usługa opracowania wzorników i dostawa materiałów szkoleniowych oraz teczek konferencyjnych na potrzeby projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II

Data publikacji 2014-09-09
Data zakończenia 2014-09-17 08:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 299732 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 302345003, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

usługa opracowania wzorników i dostawa materiałów szkoleniowych oraz teczek konferencyjnych na potrzeby projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II. Zadanie 1: Usługa opracowania wzorników i jednorazowa dostawa 8 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek kursu Sprzedawca-Sprzedawczyni w ramach projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II. Zadanie 2: Usługa opracowania wzorników i jednorazowa dostawa 80 teczek konferencyjnych w ramach projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II.

Opis

Usługa opracowania wzorników i jednorazowa dostawa 8 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników-uczestniczek kursu Sprzedawca-Sprzedawczyni w ramach projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II. 1 komplet = blok biurowy, długopis, pamięć USB
Blok biurowy.Opis: blok biurowy A4 w kratkę, 100 k, papier offset 80g m2, klejony po krótkim boku, okładka dwustronna, oznaczenie zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwą projektu, nadruk na każdej kartce w jednym kolorze. 8 szt.Długopis. Opis: długopis metalowy o prostym kształcie z mechanizmem włącz - wyłącz, wkład wymienny, z końcówką 0,7 - 1 mm, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia. Nadruk zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.8 szt.Pamięć USB. Opis: Specyfikacja techniczna szybki interfejs USB 4.0, Pojemność 16 GB, Obudowa metalowa. Każdy oddzielenie pakowany. Gwarancja min. dwa lata gwarancji sprzętowej. Nadruk zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwą projektu. 8 szt.Liczba dostaw: 1
Założenia: Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane materiały szkoleniowe, pamięci USB w ilościach i rodzajach (zgodnych ze specyfikacją określoną powyżej) do siedziby Zamawiającego przy ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki - z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego.Usługa opracowania wzorników i jednorazowa dostawa 80 teczek konferencyjnych w ramach projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II. Teczka konferencyjna A4. Opis: Teczka wykonana z poliestru i tworzywa PU, z przegródkami, zamykana na zamek, z nadrukiem, kolor do uzgodnienia. Nadruk na okładce przedniej zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwą projektu.80 szt.Liczba dostaw: 1.Założenia: Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane teczki konferencyjne w ilościach i rodzajach (zgodnych ze specyfikacją określoną powyżej) do siedziby Zamawiającego przy ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki - z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników teczek przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
Ulica ul. Teofila Noniewicza 42A
Nr domu 42A
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 87 5666106
Fax 87 5667497
Internet www.ares.suwalki.pl
Regon 00541188300000
E-mail rm@ares.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Wiedza Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Potencjał Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy,w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych.Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ares.suwalki.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 07:00 do 15:00.
Data składania wniosków 17/09/2014
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe mobilny Klub Integracji Społecznej II. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)