Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych oraz przygotowanie, organizacja i obsługa imprezy plenerowej promujących projekt pn. Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej Miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich

Data publikacji 2014-09-08
Data zakończenia 2014-09-16 11:00:00
Instytucja Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 298304 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000, 799520002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych, tj: kubek - 4000 szt.; kubek z silikonową nakładką oraz opaską - 1000 szt.; parasol automatyczny - 5000 szt.; długopis - 5000 szt.; torba na zakupy - 5000 szt.; samozaciskowa opaska na ramię - odblask - 5000 szt.; tablet - 1 szt.; aparat lustrzanka + obiektyw - 1 szt.; konsola do gier - 1 szt.; rower damski - 3 szt.; rower męski- 3 szt.; rower dziecięcy - 3 szt. oraz przygotowanie, organizacja i obsługa imprezy plenerowej promującej projekt pn Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej Miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich, która odbędzie się w dniu 18 października 2014 r. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 ze zm.) w odniesieniu do dostaw i usług, tj. 207 000,00 euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o.
Ulica ul. Wincentego Pola 22
Nr domu 22
Miejscowość Nowy Sącz
Kod Pocztowy 33-300
Województwo małopolskie
Tel 18 4438643
Fax 18 4438304
Internet www.fs.swns.pl
Regon 49079783000000
E-mail marcin.mordarski@swns.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/10/2014
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiecy złotych)
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) należycie co najmniej: 3 (trzy) dostawy artykułów informacyjno - promocyjnych, przy czym wartość brutto każdej dostawy wynosiła co najmniej 30 000 (trzydzieści tysięcy) PLN; oraz 5 (pięć) usług, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu imprezy masowej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 roku (Dz. U. 2013.611 ze zm.) dla minimum 5 000 osób. UWAGA: dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy ubezpieczenia: 500.000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca w myśl przepisu art. 26 ust. 2b ustawy Pzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązania podmiotów trzecich (forma i treść): a) do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Gdy dowodem dysponowania zasobami podmiotów trzecich wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. b) wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów powinien, w świetle przepisu art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, przedstawić Zamawiającemu dowód, z którego w sposób jednoznaczny będą wynikać poniższe aspekty: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość następującej zmiany w umowie, która zostanie zawarta w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania: a) w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia przedmiotu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.); w takiej sytuacji Umowę można zmienić w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zmiana zostanie dokonana na przedmiot, który będzie spełniał wymogi Zamawiającego określone w SIWZ oraz będzie nie gorszej jakości, b) możliwość wprowadzania zmian dotyczących kolorystyki materiałów oraz nadruku na dostarczonym przedmiocie Umowy w zakresie: zmiany tekstu napisów, rozmieszczenia tekstów, zmiany logotypów - w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego, c) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych Umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek, d) w zakresie zmiany terminu wykonania jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, e) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.fs.swns.pl
Adres uzyskania siwz Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Wincentego Pola 22, 33-300 Nowy Sącz
Data składania wniosków 16/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Wincentego Pola 22, 33-300 Nowy Sącz - Sekretariat - pok. nr 15
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej Miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 pod nr CCI2007/PL/161/PR/007.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)