Dostawa dźwiękowych konsolet emisyjnych na potrzeby transmisji programów Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP - 19/14)

Data publikacji 2014-09-08
Data zakończenia 2014-09-16 11:45:00
Instytucja Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 298298 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) dostawę konsolety dźwiękowej emisyjnej, przeznaczonej do emisji programów radiowych Polskiego Radia S.A. wraz z okablowaniem niezbędnym do połączenia elementów składowych konsolety (w dalszej części SIWZ nazywanymi również sprzętem) oraz oprogramowaniem do zarządzania i logowania zdarzeń systemowych przedmiotowej konsolety, umożliwiającym gromadzenie logu zdarzeń systemowych, takich jak: błędy, awarie, ostrzeżenia, celem analizy i ewentualnej akcji serwisowej;
2) wykonanie okablowania połączeń pomiędzy elementami składowymi konsolety oraz jej uruchomienie;
3) instalację oprogramowania do zarzadzania i logowania zdarzeń systemowych konsolety na dostarczonym przez Zamawiającego komputerze;
4) przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, użytkowania i konfiguracji dostarczonych urządzeń, procedur awaryjnych oraz obsługi oprogramowania do zarządzania i logowania zdarzeń systemowych - w wymiarze łącznym minimum 10 godzin, dla 10 osób.
Szczegółowe wymagania techniczne i funkcjonalne (użytkowe) dotyczące konsolety zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostarczona konsoleta musi być objęta co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. W ramach gwarancji wymagane jest aby:
1) gwarancją objęte były wszelkie wady i awarie, wykryte podczas użytkowania konsolety;
2) gwarancja obejmowała wszystkie elementy składowe konsolety (jednostkę centralną, pulpit sterujący, okablowanie) oraz ich części, podzespoły i komponenty, a także oprogramowanie;
3) odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji obejmowała szkody Zamawiającego i osób trzecich spowodowane istnieniem wad ukrytych urządzeń oraz szkody powstałe przy usuwaniu tych wad;
4) w okresie gwarancji, w ramach serwisu gwarancyjnego, zapewnione było wsparcie techniczne, polegające na konsultacjach, pomocy w rozwiązywaniu problemów (w siedzibie Zamawiającego, telefonicznie, e - mailem) pojawiających się w trakcie użytkowania konsolety;
5) serwis gwarancyjny świadczony był z uwzględnieniem poniższych zasad:
a) zgłoszenia przyjmowane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00, przy czym przez dni robocze należy rozumieć dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy,
b) czas reakcji na zgłoszone awarie/wady (tj. potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia) nie może być dłuższy niż 2 godziny w dni robocze,
c) termin usunięcia awarii/wady (naprawy) nie dłuższy niż 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia,
d) awarie/wady winny być usuwane w siedzibie Zamawiającego lub, w przypadku braku takiej możliwości, w serwisie zewnętrznym, przy czym transport z siedziby Zamawiającego do serwisu oraz z serwisu do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy,
e) dostarczenie sprzętu zastępczego - w przypadku, gdy nie można usunąć awarii/wady w terminie 5 dniu kalendarzowych od dnia zgłoszenia; sprzęt zastępczy musi być dostarczony nie później niż następnego dnia roboczego, przypadającego po dniu, w którym upłynął wyznaczony termin naprawy i musi charakteryzować się cechami technicznymi i funkcjonalnymi nie gorszymi od urządzenia podlegającego naprawie, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
f) dokonanie, na koszt i ryzyko wykonawcy, wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad - w sytuacji, gdy pomimo trzech napraw nadal wykazuje wady lub występują w nim awarie, przy czym wymieniony sprzęt musi charakteryzować się cechami technicznymi i funkcjonalnymi nie gorszymi od sprzętu wymienianego, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i być objęty gwarancją na okres nie krótszy niż sprzęt wymieniany,
g) okres gwarancji musi być każdorazowo wydłużany o czas naprawy.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Ulica Al. Niepodległości 77/85
Nr domu 77/85
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-977
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 6459384
Fax +48 22 6453957
Internet www.prsa.pl
Regon 01042059100000
E-mail matylda.grzybowska@polskieradio.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 11.400 PLN (słownie: jedenaście tysięcy czterysta złotych 00/100); 2. Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 14.2.1) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2.1) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie Polskiego Radia S.A., budynek O-1BIS (nowy budynek), parter (kasa czynna jest w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach 1100-1300, tel. 022 645-92-22)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku udziału zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)
Wiedza Za spełniających warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną dostawę konsolety dźwiękowej o minimalnej wartości 250.000 PLN brutto, przy czym przez pojęcie dostawy należy rozumieć zamówienia, w znaczeniu tego pojęcia nadanym art. 2 pkt 2) ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, zgodnie opisem sposobu oceny zawartym w pkt. 8.3 SIWZ, przy uwzględnieniu wymogów w nim zawartych. Nie wykazanie spełnienia z warunku określonego w pkt. 8.3 SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ocena dokonywana będzie na zasadzie zero jedynkowej (spełnia/ nie spełnia)
Potencjał Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku udziału zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku udziału zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku udziału zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - dowody wskazujące, czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. III.4.1) ogłoszenia (10.1.2) SIWZ) zostały wykonane należycie, tj.: a) poświadczenia podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawcy nie będą w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). W przypadku, gdy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. III.4.1) ogłoszenia (10.1.2) SIWZ), zostały wcześniej wykonane dla Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1 SIWZ, wykonawcy nie mają obowiązku przedkładania dowodów wymienionych powyżej
Inne dokumenty W sytuacji gdy wykonawcy, wykazując spełnienie warunku udziału dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, polegać będą na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), z którego wynikać będzie faktyczna dostępność zasobów podmiotów trzecich w okresie realizacji zamówienia, tj. rzeczywista możliwość dysponowania zasobami innego podmiotu przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Dla skutecznego złożenia, w myśl art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązania podmiotu trzeciego, jego treść winna zawierać: oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potencjał), oznaczenie podmiotu przejmującego zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (opis - konkretyzacja udostępnianych zasobów), sposób wykonania zobowiązania (w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - w przypadku gdy zasoby są nierozerwalnie związane z podmiotem je udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia - również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa podmiotu w wykonaniu zamówienia), wskazanie czasu, na jaki zasoby zostaną udostępnione. 1) Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Szczegółowy wykaz oferowanego sprzętu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 3) dowód wniesienia wadium; 4) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy oraz przedłożenia pełnomocnictwa (w oryginale lub notarialnie uwierzytelnionym odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ oraz wykazu i dowodów, o których mowa w pkt. 10.1.2) SIWZ - 10.1.3) SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - również zobowiązania, o którym mowa w pkt. 10.1.4) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ; 3) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu zaistnienia okoliczności, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy, do przedłożenia dokumentów o których mowa w pkt. 10.5 SIWZ wg. wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ 4) w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do przedłożenia specyfikacji technicznych lub innych dokumentów producenta, o których mowa w pkt. 10.6 SIWZ, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są również do przedłożenia pozostałych dokumentów wymienionych w pkt. 10.7.1) SIWZ - 10.7.3) SIWZ. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.3.2) SIWZ wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Ww. oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 8 Wzoru umowy: 1. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanym sprzęcie w przypadku niedostępności na rynku konsolety lub jej elementów składowych, komponentów, części i podzespołów, określonych w Załącznikach nr 2 i 3 do Umowy, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tej konsolety lub komponentu, części lub podzespołów, udokumentowanej oświadczeniem producenta sprzętu lub komponentu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załącznikach. 3. Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w przypadku: 1) wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej; 2) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT - w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy, poprzez dostosowanie wartości brutto tego wynagrodzenia do zmienionej stawki podatku VAT. 4. W przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, skutkującymi obiektywną niemożnością wykonania przedmiotu umowy w całości, Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.prsa.pl
Adres uzyskania siwz Polskie Radio S.A. w Warszawie, al. Niepodległości 77/85 budynek O-1, pok. 351, 00-977 Warszawa
Data składania wniosków 16/09/2014
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Siedziba Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, do skrzynki wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) i oznaczonej zgodnie z pkt. 17.1. SIWZ
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający informuje, że podany w poz. II.2) ogłoszenia termin wykonania zamówienia liczony będzie w następujący sposób: 1. dostawa konsolety wraz z okablowaniem i oprogramowaniem, wykonanie okablowania połączeń pomiędzy elementami składowymi konsolety oraz jej uruchomienie, instalacja oprogramowania, tj. wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.1) - 3.3) SIWZ - w terminie do 60 dni kalendarzowy od dnia zawarcia umowy; 2. przeprowadzenie szkoleń, o których mowa w pkt. 3.4) SIWZ - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym jednak niż 30 dni kalendarzowe od dnia podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego. Do terminu wykonania zamówienia nie wlicza się terminów przeznaczonych na dokonanie odbioru ilościowego i technicznego przedmiotu zamówienia. Ponadto, zgodnie z paragrafem 5 Wzoru umowy zapłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch częściach: 1) 95% wynagrodzenia płatne będzie po dokonaniu odbioru technicznego, o którym mowa w paragrafie 4 ust. 2, przy czym warunkiem wystawienia faktury VAT jest podpisanie bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego, o którym mowa w paragrafie 4 ust. 2; 2) 5% wynagrodzenia płatne będzie po przeprowadzeniu szkoleń, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 4). 3. Płatności realizowane będą przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania faktury, wynikającej z realizacji Umowy do Biura Ekonomii i Finansów Polskiego Radia S.A., na adres: Polskie Radio S.A. Biuro Ekonomii i Finansów 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85. 4. Za dzień zapłaty uznają Strony dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wynagrodzenie należne podwykonawcom wypłaci Wykonawca, czym zwalnia Zamawiającego z jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wypełnienie wszystkich warunków Umowy przez Podwykonawców / Dostawców, włącznie z jakością prac i materiałów, czasem trwania. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)