Kompleksowa realizacja projektu pn. e-Powiat Węgrowski - nowa jakość w administracji publicznej

Data publikacji 2014-09-09
Data zakończenia 2014-09-18 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Węgrowie
Miejscowość Węgrów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Stacje robocze,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 299668 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 453143200, 453112002, 324240001, 302000001, 488200002, 480000008, 722630006, 722650000, 516110008, 302140002, 302161100, 324100000, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja projektu e-Powiat Węgrowski - nowa jakość w administracji publicznej. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1. Wdrożenie platformy e - usług:
e - formularze z kartami informacyjnymi - formularze interaktywne do wypełniania w formie elektronicznej i wydruku oraz formularze on - line,
interaktywna mapa powiatu (zabytki, instytucje i urzędy, placówki oświatowe, kościoły, pomoc medyczna, policja, straż, pogotowie, firmy, usługi),
e - Interwencje drogowe - usługa umożliwiająca zgłaszanie poprzez stronę internetową uszkodzeń dróg i informacji o przeszkodach na drodze, przeglądanie już przekazanych zgłoszeń i odpowiedzi Zarządu Dróg Powiatowych o planowanych lub zrealizowanych czynnościach w reakcji na zgłoszenie,
e - Konsument - możliwość zadawania pytań i otrzymywania odpowiedzi od Powiatowego Rzecznika Konsumentów,
e - Konsultacje społeczne - usługa umożliwia zapoznanie się mieszkańców powiatu węgrowskiego z planowanymi do realizacji przedsięwzięciami, dokumentami strategicznymi,
Informator kulturalny - prezentacja najważniejszych imprez organizowanych na terenie powiatu,
e - Rejestr Stowarzyszeń i fundacji - usługa umożliwi łatwy i uporządkowany dostęp do informacji o stowarzyszeniach i fundacjach działających w powiecie, a organizacjom pozarządowym umożliwi promowanie swojej działalności, poszukiwanie sponsorów i wolontariuszy.
2. Modernizacja infrastruktury sieciowej wraz z telefonią VoIP, połączenie obu budynków Starostwa Powiatowego w Węgrowie światłowodem.
3. Wdrożenie specjalnie przystosowanej sieci Intranetu dla Starostwa Powiatowego w celu poprawy komunikacji wewnątrz urzędu.
4. Stworzenie nowej strony internetowej Powiatu Węgrowskiego dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
5. Zakup sprzętu komputerowego, pakietów biurowych oraz programów antywirusowych.
6. Zakup tablicy LED dla reklamy wizyjnej Powiatu.
7. Wdrożenie systemu kolejkowania spraw.
8. Instalacja infokiosków oraz urzędomatu.
9. Zakup oprogramowania dziedzinowego.
Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Węgrowie
Ulica ul. Przemysłowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Węgrów
Kod Pocztowy 07-100
Województwo mazowieckie
Tel 25 7922617
Fax 25 7922617 w. 145
Internet www.powiatwegrowski.pl
Regon 71158666200000
E-mail inwestycje@powiatwegrowski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2014
Wadium Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Powiatowym Banku Spółdzielczym Nr 02 9236 0008 0000 0198 2000 0150 z dopiskiem wadium na kompleksową realizacje projektu e-Powiat. Dowód przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zaliczka Nie
Wiedza a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, polegających na dostawie sprzętu komputerowego, o wartości minimum 200 000 zł brutto każda. b) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, polegających na stworzeniu i wdrożeniu portalu internetowego wraz z mechanizmem zarządzania treścią CMS, o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda
Sytuacja W zakresie potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż posiada: a) środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500 000,00 zł. b) opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000,00 zł, ważną co najmniej do dnia realizacji przedmiotu zamówienia. Do polisy należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie. Polisę należy przedłożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. formularz asortymentowo - cenowo - terminowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 2. formularz oferty technicznej - załącznik nr 7 do SIWZ, 3. dowód wniesienia wadium, 4. certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym 5. dokument poświadczający, że oferowane komputery produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważną - załączyć do oferty. Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej: określa politykę jakości organizacji; określa wymagania dotyczące wyrobu oraz umożliwia ich przegląd; określa cele w zakresie jakości wyrobów; reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa; definiuje uprawnienia pracowników; definiuje politykę środowiskowa organizacji; określa jej cele, zadania i programy środowiskowe; definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia; opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie; wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów. 6. deklaracja zgodności CE lub dokument równoważny - załączyć do oferty. Przez dokument równoważny zamawiający rozumie taki, który potwierdza zgodność oferowanych urządzeń co najmniej z: R & TTE 1999/5/EC1, rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1275/2008, przepisami dyrektywy ErP 2009/125/WE, 7. potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - do oferty załączyć dokument potwierdzający spełnienie warunku. 8. certyfikat EnergyStar lub równoważny - do oferty załączyć certyfikat lub wydruk ze strony www.energystar.gov lub www.eu-energystar.org. Przez certyfikat równoważny zamawiający rozumie taki, który został przyznany wskutek badania: przeprowadzonego w laboratorium posiadającym procedury kontroli jakości na potrzeby monitorowania prawidłowości testów oraz kalibracji; w trakcie którego, wszystkie obliczenia są prowadzone w rzeczywistych wartościach mierzonych lub obserwowanych. w trakcie którego tylko ostateczny wynik obliczeń zostaje zaokrąglony do najbliższej cyfry znaczącej wyrażone w odpowiedniej granicy podanej w specyfikacji, w trakcie którego, przestrzeganie limitów specyfikacji powinno być ocenione za pomocą dokładnych wartości bez jakiejkolwiek korzyści z dalszego zaokrąglania. 9. firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej: określa politykę jakości organizacji; reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa; definiuje uprawnienia pracowników; definiuje politykę środowiskowa organizacji; określa jej cele, zadania i programy środowiskowe; definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia; opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie; wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów. 10. raport badawczy wystawiony przez niezależną, polską, akredytowaną jednostkę potwierdzający, ze głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 22 dB dla komputerów stacjonarnych, 11. raport badawczy wystawiony przez niezależną, polską, akredytowaną jednostkę potwierdzający, ze głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 20dB dla laptopów, 12. certyfikat TCO 6.0 lub równoważny. Przez standard równoważny dla TCO 6.0 zamawiający rozumie taki, który definiuje następujące parametry: czytelność i stabilność obrazu, odporność na zakłócenia zewnętrzne, emisję promieniowania, energooszczędność oraz bezpieczeństwo elektryczne. 13. certyfikat Energy Star 6.0 lub równoważny - dokument załączyć do oferty. Przez standard równoważny dla Energy Star zamawiający rozumie taki, który: dotyczy monitorów z wyświetlaczami o maksymalnej przekątnej użytecznej części ekranu mniejsza lub równa 60 cali; dotyczy monitorów posiadających wyświetlacz zasilany z osobnego standardowego gniazda prądu przemiennego, z zestawu akumulatorowego sprzedawanego razem z zasilaczem, lub poprzez złącze wymiany danych albo połączenie sieciowe; dotyczy monitorów zakwalifikowanych do programu certyfikacyjnego na podstawie obliczenia poboru mocy w trybie włączonym przy aktywnej funkcji automatycznej regulacji jasności. 14. certyfikat ISO 9241 lub równoważny - załączyć do oferty. Przez certyfikat równoważny dla ISO 9241 zamawiający rozumie taki, który definiuje użyteczność jako miarę wydajności, efektywności i satysfakcji użytkownika z jaką dany produkt może być używany dla osiągnięcia celów jego użytkowników. W szczególności certyfikat musi informować: na ile łatwo jest wykonać proste zadania przy pierwszym kontakcie z produktem, jak szybko korzystają z produktu użytkownicy, którzy już go znają, o łatwości przypomnienia sobie korzystania z produktu po dłuższej przerwie, jak często są popełniane i jak łatwo użytkownicy mogą się z nich wydobyć, Jak bardzo produkt przyjemny jest w korzystaniu. 15. wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu Print Screen ekranu z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dla oprogramowania SYSmark 2012, BABCO MOBILEMark 2012, PassMark Performance potwierdzających osiąganie przez wskazany model wymaganych wartości wskaźników wydajnościowych, 16. potwierdzenie dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony 17. wydruk z wynikiem testu dla oferowanego modelu serwera ze strony internetowej www.spec.org 18. certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności dla zastosowanych materiałów i urządzeń, 19. Szczegółowy opis wymagań w zakresie rodzajów testów które należy załączyć do oferty zawiera załącznik nr 1 specyfikacji. 20. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, b) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej również tych polegających na niezgodności dokumentacji projektowej z przepisami prawa, c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia lub rozwiązań nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te są konieczne ze względów technicznych. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, e) wystąpienie okoliczności siły wyższej np. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, f) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej kontynuację prac, g) zmiany oferowanych urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż deklarowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego h) zmian w sposobie finansowania dot. faktur częściowych, i) zmian terminu realizacji z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, j) konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikała z wymogów instytucji nadzorujących realizację projektu, w ramach których Zamawiający otrzymał dofinansowanie zamówienia
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.powiatwegrowski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Węgrowie, Wydział Inwestycji i Rozwoju, ul. Piłsudskiego 23
Data składania wniosków 18/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt e-Powiat Węgrowski - nowa jakość w administracji publicznej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet II Przyśpieszenie e-Rozwoju Mazowsza Działanie 2.2 Rozwój e-usług
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)