wymienionych w § 1 pkt. 4. 2. Dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania, np. ustawowa zmiana stawki podatku VAT 3. Zmiana, o której mowa w pkt. 1-2 może być dokonana wyłącznie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 4.W sprawach spornych mogących powstać w związku z wykonaniem umowy, sądem właściwym będzie sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zgm.bip.gorzow.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Wełniany Rynek 3 66-400 Gorzów Wlkp. pok.19
Data składania wniosków 17/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba zamawiającego (sekretariat), pok.12
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)