Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój

Data publikacji 2014-09-09
Data zakończenia 2014-09-18 10:50:00
Instytucja Miasto Jastrzębie Zdrój
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 300034 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 302321108, 489000007, 300000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania komputerowego:
1. Zestaw komputerowy A - 83 szt.
2. Drukarka monochromatyczna laserowa - 25 szt.
3. Oprogramowanie do kosztorysowania
4. Zestaw komputerowy B - 2 szt.
5. Drukarka kolorowa laserowa - 2 szt.
6. Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt.
7. Monitor komputerowy - 2 szt.
8. Skaner dokumentów - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Jastrzębie Zdrój
Ulica Al. Józefa Piłsudskiego 60
Nr domu 60
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Kod Pocztowy 44-335
Województwo śląskie
Tel 0-32 47 85 133
Fax 0-32 47 85 350
Internet www.bip.jastrzebie.pl
Regon 00052368900000
E-mail bzp@um.jastrzebie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował 2 dostawy o podobnym zakresie i charakterze, tj. dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości min 150.000,00 złotych każda. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. szczegółową specyfikację techniczną oferowanych rozwiązań z podaniem producenta, modelu, numeru katalogowego, a w przypadku zestawów komputerowych również z wyszczególnieniem komponentów i ich numerów katalogowych 2. dodatkowo dla oferowanych zestawów komputerowych: - potwierdzenie wydajności procesora w teście PassMark (wydruk ze strony) - potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową; potwierdzenie producenta o zgodności z DMI 2.0 (Desktop Management Interface) oraz z WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation) - deklarację zgodności CE - certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 producenta - certyfikat ISO 9001 dla serwisu producenta; - oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium potwierdzające, poziom emitowanego hałasu mierzony wg normy ISO 7779 w trybie jałowym (IDLE). Dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu z ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy /jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 10 siwz/. 3. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 7) - jeżeli dotyczy. UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a. w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 2 umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, b. w zakresie innych podmiotów, na zasobach których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany na etapie postępowania, c. w zakresie Podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.jastrzebie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. 310A; 44-335 Jastrzębie-Zdrój
Data składania wniosków 18/09/2014
Godzina składania wniosków 10:50
Miejsce Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. 310A; 44-335 Jastrzębie-Zdrój
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)