Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu e-UM: elektronizacja usług i wymiany korespondencji w Urzędach Marszałkowskich Województwa Wielkopolskiego i Kujawsko - Pomorskiego współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Data publikacji 2014-09-09
Data zakończenia 2014-09-17 11:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 192347 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu e-UM: elektronizacja usług i wymiany korespondencji w Urzędach Marszałkowskich Województwa Wielkopolskiego i Kujawsko - Pomorskiego współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę pendrivów o pojemności 16 GB - 1.837 szt., b) dostawę notatników konferencyjnych w formacie A5 - 2.500 szt., c) dostawę długopisów - 2.500 szt., d) Rollupów - 3 szt.
2. Umieszczenie projektów i znaków graficznych min. logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych (logo i inne oznaczenia przedstawione są
w załączniku Nr 6 A, 6 B, 6 C do SIWZ)
3. Dostarczenie artykułów promocyjnych do siedziby Zamawiającego.
4. Wszystkie oferowane produkty muszą być nowe, pełnowartościowe, zgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w niniejszej SIWZ.
5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Ulica Al. Niepodległości 18
Nr domu 18
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-713
Województwo wielkopolskie
Tel 61 626 70 80
Fax 61 626 70 81
Internet www.umww.pl
Regon 63126850100000
E-mail kancelarai@umww.pl; maricn.kozubowicz@umww.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) wniesionym przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Wiedza w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie) co najmniej trzy dostawy o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto każda polegające na dostarczeniu artykułów promocyjnych. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie i dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty - Formularz ofertowy - według załącznika Nr 3 do SIWZ, - Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, - Pełnomocnictwo -w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres pełnomocnictwa i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umww.pl
Adres uzyskania siwz Sekretariat Departamentu Organizacyjnego i Kadr, al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, II piętro, pokój 213, budynek B
Data składania wniosków 17/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 18 , 61-713 Poznań, Sekretariat Departamentu Organizacyjnego i Kadr, II piętro, pokój 213, budynek B
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działania 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)