Dostawa i montaż wiszącej rzeźby wraz ze słupem i gablotą w ramach inwestycji pn. REMONT I MODERNIZACJA TEATRU LALEK ARLEKIN W ŁODZI

Data publikacji 2014-09-09
Data zakończenia 2014-09-18 10:00:00
Instytucja Teatr Lalek "Arlekin" w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Wyroby artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 192189 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 378200002, 442122001, 395411100, 349910000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wiszącej rzeźby wraz ze słupem i gablotą w ramach inwestycji pn. Remont i modernizacja Teatru Lalek Arlekin w Łodzi. Budynek Teatru Lalek Arlekin jest obecnie w trakcie modernizacji. Rzeźba zamocowana na linie rozpiętej pomiędzy budynkiem a słupem zlokalizowanym po przeciwnej stronie ulicy Wólczańskiej będzie elementem łatwo rozpoznawalnym w przestrzeni miejskiej i znakiem charakterystycznym mieszczącej się w pobliżu placówki kulturalnej. Przy projektowanym słupie zostanie zlokalizowana, równolegle do krawędzi chodnika, gablota reklamowa. Gablota będzie przeznaczona do użytku Teatru, w celu prezentacji bieżącego repertuaru. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Dokumentacja projektowa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Teatr Lalek "Arlekin" w Łodzi
Ulica ul. 1 Maja 2
Nr domu 2
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-718
Województwo łódzkie
Tel 42 6330894
Fax 42 6330894
Internet www.arlekin.lodz.pl
Regon 00027918900000
E-mail teatr@arlekin.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 24/10/2014
Wadium Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę wiszących elementów informacji wizualnej lub świetlnych wraz z wykonaniem konstrukcji zawieszenia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto. Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz oferty. 2. Wskazanie w Formularzu oferty jaką część/zakres zamówienia wykonywać będzie w imieniu Wykonawcy podwykonawca. 3. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt. III.3.2. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga: 1) W sytuacji, gdy przedmiotem oddania do dyspozycji Wykonawcy będzie wiedza i doświadczenie innego podmiotu lub podmiotów dokument musi w swojej treści oprócz informacji kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby zawierać co najmniej: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z załączonego pełnomocnictwa albo z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z rozdz. XII pkt. 7.2. SIWZ - Inne oświadczenia i dokumenty - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; Uwaga: pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika); d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w rozdziale XII w pkt 1.1., 1.2. oraz 2.1. SIWZ e) Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty wymienione w rozdz. XII pkt 3.2. a; SIWZ. Uwaga: Wspólne złożenie dokumentów, o którym wyżej mowa, prowadzić ma do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w SIWZ (wystarczające będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile wykazane zostanie w ten sposób spełnianie warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ); f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4 rozdziału XII SIWZ Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą złożyć łącznie, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie (przez Pełnomocnika) lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną; Zamawiający dopuszcza również złożenie Oświadczenia przez każdego z Wykonawców odrębnie. g) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych. 8. Dokumenty, w tym oświadczenia, sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą) przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (łącznie z podatkiem VAT).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian umowie: 1) zmiany według zasad zapisanych §3 ust.4 i 5 (4. Terminy ustalone w ust. 1 (Termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy - do dnia 24.10.2014 r.) ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostaw; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności w tym w szczególności wydłużenia opiniowania rozwiązań projektowych przez stosowne instytucje i/lub wydania decyzji o pozwoleniu na budowę. 5. W przedstawionych w ust. 4 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.), §5 ust. 4-5 (4. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób wyszczególnionych w ust. 2 i 3 (kierownik budowy, osoby odpowiedzialne za realizację umowy) niniejszego paragrafu w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 5. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego), §10 ust. 6 (w trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości.) treści umowy; 2) zmniejszenia zakresu dostaw i przynależnym im wynagrodzeniu z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 3) zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy w związku z uzgodnionym zmniejszeniem wykonania zakresu rzeczowego umowy - rezygnacji z dostawy części elementów lub prac. 2. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Inne nie wyspecyfikowane w ust.1 zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.arlekin.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Teatr Lalek ARLEKIN, ul. Piotrkowska 280, 93-034 Łódź
Data składania wniosków 18/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Teatr Lalek ARLEKIN, ul. Piotrkowska 280, 93-034 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)