Modernizacja sieci logicznej, elektrycznej, alarmowej i przeciwpożarowej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli - I etap.

Data publikacji 2014-09-08
Data zakończenia 2014-09-24 09:00:00
Instytucja Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 298144 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453110000, 324200003, 324100000, 488200002, 453143200, 302133008, 302321005, 454000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu zadania pn. Modernizacja sieci logicznej, elektrycznej, alarmowej i przeciwpożarowej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli tj. wykonanie:
1.1.Sieci strukturalnej w tym: okablowanie, szafy PPD i GPD, gniazda końcowe,
urządzenia aktywne ( switch szt 2, centrala telefoniczna - istniejąca);
1.2.Osprzęt elektroinstalacyjny;
1.3.Instalacja dedykowana;
1.4.Demontaż powykonawczy- demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych - gniazda
przyzywowe - szt 8, likwidacja istniejących przewodów i listew dedykowanych pod sieci LAN--70m.
1.5.Wyposażenie stanowisk roboczych w tym: stacje robocze stacjonarne kpl 1-
( komputer, monitor, myszka, klawiatura) wraz z oprogramowaniem biurowym,
systemem operacyjnym i antywirusowym, serwer- 1 kpl, urządzenie
wielofunkcyjne czarnobiałe - kpl 1.
2.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, i musi posiadać odpowiednie certyfikaty.
3.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej wraz STWiOR oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ.
Uwaga: Załączona dokumentacja projektowa dotyczy całego przedsięwzięcia pn. Modernizacja sieci logicznej, elektrycznej, alarmowej i przeciwpożarowej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli . Przedmiotowe zamówienie obejmuje I etap realizacji zadania określony w pkt. 1.1-1.5 oraz w załączonym przedmiarze robót.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonany zakres prac 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia z wyjątkiem okablowania sieci LAN ( część pasywna) na które Zamawiający wymaga gwarancji na okres 25 lat zgodnie z dokumentacją projektową.
5.Równoważność materiałów i urządzeń.
W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały, urządzenia i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przy zastosowaniu materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych od wskazanych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Dąbrowskiego 5
Nr domu 5
Miejscowość Stalowa Wola
Kod Pocztowy 37-464
Województwo podkarpackie
Tel 015 8448618
Fax 015 8448618
Regon 83046626200000
E-mail 1800313@zoz.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 15 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na kwotę 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP SA O/St.Wola nr: 52 1020 4939 0000 0902 0004 3588 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 24.09.2014 r. o godz. 9.00. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Modernizacja sieci logicznej W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy PZP- zalącznik nr 2, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeżeli dotyczy, 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego przetargu przez kilku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.5.1.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie- oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. 9.1.SIWZ 5.2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie - oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt.9.2-9.4 SIWZ, 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy: 2.1. zmiana materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub w kosztorysie ofertowym Wykonawcy z uwagi na niedostępność na rynku, zaprzestanie produkcji, pojawienie się materiałów nowszej generacji, 2.2. pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji zamówienia oraz kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, 2.3. zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust.1 w przypadku: 2.3.1. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2.3.2. o którym mowa w pkt. 2.1 i 2.2. 2.4. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, e) konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, f) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień uzupełniających i/lub dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na wydłużenie terminu zakończenia prac, g) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewypałów i niewybuchów, h) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej lub dającej się przypisać Zamawiającemu, jego personelowi lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, i) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 pkt. 2.1, 2.2, 2.3 niniejszego paragrafu dopuszczalne są na następujących warunkach: 3.1. pkt. 2.1,22 pod warunkiem nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach jakościowych nie niższych niż w dokumentacji projektowej pkt.2.2.1. od dnia wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym stawki, pkt. 2.3.2 w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, 3.2. pkt. 2.4 lit. a - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, 3.3. pkt.2.4 lit. b - o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania, 3.4.pkt.2.4 lit. c, d - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz, 3.5.pkt.2.4 lit. e, f - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową, 3.6. pkt.2.4 lit. g - o czas niezbędny na wykonanie prac, 3.7. pkt. 2.4 lit. h,i - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz bip.stalowowolski.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy SPZOZ w Stalowej Woli ul. Dąbrowskiego 5, 37-464 Stalowa Wola, sekretariat.
Data składania wniosków 24/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy SPZOZ w Stalowej Woli ul. Dąbrowskiego 5, 37-464 Stalowa Wola, sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)