Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wolsztyn
|
Ulica |
Rynek 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Wolsztyn
|
Kod Pocztowy |
64-200
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
(068) 347 45 00
|
Fax |
068 347 45 90
|
Internet |
www.wolsztyn.pl
|
Regon |
97077070600000
|
E-mail |
infrastruktura@wolsztyn.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
1. Wysokość wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN)
2. Forma wadium
Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
3. Termin i miejsce wniesienia wadium
3.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A.,1 Oddział w Wolsztynie nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544.
Najpóźniej w dacie i godzinie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty.
3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą.
3.3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie przedmiotowego punktu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 2.2. A.1. rozdziału III SIWZ.
|
Wiedza |
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej:
- 1 zadanie polegające dostawie opraw oświetlenia drogowego o wartości min. 400 000,00 PLN brutto.
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Dla potwierdzenia spełniania wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pod nazwą Wykaz dostaw opisany w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Przedmiotowy wykaz dostaw potwierdzać winien nie tylko spełnianie warunku minimalnego określonego przez Zamawiającego, lecz posłuży również Zamawiającemu do weryfikacji zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie przedmiotowego punktu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 2.2. A.1. rozdziału III SIWZ..
|
Zdolne |
Zamawiający nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie przedmiotowego punktu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 2.2. A.1. rozdziału III SIWZ..
|
Sytuacja |
W zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej:
a) wykonawca wykaże i potwierdzi, iż wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytowa jest nie niższa niż 400.000,00 PLN.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek opisany w podpunkcie a) Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Dla potwierdzenia spełniania wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pod nazwą Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, opisany w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
a) Zamawiający wymaga wskazania w wykazie dostaw polegających na dostawie opraw oświetlenia drogowego o wartości minimum 400.000,00 PLN brutto.
b) Za najważniejsze dostawy, dla których należy przedstawić dowody (poświadczenia) Zamawiający uznaje dostawy (zadania) niezbędne do wykazania spełniania minimalnego warunku udziału w postępowaniu, opisanego w punkcie 1.2. rozdziału II SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Dla potwierdzenia, że oferowane oprawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) karty katalogowej wybranej oprawy oświetleniowej (w wersji polskojęzycznej), 2) wymagane prawem certyfikaty (zgodności, CE, ENEC) dla proponowanej oprawy oświetleniowej (w wersji polskojęzycznej).
|
Inne dokumenty |
W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (np. według wzoru załącznika nr 8 do SIWZ) oraz:
dokumenty dotyczące:
-zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
-charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
-zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca winien złożyć również:
-Tabelę elementów scalonych;
-Potwierdzenie, iż zaproponowany towar spełnia parametry techniczne i funkcjonalne wymagane przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ pod nazwą Zestawienie dostawy - Charakterystyka techniczna oferowanego towaru
-Kosztorys ofertowy;
-Dowód wniesienia wadium,
-Wymagane zapisami SIWZ pełnomocnictwa.
-Zamawiający zaleca również dołączenie do oferty parafowanego wzoru istotnych postanowień umowy (przez osobę-/y/ uprawnioną-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg załącznika nr 4 do SIWZ;
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach.
a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji:
- wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej;
b) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących sytuacjach:
- w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT;
c) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy:
- zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron;
- zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ);
- zmiany w finansowaniu związane ze zmianą budżetu, otrzymaną dotacją, pożyczką lub innymi środkami z zewnętrz;
- zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.bip.wolsztyn.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, pok. nr 24.
Opłata za SIWZ 100,00 PLN (sto 00/100 PLN)
|
Data składania wniosków |
15/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obsługi Klienta
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|