Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
|
Ulica |
ul. M. C. Skłodowskiej 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Zabrze
|
Kod Pocztowy |
41-800
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 3732308, 3732346
|
Fax |
032 3732308, 3732346
|
Internet |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Regon |
27273516285110
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
55
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 244,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Wiedza |
W zakresie spełnienia warunku wskazanego w części XI pkt.1.b tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (należy wykazać co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, tj. obejmującej zakresem zakup i montaż rozdzielnic n.n) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o którym mowa w cz. XII pkt 1 ppkt 5 SIWZ. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
UWAGA !
Jeżeli dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane obejmują między innymi inne niż będące przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie w sposób jednoznaczny wartość dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. obejmującej zakresem zakup i montaż rozdzielnic n.n)
|
Potencjał |
W zakresie spełnienia warunku wskazanego w części XI pkt.1.c tj. potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentów:
- oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z Prawem Energetycznym, o którym mowa w części XII pkt. 1 ppkt 6.
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadających:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata) w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na podstawie art. 1 ust. 1 pkt. 1.2 i art. 13 ust.3 i 4 Prawa budowlanego w związku z § 24 ust.1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - Kierownik Robót - 1 osoba;
b) świadectwo kwalifikacyjne D i E uprawniające do prac związanych z dozorem i eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 wraz z późniejszymi zmianami) - min. 1 osoba.
Zgodnie z wykazem osób, o którym mowa w części XII pkt. 1 ppkt 7, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Wykaz powinien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a posiadanych przez osoby, które będą po stronie Wykonawcy sprawowały funkcje oraz wykonywały obowiązki określone w cz. XI pkt. 1 lit. c), jak również zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Zdolne |
W zakresie spełnienia warunku wskazanego w części XI pkt.1.c tj. potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentów:
- oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z Prawem Energetycznym, o którym mowa w części XII pkt. 1 ppkt 6.
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadających:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata) w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na podstawie art. 1 ust. 1 pkt. 1.2 i art. 13 ust.3 i 4 Prawa budowlanego w związku z § 24 ust.1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - Kierownik Robót - 1 osoba;
b) świadectwo kwalifikacyjne D i E uprawniające do prac związanych z dozorem i eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 wraz z późniejszymi zmianami) - min. 1 osoba.
Zgodnie z wykazem osób, o którym mowa w części XII pkt. 1 ppkt 7, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Wykaz powinien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a posiadanych przez osoby, które będą po stronie Wykonawcy sprawowały funkcje oraz wykonywały obowiązki określone w cz. XI pkt. 1 lit. c), jak również zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Sytuacja |
W zakresie spełnienia warunku wskazanego w części XI.1.d tj. sytuacji ekonomicznej i finansowej, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów tj. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o których mowa w części XII ust. 1 pkt. 8 SIWZ tj. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
9) instrukcje obsługi, konserwacji i eksploatacji dla oferowanego sprzętu w języku polskim
10) dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. CE)
|
Inne dokumenty |
XII. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, oraz w celu potwierdzenia, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących:
1. Dokumenty wymagane:
1)oryginał lub kopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
3)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
4)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w z art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5A do SIWZ (lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej),
5)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, tj. obejmującej zakresem zakup i montaż rozdzielnic n.n) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodu/dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
UWAGA !
Jeżeli dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane obejmują między innymi inne niż będące przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie w sposób jednoznaczny wartość dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. obejmującej zakresem zakup i montaż rozdzielnic n.n)
6)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem opisanym w Załączniku nr 8 do SIWZ. W szczególności Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osoby, która będzie po stronie Wykonawcy sprawowała funkcję Kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata) w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na podstawie art. 1 ust. 1 pkt. 1.2 i art. 13 ust.3 i 4 Prawa budowlanego w związku z § 24 ust.1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego) oraz minimum 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D i E uprawniające do prac związanych z dozorem i eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 wraz z późniejszymi zmianami) - zgodnie z warunkiem udziału wskazanym powyżej w cz. XI pkt 1 lit. c)
8)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9)instrukcje obsługi, konserwacji i eksploatacji dla oferowanego sprzętu w języku polskim
10)dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. CE)
11)dowód wniesienia wadium
2. okumenty przedmiotowe dodatkowo wymagane:
a)Załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy,
b)Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz czynności, które będą wykonywać podwykonawcy (Wykonawca, który przy realizacji zamówienia zamierza korzystać z pomocy podwykonawców zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom)
3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w cz. XII pkt 1 ppkt 1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa powyżej w cz. XII pkt 3 zdanie pierwsze, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w cz. XII pkt. 3 zdanie pierwsze, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokumenty zawierające odpowiednie oświadczenia powinny być wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Ponadto, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w cz. XII.1 2) do XII.1.4) włącznie i inne wymagane treścią SIWZ dokumenty.
4.Wymagania dodatkowe, gdy kilku wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2)W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelką korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. Z tego względu należy w ofercie wyraźnie wskazać pełnomocnika reprezentującego Wykonawców oraz podać adres do doręczeń. Zamawiający przyjmuje, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.
3)W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców.
4)W przypadku, kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć:
a)pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b)dokumenty wymienione w cz. XII pkt 1ppkt. 1) niniejszej SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c)oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dla każdego z nich indywidualnie - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy,
d) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie z art. 22 ustawy - Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie to zostało podpisane przez należycie umocowanego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu,
e)wspólny formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego załącznikami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika,
f)inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego.
Uwaga dla Wykonawcy: Wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.
4a. Wymagania dla podmiotów, które będą realizowały część zamówienia, na których potencjał Wykonawca się powołał przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy:
a)dokument wymieniony w cz. XII pkt 1 ppkt. 1) niniejszej SIWZ wystawiony indywidualnie dla każdego z podmiotów na które Wykonawca będzie się powoływał przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu a które będą realizowały część zamówienia publicznego,
b)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 Ustawy i w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy (cz. XII pkt 1 ppkt 3 i 4) indywidualnie dla każdego z podmiotów, na które Wykonawca będzie się powoływał przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu a które będą realizowali część zamówienia publicznego.
5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
Dokumenty złożone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Oświadczenia i dokumenty uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
7. Zamawiający zgodnie z art. 24b Ustawy wezwie Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy.
1)Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasad uczciwej konkurencji.
2)Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w cz. XII.1.4)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W związku z art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji robót, okresu i terminów ich realizacji i/lub ceny w następujących okolicznościach:
1. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację robót;
2. Zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota ceny brutto;
3. Zmiana terminu wykonania umowy z uwagi na:
a) wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
4. Obiektywnie uzasadnionej decyzji Zamawiającego, co do kolejności realizacji robót;
5. Konieczności wykonania robót zamiennych;
6. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany osób personelu Wykonawcy;
7. Uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji umowy spowodowanych siłą wyższą;
8. Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i zamawiającego
Zmiana osób upoważnionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Strony
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M. Skłodowskiej-Curie 10
41-800 Zabrze
Pokój nr 2 (budynek administracji - parter)
|
Data składania wniosków |
18/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M. Skłodowskiej-Curie 10
41-800 Zabrze
Sekretariat Dyrekcji (budynek administracji - II piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia ustala się na 55 dni od dnia podpisania umowy, z tym że:
a) I etap - 40 dni od dnia podpisania umowy,
b) II etap - 15 dni od dnia zakończenia I etapu.
Zamawiający informuje, że podana numeracja w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest numeracją zgodną z SIWZ Zamawiającego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|